Egy barátom,aki 08-as 1000-es gsx-r-t használ kipróbálta,és mikor leszállt csak ennyit mondott vigyorogva:Azt a kurva,erőszakkal kellett lent tartani az elejét harmadikban!Nekem ez több mint elég!
Éppen ezt akartam mondani, hogy ha a 999S jött volna ki ilyen nyomatékgörbével akkor senki nem hasonlította volna traktorhoz. Nem látok olyan nagy különbséget egy 550ccm-es és egy 500ccm-es henger között. Szerintem jobban jártak volna ha minusz 7-8 paci, viszont 3500-tól tartaná az a plusz 10Nm-ert az 1000-hez képest. Pályafegyvernek úgy is ott az 1098R.
Az én 07-es R1-esem Végh Jana tudományos munkájának köszönhetően 176 le-t ad le keréken.Aki azt mondja ez kevés,az nem komplett.És nem pályagép,utcai vas.
Jó de ennyi erővel 3000-es fordulaton az MT01 a legbikább nem? Viszont ha e mellé beraksz egy 999S vagy egy RSV görbét egyik sem ennyire látványosan huplis.
Jó helyen kapisgálsz. 1098S. Persze ez némileg szubjektív, de döntse el ki ki maga. Ha azt vesszük, hogy ez egy zsír új fejlesztésű 1100-as blokk. 4500-6000 között akkora lyuk van mint egy ház (mielőtt valaki rákérdezne 3 másik görbén is dettó ilyen).
El kell keserítselek. 1 hely van ahol erősebb a motorod(1,5 teljes lóerővel). 2500-s fordulat. Neked 20 lovad van nekem 18,5. De ott marha nehezen leolvashatók a görbék mert minden motor egybe van de mindegy.
De 176 ló keréken...az több mint 200 főtengelyen.
Ezt nem lehet kihozni egy slip-onnal.
Két nagy henger feltöltését nehéz megoldani.
Vagy részterhelésen jó, vagy fullon.