Látom mennek az okos dolgok...
ddt500: a fékpad témát már korábban átrágtuk, AGO se tudott sokat mondani a hajtási veszteség % voltára, pontosabban részemről való cáfolatára (az itt volt, csak régen).
A fékpadokról előbb olvasni kéne (bárkinek), hogyan lehet, hogy dynojet-ék padjai összevissza tudnak mérni, meg hogyhogy hosszú évek kellettek, mire 'steady state' beállításra is kész padot tudtak gyártani.. Meg az is érdekes, hogy milyen korrekciós faktorokat találtak ki, hogy a VMAX 145 marketing lóerejét 120 kerék-lóerőre kozmetikázzák 90-ről. (nem ma volt) Mivel az emberek jobb szeretik a nagy számokat, meg mert egy normális padhoz képest ($20-30k) szinte ingyé van a dynojet, ez terjedt el.
Ahogy a 10 kg se -10LE ha gyorsulásról van szó (ez másik topik, szintén ddt), de ebbe már csak azért se mennék, mert ugyanmár, melyik pad szerinti 10 LE-ről beszélnénk?
Igen, van az R1-nek egy vízelvezető árok a nyomatékában, ám ha köridőt is emlegetsz (ddt), akkor ezt kár említeni, mert pályán a hozzá tartozó 7000-res fordulat nem dívik. Utcán meg gyorsul így is akkorát pl. 6000-től, hogy nem zavar. Egyébként erre van gyógyszer, véletlen pont az a cég fejlesztette ki (értsd beszereled és rögtön jó, nem kell commander meg új térkép) az alkatrészt, amelyik saján néven forgalmaz fékpadot (ami viszont ugyanannyit mér akárhol is van, tehát bármely pad mérése egyezik a másik ugyanolyanéval). Nekik nem kell commander se, hogy átprogramozzák az ECU-t. Kár, hogy se nálunk, se a környéken nincs ilyen pad.
(Ami az alkatrészt illeti, $200+post+vám, de itthon töredékéből lerepróztatom, ha jól működik, majd beszámolok :) )
Amúgy meg szép a zx-ed, én is azt vettem volna, ha találok olyan szépet mint az R1. De épp nem volt, ill. elvitték az orrom elől, mostanra meg kezdek összeszokni ezzel...
Hoppácska! ddt! Tisztázzuk, te az RN12-t fikázod , akkor hogy kerül a képbe az RN19 16szeleppel? Ezek szerint az összes R1-est pocskondiázod? Itt rossz helyen!
A kedvedért lefotóztam a cikket.
Őszintén mondom, hogy nem hiszem. Opelről még az életben nem tárgyaltam senkivel. Egyedül a Calibra érdekelt még régen de az még az internet előtt volt. A BMW-t meg imádom szóval sosem mondanám rá azt, hogy alul motorizált. Az R1 sem az csak nem mindenhol tol úgy ahogy kéne.
De ha megtalálod a beszélgetést akkor belinkelhetnéd.
lehet a opeles dologban tevedek ,de akkor bocsi mert en !yamahas alulnyomatekos,(meg jo hogy nem alulmotorizalt ) ilyet is tudok ,de akkor is beszeltünk regebben az indexforumon,vagy az e36os bmwtopikban vagy valahol opeleseknel.tuti
Valakivel összekeversz. Bár ha a régebben be belefér az 1998-as év amikor a jogosítványomat csináltam. Akkor valóban egy astrát vezettem de nem az enyém volt hanem az oktatóé. Egyébként meg nem volt még autóm csak motorom.
ddt500: a fékpad témát már korábban átrágtuk, AGO se tudott sokat mondani a hajtási veszteség % voltára, pontosabban részemről való cáfolatára (az itt volt, csak régen).
A fékpadokról előbb olvasni kéne (bárkinek), hogyan lehet, hogy dynojet-ék padjai összevissza tudnak mérni, meg hogyhogy hosszú évek kellettek, mire 'steady state' beállításra is kész padot tudtak gyártani.. Meg az is érdekes, hogy milyen korrekciós faktorokat találtak ki, hogy a VMAX 145 marketing lóerejét 120 kerék-lóerőre kozmetikázzák 90-ről. (nem ma volt) Mivel az emberek jobb szeretik a nagy számokat, meg mert egy normális padhoz képest ($20-30k) szinte ingyé van a dynojet, ez terjedt el.
Ahogy a 10 kg se -10LE ha gyorsulásról van szó (ez másik topik, szintén ddt), de ebbe már csak azért se mennék, mert ugyanmár, melyik pad szerinti 10 LE-ről beszélnénk?
Igen, van az R1-nek egy vízelvezető árok a nyomatékában, ám ha köridőt is emlegetsz (ddt), akkor ezt kár említeni, mert pályán a hozzá tartozó 7000-res fordulat nem dívik. Utcán meg gyorsul így is akkorát pl. 6000-től, hogy nem zavar. Egyébként erre van gyógyszer, véletlen pont az a cég fejlesztette ki (értsd beszereled és rögtön jó, nem kell commander meg új térkép) az alkatrészt, amelyik saján néven forgalmaz fékpadot (ami viszont ugyanannyit mér akárhol is van, tehát bármely pad mérése egyezik a másik ugyanolyanéval). Nekik nem kell commander se, hogy átprogramozzák az ECU-t. Kár, hogy se nálunk, se a környéken nincs ilyen pad.
(Ami az alkatrészt illeti, $200+post+vám, de itthon töredékéből lerepróztatom, ha jól működik, majd beszámolok :) )
Amúgy meg szép a zx-ed, én is azt vettem volna, ha találok olyan szépet mint az R1. De épp nem volt, ill. elvitték az orrom elől, mostanra meg kezdek összeszokni ezzel...
A kedvedért lefotóztam a cikket.
De elismerem a Tied már tol 7000-nél is .
De ha megtalálod a beszélgetést akkor belinkelhetnéd.
baloldali tag ismerös?
Nem fikáztalak csak felhívtam a figyelmet-mindenkiét-hogy kár ezen vitázni.
a 2:1x amúgy nem egy rossz idő