Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Leslie! Köszi! Szóval fő előnye az eltávolításnak a "hőnyereség"!
1 LE :-) van ott 100 is ami nincs kimotorozva! Mármint a részemről!
Legegyszerübb kiflexeled a katalizátort és a helyére beheggesztesz egy megfelelő csövet és nincs keresztmetszet változás hogy szükeb vagy tágabb. egyébként semmit nem befolyásol a hangja változik oszt csá
35000.-Ft? Postaköltséggel együtt!
Mi lenne az ára? :)
Nekem van pluszba egy ilyen Akrapovic Y. Esetleg valakit érdekel!?
Ja közben visszaolvastam...
Halló.
Valaki szedett már ki katalizátort 2004 es R1 "Y" ból?
Hogy áljak neki?
Igen, én már foglaltam. (tavaly kimaradt az utolsó, amit már kifizettem) A többieket meg b...tom, de eddig még mindig időben regisztráltak.
Szerintem foglalj egy helyet nyugodtan, fizetni úgyis később kell, ha pedig mégsem tudsz eljönni akkor az András eladja a helyed másnak.
Kénytelen voltam megrendelni, mert már nagyon kellene a motor. Nem akartam kockáztatni, hogy megint hetekig ott legyen valakinél utána pedig kiderüljön, hogy mégsem jó.

Németországból rendeltem, így azért olcsóbb lesz. Már nagyon várom a postást!
veszel :D:D:D nem veszek... :D:DD:
mondtam hogy az a baja vagy legalább is amiatt nem szól ... próbáld meg ugy kiirja e hogy a kis müanyag fittingeket amivel álitod a szelepet azzal kitekered tehát megnyitod a szelepet és a másikat is hozzáálítod a párját... csak megint modnom hogy jegyezd meg hol volt azt nézd meg hogy mikor kinyitottad és müködésbe lép járó motornál a szelep motorja szenved e ilyenkor bár lehet hogy ekkor is kifogja irni... ez az egyik variáció a másik azaz hogy veszek egy szelepet és levágod a lapátait és ugy rakod be igy nincs ami változtatná az áramlás keresztmetszetét...
A legjobb megoldás ha veszel mondjuk egy Akra Y ott nem tágul meg szűkűl a keresztmetszet. Mivel a kiütött katalizátor helyén nagyon megváltozik a kipufogó gázok áramlása ,mivel kitágul a cső a kiütött katalizátor helyén utána visszaszűkűl és a gázok egyrésze visszafele dolgozik. Végül is max a hangja lesz más azon kívül nem történik semmi.
Új állórész? Nem semmi. Megadtam volna a mester úr telszámát. Bár az újjal biztos nem lesz gondod egy darabig...
Üdv,
Válasz és egyéb vélemény:

-Az eltávolítás mint írták, egyszerű szerszámokkal, barbárkodva megoldható. Talán 1 LE nyereséget okoz, tehát e tekintetben elhanyagolható, ellenben - mivel gyűjti a hőt, méghozzá igen rossz helyen - a hátsó rugóstagnál (csillapításnak pont 'jó' a fűtés) , ill lábaknál komolyabb az eredmény.
-Ami a nyitott dobokat illeti, nekem a gyárira visszatérés érezhető volt a teljes (~5000-) tartományban, lassabban forgott. Itt inkább az antiszoc. zajkeltés a hátrány, most visszateszem a gyárit és akkor nem tűnik fel majd a különbség. Saját fülnek gyári állapotban is elég hangos.
-Az exupot nem érdemes kivenni, hozzá kell hangolni, különben befulladhat alapról induláskor, szvsz a szegény keverék miatt.
-A szervós pillangószelepsor ízlés dolga, versenypályára visszatenném a biztonság kedvéért, de nem ez a fő műfaj.
-Légszűrőből maradok a gyárinál, szerintem drága a mosható pl. BMC, kétannyit nem ér az esetlegesen jóval gyengébb szűrőképesség.
Köszi Photonic!
Szeva aarox79!

Az én vasam sajnos még egy métert sem ment azóta. A tekercselés nem jött be. Majdnem 2 hétig volt a szakinál a cucc, mire kibökte, hogy valami marhára zárlatos és nem tudja megcsinálni.

Végig telefonáltam a bontókat, de sehol sem találtam használtat.

Rendeltem bele új állórészt. Remélem legkésőbb jövő hét elején megérkezik.

Remélem a tiéd sokáig bírni fogja!
Néztem ,hogy még 25 lassú 15-15közepes és gyors hely van még! Ti foglaltatok? Mert szerintem kéne ,legutobb is fél 9re értem oda és 141es számot kaptam a 150ből! De olyan is volt ,hogy odamentünk és már nem volt hely ,nem is engedtek fel! Jöhettünk haza.
Csak az elsőt cseréltem a hátsót majd legközelebb ,nem akartam egyszerre annyit változtatni! Amúgy nem kellett semmit cserélni felrakták és kész! Egy nagyon picit nött a tengelytáv! De a -1,+2 nél se kell cserélni ha jól tudom! Bár cserélni nem is kell max szemet kivenni ill. betenni!
Helló! Köszi az infókat, én se a teljesítmény miatt variálok, de a kipufogót már "kibeleztük", átalakítottuk, gondoltam minek cipeljem a katalizátort. Photonic, csak elöl cseréltél lánckereket, kellet láncot is cserélned? Vagy esetleg aki -1,+2-t csinált kellett láncot cserélnie?
Ketszerinandi mennyi azaz Y? Bár az enyém már szerintem nem megy műszakira!
Ha tudom én is összekapm a fiúkat!
Visszatérve a teljesítményre én felraktam a karbon Termignoni dobokat ,a hangján kívül nem sok mindent vettem észre! Kivettem a katalizátort dettó! Vettem bele K&N szűrőt még mindig semmi csak még hangosabb lett! Gondolom kéne bele egy PC? Viszont vettem előre egyel kissebb lánckereket azt látod egyből észre vettem! Úgyhogy aki a katalizátor hiányától erősebbnek érzi a vasat az egy nagyon érzékeny ember!
Ok, mi leszünk úgy 4-en 5-en Kaposvárról.
Ha jól látom Keddre fog esni! Ha tudok szabit intézni és jó idő lesz akkor benne vagyok! Még egyeztetünk!
Akkor jó! Csak gondoltam inkább legyen minthogy akkor keljes kéregetnem!
Sajnos igazad van! Ápr. 13. pancsiring? Én ott is tudok jóízűeket esni