Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem jött semmi. pohi@vipmail.hu
Ficam.
Gyárilag minden R1-en együtt világit a két lámpa.
A tulaj áthidalta dolog,kamu.
Ha túltölt,melegiti az aksit.
Mindenképp ki kell méretni a töltést(lámpával,lámpa nélkül)akkor jó,ha 13.5 és 14.7 között van.
Csinálhatja akkor is,ha zárlatos az aksi.
Az lenne a legjobb,ha rákötnétek egy feszültség mérőt,és úgy menni vele,figyelni a töltést folyamatosan.
Huzamosabb tultöltés esetén a fesz.szabályzót üti ki,ami nem olcsó.
Uraim kérdésem lenne.
Mért van az,hogy egymás után ég ki az első lámpám.Már a 3. égőt raktam bele de ez is elszállt.Túl tölt a feszültség szabályzó?Az elöző tulajnak jobban tettszett ha mind a 2 lámpa világít,ezért áthidalta ,de leégette a f.szabályzót.Vett bele másikat,ami működik alapjáraton,de 10 km után már csak az eggyikvilágít,elszállt .Szétcseszheti a műszerfalat ha túltölt?
Küldtem mailt, majd pislákold meg.
Arai Rx-7 GP
Dehogynem. Elég kelendő. a legtöbb emberkének az kellett eddig. 145.000. Dobj egy email-t
Pohi bácsi!
Hopkins replikát nem tudsz esetleg szerezni (arai)?
Jaja eltöltöttem ott 2 nem akármilyen napot :)
Az egész környék baromi szép, baromi kedves volt minden ember, a programok is jók voltak nameg a koncertek! Edda elég frankó bulit hozott össze.

Ami viszont nem tetszett az a felvonulás, kb annyit mentünk földúton meg murván mint amennyit aszfalton, de lehet még kevesebb is volt az aszfalt :D
Sport motorral elég rossz közeg, de aki előttem ment Goldwingel azis fogyott vagy 3 kilót tuti! ;) :D
Én 21.000-nél cseréltem, de nem kellett volna, mert a gyári iridiumos és tökéletes állapotban voltak.
Szia!

Látom, jártál tavaly Kekelet barátunknál Szentlászlón! Nem semmi, hogy mire nem képes egy ráérő építkezési vállalkozó mi!? Tavaly márciusban pl. kihívta az ibafai! papot és megszenteltette vele egyesével mindegyikünk motorját...
Köszi az infót!
Nekem már gyertyacserét is emlegettek :)
De akkor kb elég azt megcsinálni mint 1000 nél volt.
Olaj+olajszűrő. A levegőszűrőt érdemes kifújatni, kitisztítani, cserélni szervízkönyv szerint 18.000-nél kell, de ha nagyon piszkos kicserélheted. A fékbetéteknek még jónak kell lenni, de azért érdemes ránézni én 21.000-nél cseréltem őket. Más nem jut eszembe, fékolajat is 21.000-nél cseréltem, bár nem lett volna muszály.
10.000-es szerviznél mit kell vagy mit érdemes cserélni?
Esetleg bács kiskunba valaki tudna mondani joárasitott szervizet?
egy élmény volt majd csörögj
Szia Zoli!

KÖSZI a mai segítséget...!
A gumi kibírta Vácig, onnan haza meg a régi 2-esen jöttem, és hazáig 4 kúton fújtam bele. itthon kihúztam azt a szart belőle, kb. 1,5 centire volt benne a gumiban. azonnal le is engedett... De nem használtam fel a defektjavítódat, köszi még egyszer. Jövő héten arra gurulok, és akkor bedobom neked!
Ez sem rossz és most akciós:

Spyke totem

http://www.fc-moto.de/epages/f...

Bár tényleg a legjobb jelenleg a sidi vertigo corsa.
yamaha r1 2007-08 hátsólámpa integrált indexel.
sötétített búrával. 16000ft
xr600r@freemail.hu
Utoljára a 2004-es kiállításon voltam. Kipakoltunk mi is a kollégáimmal és az utolsó nap záróra után néhányan összeverték a KTM-es csapatot... Még a Superbike is írt az esetről. Ott éreztem, hogy ideje ismét új meló után nézni...
Sziasztok!

Volt valaki motorkiállitás?
Aki esetleg idén nem jutna ki meg kell nyugtassam hogy nem marad le kb semmiről!
Talán eddig ez a legnagyobb csalódás, brutálisan hiányosak a motortipusok, bőséggel csak használt motorok vannak kiállitva, szinte keresni kell az uj gépeket!
JA és ha uj R1 miatt mennétek felejtsétek el, én egy darabot nem találtam sehol!
SŐT a yamaha standon még árlistát sem kaptam, a honlapon fennvan cimszóval, ezmilyenmár?!...
Elmaradtak a számomra várt akciók is PL superzone, ugyan azokat az árakat hozták mintha az üzletbe mentem volna bármelyik nap csak úgy.

Egyedül amit talán pozitivumként emlitenék meg hogy sikerült egész türhető árban gumit vennem.
Ezen kivül az 1500 ft amit a belépőre kiadtam, bármikor inkább a motorba tankolnám!

Azt észrevettem hogy sajnos évről évre meredeken zuhan a kiállitás szinvonala és minősége, de hogy innen még lehet lejjebb is menni az már számomra elszomoritó!
Bocs, kicsit sokszor írtam le, hogy "állórész", de eléggé el vagyok keseredve, így szezon elején.
Üdv Minndenkinek!

Korábban írtam, hogy rossz a motorom. A generátor állórészének tekercselése tönkrement. Próbáltam tekercseltetni, de ez sajnos nem jött össze. Az egész állórészben van egy köcsög zárlat.

Szükségem lenne egy bontott állórészre!

Ha tudnátok valakinél bontott 2002-2003-as R1-et, vevő lennék az említett generátor állórészre.

Elvileg csak a 2002-2003-as évjáratú R1-é jó, esetleg az ugyanilyen évjáratú Fazer 1000-é, de ebben nem vagyok biztos.

Köszi előre is!
na ne offoljá' itt baszdmeg!
Oké fasza majd vigyázok a stuntal köszi az infókat!
sry az offért, szép napot EREGGYESEK
OKÉ!
És köszi!
Kb. 2 szezont bír a talpa.
De ebben nagyon sok pályázás, pályanap volt, mikor ebben csoszogtam az aszfalton egész nap. Meg csomó szentendre korzózás, balaton szóval bírja, nem lesz gond. Ha nem úgy stunt-olsz, h leér a lábad, akkor 2 szezont ki kell bírnia. De amúgy ezek mind ugyanolyan talppal készülnek, úgyhogy minden csimma kb. ennyit bír.
De ami jó hír, h szinte minden cserélhető rajta. Na a talp mondjuk pont nem.