Akkor már értem mi ez a nem is rejtett üldözési mánia! A fikázókkal nem kell foglalkozni. Meg kell tanulni motorozni mint állat. Engem kurvára idegesít, hogy nem tudom meghajtani a vasat (Hungaroringen).
Majd ha 2:02 megyek akkor már elégedett leszek. Sajnos az még nagyon messze van. Idén nem is lesz meg. Amúgy meg szerinted én mennyi fikázást kapok? A www.gsxrfans.hu vagyok moderátor. 200 gixeres között nekem van egyedül Kawasakim. Van még egy két hondás meg yamahás na azok is kapják ám az oltást.
Most csináltam egy táblázatot egy csomó mérés alapján. 164Le főtengelyen az R1 12500-a fordulatnál. Az viszont nagyon zsivány, hogy 10500-tól 13500-ig 155Le felett van!A teteje nagyon szép egyenes vagy is hosszan kitartja azt a teljesítményt. Ki találja ki melyik motornak a legrusnyább a nyomatékgörbéje? (19db 1000-es sportmoci 2002-3-tól napjainkig)
Amikor felültem a 150ETZ-re én is azt éreztem, hogy hú de megy. Aztán a CB400 még jobban ment stb. stb.
De az ember mást vár el egy RS125-től mint egy 1000-es sor4-től nem? Ha a 600-ast pörgetni kell nem gond. 750-est is? Bele fér. De, hogy ez 1000-es motor 8-9000 alatt ne éljen az borzalom. Persze ha az RS után ráülnél biztos remegő térdekkel szállnál le.
De, hogy objektívnek látszódjak közlöm, hogy a ZX10-em 3500-4000 között úgy megtorpan mit állat. PC kell bele nincs mese.
Igaz.
Minden LE adat főtengelyen értendő(asszem)
és mire kiér a kerékre igen jelentős a veszteség.
Ezzel csak azt akartam mondani,hogy a 120LE-nek főtengelyen talajra kiérve még annyi sincs,
Bár nem is egy kategória.
végképp nem kötöszködésképp, de az a 180ló enyhén marketingfogás. 2004es R1re mértek a superbikeosok max 145lovat keréken (több mérés után, másik dobbal, stb), ami azért közel sincs főtengőn 180
igen, nekem is ilyesmi motoszkált a fejemben. 2 éve elmászkálok a kis 35lovas 125össel, és még meg is lesz pár évig. Boldogan, élvezettel hajtom, és csak mosolyogni tudok olyanon ha valaki azt mondja, hogy az R1 nem megy alul. Egy ezres motoron ez legyen a legnagyobb probléma
Azért higyjétek el, sokkal de sokkal gyengébb motorral is lehet kurva boldognak lenni, ami nem azt jelenti hogy én nem fogok nagyobbat venni :)
jaj már megint a kötekvés de egy 1000resre ilyeneket mondtok hogy nem megy alul stb...jó ok...probáljátok ki az enyémet aztán marhára lefogjátok szarni hogy 7000nél gyengébb mint a zx10
Sziasztok!
Én Tibor vagyok, (hódítani nem akarok), a múlt vasárnap Zirc és Veszprém között a vasúti átjáró után érkezett velem szemben egy R1 (rövid gatya, póló ) kb. 160-180km/h-val. Én éppen egy buszt előztem, hát ő sem 90-el érkezett, éppen hogy csak elfértünk egymás mellett. (Én is mocival voltam.) Kértem neki egy számot a Sláger rádióban, és ezúton is üdvözletemet küldöm, ha véletlenül olvassa.
Ha addig nem találkoznánk, B.U.É.K.!
szerintem ez azért nem jó példa mert a Maybach nem arra van kitalálva,h szerpentinen veressenek vele hanem ,h maximális kényelemben dögöljön benne az ember és csendben,kussbanbiztonságban utazzon A-ból B-be.na már most az R1 arra (is) lett kitalálva,h a versenypálya mellett a közúton is rendesen helytálljon.ami biztos így is van a felhasználók 99%-nak a szemében de ott van az az 1% (+ a versenyzők) akineknél ez nem teljesül a többihez 1000(!)-hez viszonyítva.600,750,1000 V2-höz képest biztos,h nem ütközik ki annyira.arról nem is beszélve ha közvetlenül a kategóriatársaival hasonlítunk össze vmit.a fogyasztás pedig szerintem (szinte) senkit nem érdekel aki egy ezres sportmotort birtokol(hat).szóval a Maybachot hasonlítsuk az XJ Jaguar-ral,S Mercedes-szel a 7-es BMW-vel és mondjuk az Audi A8-cal,vagy még inkább a Rolls Royce Phantommal....
Ezt írjátok le MilleRR-nek is,majd Ő leosztja az észt!
Az övében 53.000km van és semmi baja és nem is volt!
Megjegyzem:az enyémnek sem!
Bár Nekem még csak 3000 van benne.
Akkor miről beszélünk?
*2004-2006... Az az évjárat nekem sem jön be, pedig nem sokban különbözik az enyémtől... Ha találnék egy 0km-es 2003-ast azonnal cserélnék az illetővel!
Majd ha 2:02 megyek akkor már elégedett leszek. Sajnos az még nagyon messze van. Idén nem is lesz meg. Amúgy meg szerinted én mennyi fikázást kapok? A www.gsxrfans.hu vagyok moderátor. 200 gixeres között nekem van egyedül Kawasakim. Van még egy két hondás meg yamahás na azok is kapják ám az oltást.
Ma is pózolt a"Kicsike"
De az ember mást vár el egy RS125-től mint egy 1000-es sor4-től nem? Ha a 600-ast pörgetni kell nem gond. 750-est is? Bele fér. De, hogy ez 1000-es motor 8-9000 alatt ne éljen az borzalom. Persze ha az RS után ráülnél biztos remegő térdekkel szállnál le.
De, hogy objektívnek látszódjak közlöm, hogy a ZX10-em 3500-4000 között úgy megtorpan mit állat. PC kell bele nincs mese.
Minden LE adat főtengelyen értendő(asszem)
és mire kiér a kerékre igen jelentős a veszteség.
Ezzel csak azt akartam mondani,hogy a 120LE-nek főtengelyen talajra kiérve még annyi sincs,
Bár nem is egy kategória.
ESTE MÁTRA AZ A LÉNYEG!
180paci az 180paci,ha tol alul,ha nem.
Ennyi
Azért higyjétek el, sokkal de sokkal gyengébb motorral is lehet kurva boldognak lenni, ami nem azt jelenti hogy én nem fogok nagyobbat venni :)
Én Tibor vagyok, (hódítani nem akarok), a múlt vasárnap Zirc és Veszprém között a vasúti átjáró után érkezett velem szemben egy R1 (rövid gatya, póló ) kb. 160-180km/h-val. Én éppen egy buszt előztem, hát ő sem 90-el érkezett, éppen hogy csak elfértünk egymás mellett. (Én is mocival voltam.) Kértem neki egy számot a Sláger rádióban, és ezúton is üdvözletemet küldöm, ha véletlenül olvassa.
Ha addig nem találkoznánk, B.U.É.K.!
Az övében 53.000km van és semmi baja és nem is volt!
Megjegyzem:az enyémnek sem!
Bár Nekem még csak 3000 van benne.
Akkor miről beszélünk?