Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétvégén Rohoncon (A) voltunk! Én szeretek a kőrösre járni! Nem nagy cucc de mégis tetszik! Koszorúk meg sajnos mindenhol vannak ahová csak megyek!
Szevasz!

Jól látom a videókon, hogy völgyringesek? Voltam vasárnap, csakhogy lássak néhány motorost. Nem volt senki.. Amúgy nem egy nagy ötlet, már csak a koszorúk számából gondolva.
Műszaki? "Oszt' mennyit megy ez a paripa fiacskám? Vehetne rá új gumit is, ennek olyan dorozsmás a széle..." Szóval nálunk ennyi, csak tükör legyen rajta mert le kell fényképezni...
Ja és figyelj a nagyobbik oldalon a tömítésre! Nehogy az is leessen!
Van aki gyengébbnek érzi és olyan is akad, aki erősebbnek. Szóval érezhetően más lesz. Ha kiütötted és megbánod, akkor nekem van egy gyári Y-om katalizátorostul olcsón.
Szia finoman befogtam a satuba és egy vascső darabbal kivertem belőle! Persze nem a gyáriból ,azt elraktam a műszaki vizsgára! Egy másik ugyanolyanból! Amúgy nem érzek semmi különöset ,a hangja jobb lett ,motorféknél jobban visszadurrog ,meg lángol is egy kicsit!
Persze,hogy igen.
Fogsz egy kalapácsot,vágót és kikocogtatod belőle,semmi extra.
EXUP kinyitva. Most már rendben van a hangja. 17-es és 18-as hibakódot mutat. Valószínű emiatt. De valaki nem tudja honnan tudnék szerezni ilyen hibakód útmutatót?
Tekercselés megtörtént. Kb 100 Km-t mentem idáig bírja :) Remélem azért még sokáig fogja is. Neked mennyit ment el javítés után?
Sziasztok r1-sek! Valaki távolította-e már el az Y-ból a katalizátort, és ha igen hogyan? Valami változás történt-e?
Peter01.
Valószinű a benzinből a retek lerakódott a karbisorba,és a tankba is.
Az öninditózás miatt,gondolom már a gyertyákon is.
Mindent ki kell tisztitani,de ez nem olyan egyszerű,ha nem vagy biztos magadban,vidd szerelőhöz.(profi szerelőhöz)
Köszi A kapcsoló ellenőrzésen túl vagyok.....ezt a test dolgot meg mondták csak azt nem hogy hol kellene vizsgálni Amúgy is a gyengém az elektronika No akkor neki is látok.............
Sziasztok Skacok!

Lenne egy nagy problémám!
Nem akar beindulni a paripám!
Szerintetek mi lehet vele? Nem pöffen csak hajt az önindító!
Aksit feltöltöttem,mert elég gyengén hajtott, csattant egy kiba...ott nagyot a kifuffancs és ennyi!
Normális az hogy önindítózás közben világít a motor kontrol lámpa?
Nem emlékszek rá,régen volt ősz! :D
Lehet a levelezőrendszereink nem szeressék egymást. iwiw-en is küldhetsz üzenetet.
Ha a kapcsoló baszakszik:MEGOLDÁS
Vegyél újabb R1 -et,azon nincs kapcsoló.
Bogya Gabi.
Ezt nekem is csinálta a 2001-es r1-sem egy ideig,majd végleg elment .
Vedd le kuplung kar alatti kis müanyag idomot.Ott találsz több csatlakozót,a legnagyobb megy a műszerfalhoz,húzd szét,takaritás kontakt cuccal fújd be.Valószinű,nincs rendes test.
De lehet,hogy a lámpa kapcsolója baszakszik.
Nem-nem! Tehát jár a motor.....villany kapcs no akko minden elalszik a műszerfalon és újra visszaáll rajta minden Ja de akko is ha a motor áll
Mi ezzel a probléma ez teljesen normális, felszalad a fordulatszámmérő oda vissza és van kép
Bange...akkor se jött meg. Küld át mégegyszer.
Címzett: ******* Tamás (pohi@vipmail.hu)
Pohi te oljan kis ügyi vagy! Mikor ráadom a villanyt akkó elmegy minden egy másodpercre a műszerfalról....... Ezt csinálta új akksival is No?!
A 2002-esben is van alap helyzetjező, aztán tompított majd a fényszóró. De mindkettő lámpában van és egyszerre világítanak. Ha úgy lenne ahogy te mondod, akkor egyikben csak távolságis égő a másikban meg csak tompított égő lenne + a helyzetjelzők mindkettőben gyárilag. Nem?
ja és köszi az ötleteket
Azt mondták gyárilag az eggyik tompitott a másik a refi azért is raktak bele másikat mert nem ment mind2ő nem adott annyi áramot (vagy mi),hogy menjen mind a 2 lámpa,legalább is ezt magyarázta az eladó....Mind1 nem érdekel ha kamu csak az ,hogy legyen jó.Az lessz amit írtál,kimérjük már le is beszéltem az emberrel.Mennyi az a f szab dolog?10-20-30?ha kell...