Gyárilag ott is csuklós megoldással van szerelve mint a belső szár vége! Mert ugye előre-hátra el kell neki fordulni a tengelye körül ,mert különben ha fixen állna nem bírnád elforgatni a kormányt Van egy tipp ami ilyen esetben segít/het/ SKF botban lehet kapni "O" gyűrűt abból veszel odaillőt és meg is szünt a nagy mozgás.............
Ha gondolod hívd fel,megmondod,hogy Neked csak és kizárólag az R1 logo kell.
Szín méret,...bár szerintem a méretet Ő is tudja.
És már postázza is.
Tőlem jelképesen kért egy ezrest,amit már csak azért is írok mert nem dolgozik drágán.És kb. 10-15db volt a borítékban,külömböző méretben.
De a dombormatricát jobban ajánlanám,mert erre mosásnál figyelni kell,hogy a sarkait nehogy"felkapard".
na sikerult kilazitani a csavart es leszedni ...nem tudom mi tortenhetett vele igy nem latszik semmi hogy meg lenne menve a menet vagy barmi ize...visszatettem becsavartam fullra es megis mozog ugyanugy....tegyek kozze valamit vagy hagyjam ugy?vegy ennke annyi?...:(
A 2006-os sárga-fekete-fehér jubileumi R1-en (ami nekem is volt) a fejidom jobb oldalán van egy fekete R1 matrica. A yaminál matricát csak szettben lehet megvenni, de nekem csak az a fejidomon lévő kell. Nem tudjátok honnan lehet beszerezni?
Hi Chriss!
Aha. Szombat reggel teli tank, nagymosás, megszárítás, légszűrő tisztítás, vissza az állványokra, ülés le, csepptöltő rá az akksira, kipufogó bedug ronggyal, és ponyvával letakar. Tente-tente... februárban, márciusban előkapom, olajcsere, fékolajcsere, aztán hajrá.
Az nem mozoghat. A jobb oldali gömbcsuklóval rögzített dugattyú (teló) mozoghat. Az is azért, h ne merev legyen, és ne törjön el.
A vázhoz rögzítő csavar mozog az gáz. Ki kell szedni, meg kell nézni. lehet, h el van nyíródva a menet, vagy megszakították. Meg kell nézni a gyári könyvben, h azt milyen nyomatékkal kell meghúzni. Ki kell cserélni a csavart, és azzal a nyomatékkal meghúzni.
a konzolt a vázhoz rörzitő csavar mozog....és meg van halva mert nem tom ki sem es be sem csavarni....lmár beleizzadtam...oke mar indultam kesziteni egy fotot.....nemsoká mutatom.....amugy kösz a türelmet
Egy gömbcsuklóhoz hasonló szar fogja a konzolhoz a telót. Ez mozoghat, ezért van rajta ez a gömbös megoldás. A konzol ami a vázhoz kapcsolódik, az viszont fix. nem az mozog, annak nem szabad.
bocs , talan rosszul fejeztem ki magam, szoval a telo az mukodik...nem tom epp szakszeruen elmondani....az a csavar mozg ameikkel a telot rogzitem a kormanyhoz....es azt nem tudom ki sem es be sem szoritani....es menes közben összevissza lötyög az egész....
Finom volt? Ugyanolyan?
szerdán egész nap vagy, vagy csak hajnalban?
Felhívom ezt a dzsordzs gyereket!
Egyébként még Nekem van 4db,de fehér szinű,...az gondolom Neked nem jó?
A két alsó az azt hiszem az a méret,ami az orr és farokidomon van.
Ha mégis jó a fehér(fehér motorra ) 2db-ot elküldök.
Tartósak a matricák?
Én vele csináltattam
Ha gondolod hívd fel,megmondod,hogy Neked csak és kizárólag az R1 logo kell.
Szín méret,...bár szerintem a méretet Ő is tudja.
És már postázza is.
Tőlem jelképesen kért egy ezrest,amit már csak azért is írok mert nem dolgozik drágán.És kb. 10-15db volt a borítékban,külömböző méretben.
De a dombormatricát jobban ajánlanám,mert erre mosásnál figyelni kell,hogy a sarkait nehogy"felkapard".
A 2006-os sárga-fekete-fehér jubileumi R1-en (ami nekem is volt) a fejidom jobb oldalán van egy fekete R1 matrica. A yaminál matricát csak szettben lehet megvenni, de nekem csak az a fejidomon lévő kell. Nem tudjátok honnan lehet beszerezni?
Aha. Szombat reggel teli tank, nagymosás, megszárítás, légszűrő tisztítás, vissza az állványokra, ülés le, csepptöltő rá az akksira, kipufogó bedug ronggyal, és ponyvával letakar. Tente-tente... februárban, márciusban előkapom, olajcsere, fékolajcsere, aztán hajrá.
A vázhoz rögzítő csavar mozog az gáz. Ki kell szedni, meg kell nézni. lehet, h el van nyíródva a menet, vagy megszakították. Meg kell nézni a gyári könyvben, h azt milyen nyomatékkal kell meghúzni. Ki kell cserélni a csavart, és azzal a nyomatékkal meghúzni.
Eltetted már a gépeket?
Pláne,ha nem is gyári.
Két csavar fogja a telót,(a kozolnak meg nyilván nem szabad mozgni)ha a két csavar meg van húzva,de mozog a teló,föl-le,jobbra balra az nem baj.
Az előírt Nm-el húzzátok meg, és az úgy jó lesz.
A 2003-ason gyári a kormányteló?
Persze, h kell! De nem ingyé!
Találj ki vmi árat rá!
De kell!
És köszönöm!