Amellett, hogy különbözünk, azért hasonlítunk is (erre -is- mondják, hogy nincs új a nap alatt - legfeljebb kicsit más változatban és más életkorban csináljuk ugyanazt mint a másik). Mások igényeinek megfelelni nem is érdemes: nagy fáradtsággal járna és ráadásul hiába (mér\' van/nincs rajtad sapka, nyuszika?)., így ddt se zavar, hogy esetleg másképp lát dolgokat. A 10R-je meg amúgy is jó pont (vagy pontjó) :) Egyébként meg kussolni kellett volna, mert nekem aztán nem ingem az élettelen aludarab R1 \'sérelme\'.. De pillanatnyilag szórakoztatott a feldobott laszti két munkafolyamat között. :)
A szakmaitól messze vagyok, de ami belefér az időmbe meg az anyagiakba, azt megpróbálom megtudni, felfogni, megtapasztalni.
Már megint egyet kell ,hogy értsek veled, de sajnos (vagy nem) az emberek nagyon különböznek egymástól és mindenki más szempontok szerint él ,és ítél, ezert nehéz megfelelni mások igényeinek!
Én spec. szórakozásból látogatom a topikot, nem azért mert R1 fan vagyok, szerettem a 10-est is ,de utcán motorozom így jobban bejött a az R1 (nálam). Van aki szakmai szemmel közelít, mint pl. te. Van aki szőr szálat jár hasogatni a topikra, de őt is kedvelem. Így van ez jól, így kerek a világ!
Nem azért, de ez a topik inkább a kukihosszabbítási módszerekről szól (megint), mint valami érdemiről az R1 kapcsán... Még ha viccből is, ha \'higgadtan\' is, de napokig erőltetni a \'poénokat\'...
Én örülnék, ha sikerült volna egy zx10 az r1 helyett, de makulátlan akkor nem volt én meg akkor akartam motort. Egyrészt, mert kawára fordultam be anno, másrészt a 10r állítólagos nyers ereje miatt. Ez a két szempont ugye nélkülözi a racionalitást. Max egy fokkal kevésbé örülök az R1-nek. De ahogy a márka/típus, úgy a köbcenti, meg a magazinok összevissza mérési görbéi is mellékes, ha nem nagyobbat akar mondani az ember, hanem csak egyszerűen motorozni (ehhez elég egy mai 250 is, még csak sportgépnek se kell lennie).
Ha valaki anno elolvasta a Talmácsi produkciót a master bike megmérettetésen, láthatta, hogy a három köbcenti osztály győzteseivel (636, gixx750, 10R ?) 1 másodpercen belül ment a teszt helyszínéül szolgáló pályán (egyben ő volt a legjobb időt futó is a sok magazinos \'sztár\' közül). Ennyit egy ezres bármekkora nyomatéklyukáról. Van biztos, de ahova lemegy, az is több mint ami egy kisebb motoré, amit megintcsak nem tudunk kimotorozni. ddt jó esetben megy olyan időt egyelőre a 10r-el, mint valamelyik srác a 400-as zxr-el (én meg olyat se mint ddt), aki ehhez képest hót csendben van az összes fórumban.
Gyengesége az R1-nek ez a nyomaték, bár ezt 750-ről átülve soha senki nem venné észre, max egy másik 1000-ről, meg a puha hátsó rugó+a katalizátorral \'fűtött\' csillapítás szintén hátul, esetleg az utasülés. Ennyit a 10r-en is lehetne biztos találni. Amúgy hol érdekel a nyomatéklyuk 7000-nél, ha gáz nélkül (alapjáraton) elgurulok 6-ban 20-30 körül akár utassal is?
Pedig itt lakom a környéken.
ddt az 1 olcso photoshopos ätfestes
az eredetit keresd meg itt
www.roaring toys.com
Thx Danny & MilleRR!
A szakmaitól messze vagyok, de ami belefér az időmbe meg az anyagiakba, azt megpróbálom megtudni, felfogni, megtapasztalni.
Én spec. szórakozásból látogatom a topikot, nem azért mert R1 fan vagyok, szerettem a 10-est is ,de utcán motorozom így jobban bejött a az R1 (nálam). Van aki szakmai szemmel közelít, mint pl. te. Van aki szőr szálat jár hasogatni a topikra, de őt is kedvelem. Így van ez jól, így kerek a világ!
Én örülnék, ha sikerült volna egy zx10 az r1 helyett, de makulátlan akkor nem volt én meg akkor akartam motort. Egyrészt, mert kawára fordultam be anno, másrészt a 10r állítólagos nyers ereje miatt. Ez a két szempont ugye nélkülözi a racionalitást. Max egy fokkal kevésbé örülök az R1-nek. De ahogy a márka/típus, úgy a köbcenti, meg a magazinok összevissza mérési görbéi is mellékes, ha nem nagyobbat akar mondani az ember, hanem csak egyszerűen motorozni (ehhez elég egy mai 250 is, még csak sportgépnek se kell lennie).
Ha valaki anno elolvasta a Talmácsi produkciót a master bike megmérettetésen, láthatta, hogy a három köbcenti osztály győzteseivel (636, gixx750, 10R ?) 1 másodpercen belül ment a teszt helyszínéül szolgáló pályán (egyben ő volt a legjobb időt futó is a sok magazinos \'sztár\' közül). Ennyit egy ezres bármekkora nyomatéklyukáról. Van biztos, de ahova lemegy, az is több mint ami egy kisebb motoré, amit megintcsak nem tudunk kimotorozni. ddt jó esetben megy olyan időt egyelőre a 10r-el, mint valamelyik srác a 400-as zxr-el (én meg olyat se mint ddt), aki ehhez képest hót csendben van az összes fórumban.
Gyengesége az R1-nek ez a nyomaték, bár ezt 750-ről átülve soha senki nem venné észre, max egy másik 1000-ről, meg a puha hátsó rugó+a katalizátorral \'fűtött\' csillapítás szintén hátul, esetleg az utasülés. Ennyit a 10r-en is lehetne biztos találni. Amúgy hol érdekel a nyomatéklyuk 7000-nél, ha gáz nélkül (alapjáraton) elgurulok 6-ban 20-30 körül akár utassal is?