jah és még valami lenne!Ténylegesen leadott teljesítmény a hátsó keréken volt
CBR-1000RR (08) 180Le
ZX-10R (08) 182Le
Gixxer 1000 (08) 180Le
R1 (08) 176Le -t tudott!
Sziasztok!
Csak néztem az új R1-et,és kiváncsi voltam az R1 topikban a Yamahások mit szólnak hozzá!Hát igen!Meg kell szokni az tény!És az is biztos,hogy a 2007-es/2008-as R1 eleje tényleg sokkal szebb volt...a vonalvezetése,a lámpái,oldalidomok!Okés az új müszerfala király lett,de igazából egy picit nekem igy képröl elég átláthatatlan tünik!
Az index olyan köbö mint 25évvel ezelött!A segge....nem tudom...az RR-emre is csak kellemes 50 kg-os lányok férnek fel!(nekem szerencsém van,mert Barátnöm is ilyen)De az R1 -re ha felül egy 65kg kiscsaj,sztem a fél segge a kipufogón lesz:) Amúgy biztosan fasza lesz a gép,és minöségre akkor is Yamaha marad!
Jah és még annyi szeretnék hozzáfüzni,hogy a 08-as RR 199kg teletank; olaj;és minden egyéb szval teljesen menetrekész állapoban!Mindehhez lead a gyár szerint 178Le ami minden teszten 180 volt szériában!
A ZX -10R 188Le gyár szerint és 208kg menetkészen! Gixxer 1000 185Le/212kg!Ès végül a 2008-as R1-es 180Le/210kg!Ezek az adatok pontosak a Német MOTORRAD MAGAZIN összehasonlító tesztjéböl valók!
Szval az új 2009-es R1 a 2008-hoz képest fogyott 4Kg-ot!És erösebb is lett!Szval nem lesz az annyira rossz!De hogy mennyire lesz képes,az majd kiderül!Üdv és széles utat Mindenkinek!Blade 08:)
Ami azt illeti, a motorok (elvből) leszólásának biztos nem sok értelme van, egy komolyabb versenyző öreg motorral is odavágná (legalább egy kicsit) nem csak a "csúcs" 1-2 éves gépek gazdáit, de a magazinok nagyszájú tesztelőit is. Mi ez, ha nem a bőség zavara (a technika vonatkozásában)?
Hát igen,elég vicces ez a 201kg(ha jól tudom annyi lett)
A milyenk meg 193kg olaj+telitank!
Csak tudom,hogy Britt ilyet akar és nehogy zokon vegye!
A másik meg az,hogy nem vagyok annyira profi,hogy csak úgy eldöntsem,hogy mi a jó és mi nem.
Ha nagyon profi lennék mindenben,szerelés,motorozás stb.,akkor talán lenne alapja annak,hogy leszóljak más motorokat.
Figyejjél. Ha jobban utánaszámolsz, akkor Te még 20 szelepet kaptál a motorhoz, ők 2007-estől mán csak 16-ot. Ugyanakkor egy csomó alkatrész ugyanaz. A kipufogóból is kispóroltak egy kis anyagot.. mégis nehezebb lett a komplett verda. Úgyhogy szidjuk csak nyugodtan...
A műszerfal nekem bejön,főleg,hogy van rajta fokozatkijelző!
Meg az a digitális R1 logó sem rossz.
A kidörrenő az olyan,mint akit hátulról segberúgtak.
Összességében szerintem hányinger!
De ezzel nem akarok senkit megbántani!
Bocs hogy délután nem tudtam menni csak apumat kellett hoznom haza a bányából, mert ott hagyta a nagy autót. sorry pont akkor mentél a központba amikor én indultam. ha te voltál a piros R1-el
Igaz. Ahányszor megállítottak (akár többünket), mindig a rendszám és a gumi volt téma (nálam a redszám mérsékelten volt talán hajtott (a tartója)). Akkor lehajtottam a rendszámot és azóta nemigen volt a köszönömön kívül más az iratok átadása után. Mondjuk én szabályosan közlekedem.. (lakotton tényleg; a "pusztákban" meg nem sok rendőr áll az út szélén)
04-től 08-ig király,......09 egy nagy FOS!
CBR-1000RR (08) 180Le
ZX-10R (08) 182Le
Gixxer 1000 (08) 180Le
R1 (08) 176Le -t tudott!
Csak néztem az új R1-et,és kiváncsi voltam az R1 topikban a Yamahások mit szólnak hozzá!Hát igen!Meg kell szokni az tény!És az is biztos,hogy a 2007-es/2008-as R1 eleje tényleg sokkal szebb volt...a vonalvezetése,a lámpái,oldalidomok!Okés az új müszerfala király lett,de igazából egy picit nekem igy képröl elég átláthatatlan tünik!
Az index olyan köbö mint 25évvel ezelött!A segge....nem tudom...az RR-emre is csak kellemes 50 kg-os lányok férnek fel!(nekem szerencsém van,mert Barátnöm is ilyen)De az R1 -re ha felül egy 65kg kiscsaj,sztem a fél segge a kipufogón lesz:) Amúgy biztosan fasza lesz a gép,és minöségre akkor is Yamaha marad!
Jah és még annyi szeretnék hozzáfüzni,hogy a 08-as RR 199kg teletank; olaj;és minden egyéb szval teljesen menetrekész állapoban!Mindehhez lead a gyár szerint 178Le ami minden teszten 180 volt szériában!
A ZX -10R 188Le gyár szerint és 208kg menetkészen! Gixxer 1000 185Le/212kg!Ès végül a 2008-as R1-es 180Le/210kg!Ezek az adatok pontosak a Német MOTORRAD MAGAZIN összehasonlító tesztjéböl valók!
Szval az új 2009-es R1 a 2008-hoz képest fogyott 4Kg-ot!És erösebb is lett!Szval nem lesz az annyira rossz!De hogy mennyire lesz képes,az majd kiderül!Üdv és széles utat Mindenkinek!Blade 08:)
A milyenk meg 193kg olaj+telitank!
Csak tudom,hogy Britt ilyet akar és nehogy zokon vegye!
A másik meg az,hogy nem vagyok annyira profi,hogy csak úgy eldöntsem,hogy mi a jó és mi nem.
Ha nagyon profi lennék mindenben,szerelés,motorozás stb.,akkor talán lenne alapja annak,hogy leszóljak más motorokat.
Meg az a digitális R1 logó sem rossz.
A kidörrenő az olyan,mint akit hátulról segberúgtak.
Összességében szerintem hányinger!
De ezzel nem akarok senkit megbántani!
Szerintem.
ha bejárattam az RS-t és ilyen 140-160as tempóval tudok már menni akkor fordulunk egyet ? persze ha nem akadályozlak
Legalább tudtam húzni a fülét piros R1-nek!
Bocs hogy délután nem tudtam menni csak apumat kellett hoznom haza a bányából, mert ott hagyta a nagy autót. sorry pont akkor mentél a központba amikor én indultam. ha te voltál a piros R1-el
Így,hogy jobban megnéztem a 09-et,...a műszerfala KIRÁLY
Egyébként viszont...
Fokozatkijelző meg már 04-óta járt volna rá,meg a csúszókuplung is.