Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha meg tudom oldani valahogy felteszem a teljesítménygörbét.1.1-el kell szorozni,ha jól tudom,és kijön a főtengelyen a teljesítmény
Nézd, azt elhiszem, hogy baromi erős.
De 176 ló keréken...az több mint 200 főtengelyen.
Ezt nem lehet kihozni egy slip-onnal.
Az én mocim is megörvendeztet néha 3-ban kerékkel. Pedig szint csont széria. A rövid tengelytáv biztos sokat segít ebben.
Én is így örültem,mikor motoroztam haza Gyöngyösről a mestertől.
Egy barátom,aki 08-as 1000-es gsx-r-t használ kipróbálta,és mikor leszállt csak ennyit mondott vigyorogva:Azt a kurva,erőszakkal kellett lent tartani az elejét harmadikban!Nekem ez több mint elég!
Éppen ezt akartam mondani, hogy ha a 999S jött volna ki ilyen nyomatékgörbével akkor senki nem hasonlította volna traktorhoz. Nem látok olyan nagy különbséget egy 550ccm-es és egy 500ccm-es henger között. Szerintem jobban jártak volna ha minusz 7-8 paci, viszont 3500-tól tartaná az a plusz 10Nm-ert az 1000-hez képest. Pályafegyvernek úgy is ott az 1098R.
Akra Slip on+y,BMC szűrő,Power commander,és Jana!Ennyi.
Teszteltem egy barátom 1098-asát,és megmondom őszintén nem lettem ducati fun.Vártam "a V2 már alapból tol"érzést,ám sehol semmi.
Vezérműtengely, hengerfej, hengerfejtömítés, polírozott csatornák, komplett versenyrendszer, PC, légszűrő?
Az én 07-es R1-esem Végh Jana tudományos munkájának köszönhetően 176 le-t ad le keréken.Aki azt mondja ez kevés,az nem komplett.És nem pályagép,utcai vas.
Mr. Bayliss azt nyilatkozta, hogy a legjobb motor, amivel valaha versenyzett, az a tavalyi 999F07 volt.
Elsőnek a 999-re gondoltam, de nemhittem volna, hogy az 1098....
Persze, csak az nem forog 10-et, de még 7-et se nagyon.
Két nagy henger feltöltését nehéz megoldani.
Vagy részterhelésen jó, vagy fullon.
Jó de ennyi erővel 3000-es fordulaton az MT01 a legbikább nem? Viszont ha e mellé beraksz egy 999S vagy egy RSV görbét egyik sem ennyire látványosan huplis.
Hááát, ha az rusnyának számít, hogy hol kurvaerős, hol meg kibakurvaerős...ahol visszaesik, ott is annyit tud, mint a sornégy 1000-ek.
A 4000-es Marianna-árkot nem is említettem.
Cimborámé 160 keréken.
Jó helyen kapisgálsz. 1098S. Persze ez némileg szubjektív, de döntse el ki ki maga. Ha azt vesszük, hogy ez egy zsír új fejlesztésű 1100-as blokk. 4500-6000 között akkora lyuk van mint egy ház (mielőtt valaki rákérdezne 3 másik görbén is dettó ilyen).
Az Uzsgyié.
Elég nagy a választék.... Én vmi V2-re tippelnék talán, bár közel sem biztos....
2002-től 900-1100ccm V2 sor4. Nagyon egzotikumok kilőve. Ide értendő a Beneli Tornado és az MV Agusta.
2002-től? Csak sornégy vagy V is?
El kell keserítselek. 1 hely van ahol erősebb a motorod(1,5 teljes lóerővel). 2500-s fordulat. Neked 20 lovad van nekem 18,5. De ott marha nehezen leolvashatók a görbék mert minden motor egybe van de mindegy.
Várok hátha kitalálja valaki.Te mit tippelsz? (Nem szakértőknek meglepő lesz)