Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerbusz gondolom neked van ebbe tapasztalatod :)
Idomokat hol lehet kapni? Én ebayon nézegettem, van valakinek tapasztalata erről?
Előre is köszönöm a segítséget
Okés, javítottam...
Yamaha nem egyenlő Suzuki!
Nincs K7-K8 meg ilyenek.
Sziasztok!

Új Yamaha R6-R1 sötétített, púpos plexik eladók.
Info itt...

Bocsi az "off" miatt...
Akkor goooooo.
Keréken váltani?
Nem is tudsz kerózni.
Idomokat hol lehet kapni? Én ebayon nézegettem, van valakinek tapasztalata erről?
Előre is köszönöm a segítséget
Persze, Keszi.
Vmelyik nap elhozom.
De nem veszélyes?
A legjobb olaj a 300V. dupla észteres, fullsynt, lehetetlenség megégetni.
Én évek óta ilyet használok. Arra vigyázz csak, h ez nagy teljesítményű olaj, és nem arra van, h 12,000-et elmenj vele. Max. 5,000 km. Én 3,000-4,000-ként cseréltem. Bérczi Jani (RB26DET - pályamot. topic) tud hozni jóárasítva, kb. 4000-el olcsóbban. a 4L-t. Nekem mind1-ikkel volt bajom, Castrol R4-el nehézkes volt a váltó, keréken nem tudtam váltani, hangosabb lett a blokk, Motul 7100-tól a ringen picit csúszott a kuplung, stb... A Motul 300V sokkal jobb mindegyiknél, nem volt vele gond. Nem ócó, de király!
MOTUL 300V 4T 15W50 4L FACTORY LINE 100% szintetikus 18 400 Ft
Ez az olaj tökéletesen megfelel. Bár ha sokat használod tavasszal a vasat akkor jobb lehet a 10w40-es. Mire meleg lesz az idő úgy is le fogod cserélni.
Keresd BR26DET-et azaz Bérci Janit. Tőle eredetit kapsz és eléggé kedvező áron. Ha jól emlékszem olyan 13 körül van az ára.
Nem mintha a többiekben nem bíznék csak tudom,hogy Ő kifejezetten azt használ
Zema!
Te mit mondasz az olajra?
El sem hiszem more.
Aztán tudjuk talán, hogy hová?
már itthon.
el kell menni érte.
Gumik?
Sehol?
r1 hátsó ülés.
hol van itt a yamaha resz?
MOTUL 300V 4T 15W50 4L FACTORY LINE 100% szintetikus 18 400 Ft
az is jo ha az ember tuning cimszo alatt kicsereli,de abban igazad van hogy nem muszaly.de mind jol tudom csak pro circuit van hazankban es az csak terepeseknek gyartanak.angliaban nem gond ilyet beszerezni
ha a pályára továbbra se mész ki , akkor a 7100-as Motul jó lehet (nekem pályán is jó volt). Ha herdálnád a pénzt, akkor Motul Factory line
Felhívtam ma Gyöngyöst,a volt Yamaha Tátrait,...nekik van,...ha jól emlékszem Total-t mondott,hogy van nekik.
Csak,hogy keverhető-e?

De lehet,hogyha felidegesítem magam és leengedem az egészet a f@szba,oszt lecserélem az egészet.
Végülis nem lehet drága.
Fékolajat is megvettem(Galfer)

Olajat is néztem már Motul ,csak,hogy melyik legyen?
Levegőszőrő is folyamatban van K&N

igazad van a folyadék cseréjében, a gyári irodalmak 2 évente írják elő a cserét.
A csövek cseréjét azonban nem értem. Ha nem sérült, nem folyt rá olaj éveken keresztül, akkor nem lehet bajuk.
más is, csak alu blokkhoz legyen
Sziasztok! Kellene egy kis segítség: nincs valakinek feleslegben 2-3 db féktárcsa felfogató csavarja? 2005 utáni R1-ek közül bármelyik jó lenne...