Legegyszerübb kiflexeled a katalizátort és a helyére beheggesztesz egy megfelelő csövet és nincs keresztmetszet változás hogy szükeb vagy tágabb. egyébként semmit nem befolyásol a hangja változik oszt csá
Igen, én már foglaltam. (tavaly kimaradt az utolsó, amit már kifizettem) A többieket meg b...tom, de eddig még mindig időben regisztráltak.
Szerintem foglalj egy helyet nyugodtan, fizetni úgyis később kell, ha pedig mégsem tudsz eljönni akkor az András eladja a helyed másnak.
Kénytelen voltam megrendelni, mert már nagyon kellene a motor. Nem akartam kockáztatni, hogy megint hetekig ott legyen valakinél utána pedig kiderüljön, hogy mégsem jó.
Németországból rendeltem, így azért olcsóbb lesz. Már nagyon várom a postást!
mondtam hogy az a baja vagy legalább is amiatt nem szól ... próbáld meg ugy kiirja e hogy a kis müanyag fittingeket amivel álitod a szelepet azzal kitekered tehát megnyitod a szelepet és a másikat is hozzáálítod a párját... csak megint modnom hogy jegyezd meg hol volt azt nézd meg hogy mikor kinyitottad és müködésbe lép járó motornál a szelep motorja szenved e ilyenkor bár lehet hogy ekkor is kifogja irni... ez az egyik variáció a másik azaz hogy veszek egy szelepet és levágod a lapátait és ugy rakod be igy nincs ami változtatná az áramlás keresztmetszetét...
A legjobb megoldás ha veszel mondjuk egy Akra Y ott nem tágul meg szűkűl a keresztmetszet. Mivel a kiütött katalizátor helyén nagyon megváltozik a kipufogó gázok áramlása ,mivel kitágul a cső a kiütött katalizátor helyén utána visszaszűkűl és a gázok egyrésze visszafele dolgozik. Végül is max a hangja lesz más azon kívül nem történik semmi.
-Az eltávolítás mint írták, egyszerű szerszámokkal, barbárkodva megoldható. Talán 1 LE nyereséget okoz, tehát e tekintetben elhanyagolható, ellenben - mivel gyűjti a hőt, méghozzá igen rossz helyen - a hátsó rugóstagnál (csillapításnak pont 'jó' a fűtés) , ill lábaknál komolyabb az eredmény.
-Ami a nyitott dobokat illeti, nekem a gyárira visszatérés érezhető volt a teljes (~5000-) tartományban, lassabban forgott. Itt inkább az antiszoc. zajkeltés a hátrány, most visszateszem a gyárit és akkor nem tűnik fel majd a különbség. Saját fülnek gyári állapotban is elég hangos.
-Az exupot nem érdemes kivenni, hozzá kell hangolni, különben befulladhat alapról induláskor, szvsz a szegény keverék miatt.
-A szervós pillangószelepsor ízlés dolga, versenypályára visszatenném a biztonság kedvéért, de nem ez a fő műfaj.
-Légszűrőből maradok a gyárinál, szerintem drága a mosható pl. BMC, kétannyit nem ér az esetlegesen jóval gyengébb szűrőképesség.
Az én vasam sajnos még egy métert sem ment azóta. A tekercselés nem jött be. Majdnem 2 hétig volt a szakinál a cucc, mire kibökte, hogy valami marhára zárlatos és nem tudja megcsinálni.
Végig telefonáltam a bontókat, de sehol sem találtam használtat.
Rendeltem bele új állórészt. Remélem legkésőbb jövő hét elején megérkezik.
Néztem ,hogy még 25 lassú 15-15közepes és gyors hely van még! Ti foglaltatok? Mert szerintem kéne ,legutobb is fél 9re értem oda és 141es számot kaptam a 150ből! De olyan is volt ,hogy odamentünk és már nem volt hely ,nem is engedtek fel! Jöhettünk haza.
Csak az elsőt cseréltem a hátsót majd legközelebb ,nem akartam egyszerre annyit változtatni! Amúgy nem kellett semmit cserélni felrakták és kész! Egy nagyon picit nött a tengelytáv! De a -1,+2 nél se kell cserélni ha jól tudom! Bár cserélni nem is kell max szemet kivenni ill. betenni!
Helló! Köszi az infókat, én se a teljesítmény miatt variálok, de a kipufogót már "kibeleztük", átalakítottuk, gondoltam minek cipeljem a katalizátort. Photonic, csak elöl cseréltél lánckereket, kellet láncot is cserélned? Vagy esetleg aki -1,+2-t csinált kellett láncot cserélnie?
Ketszerinandi mennyi azaz Y? Bár az enyém már szerintem nem megy műszakira!
Visszatérve a teljesítményre én felraktam a karbon Termignoni dobokat ,a hangján kívül nem sok mindent vettem észre! Kivettem a katalizátort dettó! Vettem bele K&N szűrőt még mindig semmi csak még hangosabb lett! Gondolom kéne bele egy PC? Viszont vettem előre egyel kissebb lánckereket azt látod egyből észre vettem! Úgyhogy aki a katalizátor hiányától erősebbnek érzi a vasat az egy nagyon érzékeny ember!
1 LE :-) van ott 100 is ami nincs kimotorozva! Mármint a részemről!