Mindegy,Nekem bejön,ha gyengébb ha erősebb!Elvégül is az ember nem jár minden hétvégén versenyezni.
Sőt,Én még nem is voltam vele és ha ki is megyek a Ringre,azt nem azért teszem,hogy versenyezzek a többiekkel,hanem,hogy kipróbáljam saját magam.
És nem érdekel,hogy ki mit mond Nekem az R1 a nyerő gép.Persze ha odaállok egy ZX-10R mellé,akkor is fülig ér a szám(eggyik ismerősömnek is az van,zsír új)
Persze az már nem tetszik Nekem sem,amikor"burkolva"elkezdik fikázni az R1-et,csak azért mert ők tapasztaltabbak Nálam.És mivel a környéken Nekem van csak R1-em,különösebben védekezni sem tudok.Szóban Ők többen vannak és egymás után nyomják az okosságaikat.
Ez már viszont idegesítő.
Konkrétan mint márkával semmi bajom velük. Azon kívül, hogy drága hozzá a cucc. A Thundercattomat is imádtam pedig az is Yamaha. Vizsont amikor összetörtem és 25000Ft-t kértek egy tükörért meg 16000-et az indexért akkor lehidaltam.A 60 000Ft-os fejidomtartó konzolról nem is beszélve.
Amúgy meg általában az összes márkafanatikus irritál. Én alapvetően Kawasaki fan vagyok de nem állítanám soha se, hogy alapvetően jobb motorokat gyárt mint a többi. Vannak modelljei amik nagyon jól sikerültek, mások meg kevésbé. De egy honda buzinak magyarázhatsz akármit akkor is csak kis szárnyacskákat látsz repkedni a szemeiben. És vérbeforgó szemekkel, csikorgó fogakkal hív párbajra ha meg mered kérdőjelezni a motorja megbízhatóságát.
Nekem sosem volt Hondám és nem is szidom különsebben de ott is voltak melléfogások.
És hogy ne legyen off. Tudtátok, hogy a 04-05-ös R1 7000-es fordulaton gyengébb mint bármelyik 900-1000ccm-es motor 2002 óta? A 02-es ZX-9R majd 10Le ver rá! Pedig az már akkor elavultnak számított amikor a tervezték. (Karburátor ugyebár) De csak a ha abba belegondol az ember.
, hogy 7000-nél az előző R1 20 lóval erősebb az elég frusztráló lehet nem? 2004-től 2007-ig szar az R1 blokkja. Ez van sajnos. Többször is kifejtettem és most is megteszem, hogy a 2002-3-as R1 ott van nálam a top3-ban tehát nem yamaha vagy R1 ellenesség beszél belőlem. Egyszerűen elszúrták azt az évjáratot. Ugyan úgy mint az új ZX-10R-t. Új ZX-10R-t legfeljebb pályamotornak vennék akkora szar lett a blokkja. Alul gyengébb mint a mostani R1. Az meg, hpogy milyen rusnya külön topicot érdemelne.
Ennyi.
itt szó sem volt fikázásról... (nem vagyok biztos benne,h a WSBK-ban a vázak nincsenek itt-ott megerősítve) én hallottam olyat,h az ember 30-cal koccant egy autónak és lett egy nyújtottvillás k7-es chopperje úgy szétszakadt a hegesztésnél a váz,3 hónaposan...tehát nagyon vén volt már a vas...
Magától még nem tört el egy sem amennyire én tudom. A WSBK-ban meg akkorákat esnek vele mint állat aztán még sem látsz kettészakadni egyet sem. Kár felfújni ezt.
10 év múlva lehet megint az lesz a trendi.mint az autóknál:pár évig a gömbölyű,lekerekített forma a "menő" aztán meg a szögletes,élekkel határolt...csak lehet nem 10 év múlva lesz hanem 6 v épp 12...Te mint Szutyuki fan,szerinted az nem elgondolkodtató,h K5 utni 1000-ek váza törik?a másik 3 japó kategóriatársnál ilyeneket nem hallunk de a Suzukinál folyamatosan.és csak az ezresnél,se a 600-nál se a 750-nél nem...
Sőt,Én még nem is voltam vele és ha ki is megyek a Ringre,azt nem azért teszem,hogy versenyezzek a többiekkel,hanem,hogy kipróbáljam saját magam.
És nem érdekel,hogy ki mit mond Nekem az R1 a nyerő gép.Persze ha odaállok egy ZX-10R mellé,akkor is fülig ér a szám(eggyik ismerősömnek is az van,zsír új)
Persze az már nem tetszik Nekem sem,amikor"burkolva"elkezdik fikázni az R1-et,csak azért mert ők tapasztaltabbak Nálam.És mivel a környéken Nekem van csak R1-em,különösebben védekezni sem tudok.Szóban Ők többen vannak és egymás után nyomják az okosságaikat.
Ez már viszont idegesítő.