szevasztok, dnor gépe nagyon jó vételnek tűnik. Véleményeteket kérem, hogy mennyire ajánlatos megvenni nekem, aki főleg pályára vinné, de eddig '05 R6-ban gondolkodtam (eddig FZR600-al motoroztam, nemrég döntöttem el, hogy cserélek).
Kissé félek az erejétől, hogy nem tudnám kezelni, de a 7000 km és az ára nagyon elgondolkodtató... előre is kössz!
bocs, hogy belevau, de hadd idézzem neked AlexCBR-t:
"...javaslom kezdésnek a Smith & Wesson-t, az is legalább olyan durva..."
...egyébként nem az a szokás, hogy kérdezgetnek, te meg válaszolgatsz, hanem az, hogy alapból megtisztelem a többit azzal, hogy nem anonim módon írogatok
ha valaki jo es megbizhato 2002-03-as R1-et keresne, nyugodt szivvel ajanlom a sajatomat, mivel iden meg nem mentem vele 10km-t (a palyazas varazsa kifakitotta a kozutat... ) , ugy dontottem nem hagyom porosodni a garazsban. Van benn kb 7000km, szoval nincs lelakva... iaranyar 1.250M, de azert rugalmas vagyok bizonyos hatarig...
hello srácok! hat rendesen ki lettem osztva! se baj! valamilyen szinten igazatok van, valóban nincs kulonosebb motoros múltam, de nem szórakozásképpen jottem ide fel! mint mondtam mst szeretnék venni egy r1-est es valoban nm tok rola semmi extrat ,ezérz is ajánlotta az egyik haverom azt a lehetőséget! ő már pár hónapja fennt van! neki igaz egy kx250-ese van. (szóval nem itt van) amúgy azt tudtam hogy kevesebbet eszik a nagyobb köbcentis motor de azt viszont nem gondoltam ,hogy ennyivel! 3 ismerősömnek van gyorsaságija ,de ezek max 750-esek! ha valamit tudni szeretnétek akkor meg kérdezhettek (rólam) mert valaki irta ,h ez a szokás , hogy mondok vmit magamrol is.
Áki, alighanem nincs túl nagy motoros múltad, plusz erősen összetéveszted a zx-10R egyik korábbi típusával az R1-et. Ha nem így volna, tudnád, hogy a nagyobb köbcenti mindig fajlagosan kisebb fogyasztással párosul: anno az 500-asom 1,1 literrel evett kevesebbet mint a 70 kg-al nehezebb 1100-es két személlyel és topcase-el. Ha nem így volna, az érdekelne, vajon feláll-e 3-ban kerékre mint -egyesek szerint- a gixxer1000, nem az, fáj-e a fenntartása. Ezek nem nagy bajok, pótolhatod is őket, ettől függetlenül hasznosabb kérdéseket is tehetnél fel olyanoknál, amikre itt visszalapozva egész biztos, hogy megtalálnád a választ - ha vennéd a fáradtságot.
Kissé félek az erejétől, hogy nem tudnám kezelni, de a 7000 km és az ára nagyon elgondolkodtató... előre is kössz!
Ma már csak a szemét mutatja meg!
"...javaslom kezdésnek a Smith & Wesson-t, az is legalább olyan durva..."
...egyébként nem az a szokás, hogy kérdezgetnek, te meg válaszolgatsz, hanem az, hogy alapból megtisztelem a többit azzal, hogy nem anonim módon írogatok
sziasztok hangvillások!
2:Nincs motoros múltad,de R1-et akarsz venni?
Mondjuk abban igazad van,hogy ideális kezdőmotor.Szerintem,hogy Star Wars-osan mondjam:
"Luc,most menj haza,és gondold át az életed! "
ha valaki jo es megbizhato 2002-03-as R1-et keresne, nyugodt szivvel ajanlom a sajatomat, mivel iden meg nem mentem vele 10km-t (a palyazas varazsa kifakitotta a kozutat... ) , ugy dontottem nem hagyom porosodni a garazsban. Van benn kb 7000km, szoval nincs lelakva... iaranyar 1.250M, de azert rugalmas vagyok bizonyos hatarig...
hirdetes itt talalhato..
De egyébként analóg az R1 fordulatszámmérőjje!
Én,még nem is mértem és nem is fogom.
8-10 liter,kb.