Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegy,Nekem bejön,ha gyengébb ha erősebb!Elvégül is az ember nem jár minden hétvégén versenyezni.
Sőt,Én még nem is voltam vele és ha ki is megyek a Ringre,azt nem azért teszem,hogy versenyezzek a többiekkel,hanem,hogy kipróbáljam saját magam.
És nem érdekel,hogy ki mit mond Nekem az R1 a nyerő gép.Persze ha odaállok egy ZX-10R mellé,akkor is fülig ér a szám(eggyik ismerősömnek is az van,zsír új)
Persze az már nem tetszik Nekem sem,amikor"burkolva"elkezdik fikázni az R1-et,csak azért mert ők tapasztaltabbak Nálam.És mivel a környéken Nekem van csak R1-em,különösebben védekezni sem tudok.Szóban Ők többen vannak és egymás után nyomják az okosságaikat.
Ez már viszont idegesítő.
Konkrétan mint márkával semmi bajom velük. Azon kívül, hogy drága hozzá a cucc. A Thundercattomat is imádtam pedig az is Yamaha. Vizsont amikor összetörtem és 25000Ft-t kértek egy tükörért meg 16000-et az indexért akkor lehidaltam.A 60 000Ft-os fejidomtartó konzolról nem is beszélve.
Amúgy meg általában az összes márkafanatikus irritál. Én alapvetően Kawasaki fan vagyok de nem állítanám soha se, hogy alapvetően jobb motorokat gyárt mint a többi. Vannak modelljei amik nagyon jól sikerültek, mások meg kevésbé. De egy honda buzinak magyarázhatsz akármit akkor is csak kis szárnyacskákat látsz repkedni a szemeiben. És vérbeforgó szemekkel, csikorgó fogakkal hív párbajra ha meg mered kérdőjelezni a motorja megbízhatóságát.
Nekem sosem volt Hondám és nem is szidom különsebben de ott is voltak melléfogások.
És hogy ne legyen off. Tudtátok, hogy a 04-05-ös R1 7000-es fordulaton gyengébb mint bármelyik 900-1000ccm-es motor 2002 óta? A 02-es ZX-9R majd 10Le ver rá! Pedig az már akkor elavultnak számított amikor a tervezték. (Karburátor ugyebár) De csak a ha abba belegondol az ember.
, hogy 7000-nél az előző R1 20 lóval erősebb az elég frusztráló lehet nem? 2004-től 2007-ig szar az R1 blokkja. Ez van sajnos. Többször is kifejtettem és most is megteszem, hogy a 2002-3-as R1 ott van nálam a top3-ban tehát nem yamaha vagy R1 ellenesség beszél belőlem. Egyszerűen elszúrták azt az évjáratot. Ugyan úgy mint az új ZX-10R-t. Új ZX-10R-t legfeljebb pályamotornak vennék akkora szar lett a blokkja. Alul gyengébb mint a mostani R1. Az meg, hpogy milyen rusnya külön topicot érdemelne.
Ennyi.
sziasztok!Valaki ismer vkit aki tudna nekem konzolt gyártani ehhez ? A kis R1(25)höz kéne Köszi
Jó sokáig tartott míg rájött a computer, hogy nincs benne a szonda.....
Nem ért hozzá!
Mindig...
Senkinek semmi ötlet a problémámra?
Ezt benézted,mert az enyémnek SEMMI BAJA!
Csak Én vagyok ilyen beszari,hogy sír minden kis hülyeségért a szám.
Épp és egészséges!
Neked mi a bajod a H-val és a Y-val? (rossz) tapasztalat v csak szimplán "nem szeretem"?
Tom-Tech márka 12 pénz.
Ki fikázta az R1-et? Csak a Tied olyan szervízigényes.
a "nálad" mit jelent helyileg?mi pénz és esetleg azt,h milyen gyártmány?
Mennyi?
Milyen?
itt szó sem volt fikázásról... (nem vagyok biztos benne,h a WSBK-ban a vázak nincsenek itt-ott megerősítve) én hallottam olyat,h az ember 30-cal koccant egy autónak és lett egy nyújtottvillás k7-es chopperje úgy szétszakadt a hegesztésnél a váz,3 hónaposan...tehát nagyon vén volt már a vas...
Bukógombát nálam!
Keresd a MilleRR-t!
Urak!
Ha valaki fikázza az R1-et azt tegye a saját topicjában!
Magától még nem tört el egy sem amennyire én tudom. A WSBK-ban meg akkorákat esnek vele mint állat aztán még sem látsz kettészakadni egyet sem. Kár felfújni ezt.
vkinek vmi 5let,h hol lehet jó áron bubis plexik és bukógombát venni?
nekem most per pillanat Suzukim van tehát távol áll tőlem a fikázás de inkább váltó v blokk mint váz...mégis csak tartóelem v mi a szösz...
A K5-nél is volt ami eltört. A suzukinál vannak ilyen hibás szériák. A Hondánál a blokk robbanik, a Kawánál a váltó. A yamaha meg... szót sem érdemel.
...utáni...
10 év múlva lehet megint az lesz a trendi.mint az autóknál:pár évig a gömbölyű,lekerekített forma a "menő" aztán meg a szögletes,élekkel határolt...csak lehet nem 10 év múlva lesz hanem 6 v épp 12...Te mint Szutyuki fan,szerinted az nem elgondolkodtató,h K5 utni 1000-ek váza törik?a másik 3 japó kategóriatársnál ilyeneket nem hallunk de a Suzukinál folyamatosan.és csak az ezresnél,se a 600-nál se a 750-nél nem...
Nekem az ülés alatt tetszik!
Bár igaz,hogy a sújpontáthelyezés miatt jöbb ha minnél küzelebb van a talajhoz.
De nekem így tetszik és kész!
Nem csak éppen azon tűnődöm, ha 10 év múlva egy motornak sem lesz az ülés alatt a kipufogó akkor mihez fog kezdeni? Biztos felvezetteti oda!