Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már 2 évvel ezelőtt is 40000 volt benne. Azóta elég nehezen futnak bele a km-ek.
Miért én nem voltam higgadt? g area51 vadult meg egyedül.
Ez a Motor Revüből lett belinkelve és full széria moci volt az összes.
latom megint mentek az okossagok-nem kell vele foglalkozni.
amugy a vitat latom nagyon bezartatok.
Legalább használja...
53.000 kilométer...
Mik vannak idáig benne?
Ettől függetlenül az enyém még mindíg ketyegni fog, amikor a tiédet már harmadszor is újrahasznosították
A változást majd úgy tudom kideríteni, ha a commanderre felteszek egy 0-ás map-et, most valami más van rajta. Meg valamivel több km-t megyek mint a mai kb. 6, aminek fele lakott 50-60. Kb az exup tartományában volt egy kis csuklás, fentebb rendben volt (de ez nagyon kevés km érdemi véleményhez). Azt tudom, hogy gyári belsővel kicsit keveset kapott lent is, fent is, mert ugyanazokat a tüneteket mutatta, mint mikor a fúvóka kisebb a kelleténél: minimális gyorsítás adott fordulaton, utána hirtelen a gáz (levegő) visszább (nem el- ) vétele - egy picit megindult, mielőtt motorfékbe ment át. A gázra spontánabb a reakció üresben, de ez elhanyagolható szempont.

Ami a kipuffot illeti, én nem szántam a hangra négyjegyűnél(!) nagyobb összeget, pont azért, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy hosszabb menet után is marad a nyitott belső.

Vitailag meg mindenkinek megvan az igaza, csak a valódi(bb) igazságot (tényt) nem érdekli, mennyire heveskednek a megvédéséért, bizonyításáért, ill. ellenében. Egyébként meg az ember nagyon hajlamos igaznak gondolni olyan dolgokat, ami hihetően, vagy logikusan hangzik.
(Erre a sok lóerőre egyébként jól ráfaragtunk, mert ha 100 lovat hiszünk 120-nak, attól a motor nem lesz se lassabb, se gyorsabb, ellenben a forgalmiba ez lesz és ezután adózunk... tehát mekkora öröm, hogy a marketing osztály a gyáraknál +40 lovakat ad meg főtengelyre.. De ezt ugye nem lehet számonkérni, míg ha keréken, DIN v. SAE szerint adná meg... Amúgy fingunk sincs, hány lóerős lehet egy motor, tehát nem tudunk, hanem hiszünk a számoknak: elképzelhető, hogy egy simson erőnyi tuningot nem érzünk, miközben egy 80-90+vezető kg-os simson egész mozgékony lesz tőle?!)
A kipuval kapcsolatban, a hangon kívül más is változott? Mert én is ebben gondolkodtam, meg a gyári formája illik legjobban a farokidomhoz (szerintem), de mégis vettem rá Leo Vince-t, mert adnak hozzá katalizátor helyettesítő Y, meg hang tompító betétet és még az E betű is benne van!
Leslie, meg mondtad a tutit, higgadtan és meggyőzően!
Szerintem is meddő vita ez a \"kinek az apukája erősebb \", akinek RN12-je van az én görbémet nézegeti mosolyogva, akinek ZX10-e van az meg a ddt görbéjét csókolgatja! De azért jó volt ddt-t kiugratni a bokorból, tetszik a figura, ahogy lesből támad és mindenki torkának neki ugrik.
Pohi, az én 05-ösöm is elmegy annyival (4,86l/100km egy tankra vetítve), úgyhogy az újakkal se nincs gond. Jellemzően nem fogyaszt 6 felett utcán az én használati módomban.

ghostdog: a 'szerintem objektív' elég szubjektív ahhoz, hogy... ;)

Fékpadi mérések: hát, ez akkor működik, ha csak bizonyos korrekciót alkalmaznak és csak kerék-lóerőt mérnek és ugyanarról a padról származik minden eredmény. Sajnos épp ezért felesleges lóerőről beszélni, kivéve, ha egy adott motort mindig ugyanannyinak tudnak mérni (ez felénk nem műxik). Amúgy pedig Mo-n azt a tuningot ismerik, ahol oxigén-szenzorral megtámogatva belőnek egy varázslatos levegő-benzin arányt (pl. 13:1) , mintha ennyivel minden fordulatot és gázállást optimálissá lehetne tenni. A másik padon 4v.5gáz-elemző van és jellemzően CO alapján hangolnak. Mindegy, ez hosszú, meg ettől még az itteni padok is hasznosabbak a semminél.

Nyomatékszegény ezres: mentem a cimborám 636-osával, amit nem tudott lelépni egy 98-as R1 (igaz, 70k km van benne, meg nehezebb és nem olyan sokkal erősebb, se nem olyan pörgős mint a maiak, etc). Hát, ha egy jól menő 600-as akrával olyan, akkor jó nekem nyomatéklyukkal is ez.. Úgyis a 600-asokat motorozzák ki jobban amatőrben, túragépnek jobb az r1 :))

Más: megcsináltam a gyári dobot a korábban leírt módon, hát, megjött a hangja.. Könnyen lehet, hogy visszatolom a 'pontjó' hangerejű gyári belsőt. (sokkot kaptam :) )
nekem nem volt még kawám de remélem 1x lesz még.(idén is azt akartam pedig...de k7-et olcsóbban tudtam végül...nem mintha most ezért sajnáltatnám magam "szutyuki a mi motorunk"... ) ddt,szerintem az új 10-es nem annyira gáz csak sokáig kell nézegetni,barátkozni a formájával - jó sokáig! nekem egy,illetve 2 szép dobbal a 06-07' 10R nagyon bejön.viszont a 07-08' erigy iszonyatosan jól néz ki,h kicsit szögletesebb lett.alapjaiban ugyanaz a forma mint a 04-06'-os de az a pár él amivel több lett rajta nagyon sokatt dobott rajta.botrány szép! tényleg az a lényeg,h vki azt a motort vegye amin a legjobban érzi magát,legjobban tetszik neki és a legjobb érzéssel száll le róla csapatás után.utcán elenyészően kicsi közöttük a különbség közöttük.ha pedig vmelyiknek van esetleg vmi "gyengesége" a többihez képest (mint pl. az erigy viszonylagos gyengesége kb. 5000-7000 között akkor azzal a tulaj val.szeg tisztában van-lesz és próbálja majd úgy használni,h azt kiküszöbölje vagy ne ott használja tatósan).ilyen egyszerű rá a megoldás.
"utcai"
szerintem ddt objektíven szokott véleményt írni általában de abban igazad van szerintem is,h néha kimarad a számításaiból az,h versenypályán ritkán forgatod 7000 alatt még az ezrest is,tehát totálisan mindegy,h az "utcia" erigy milyen 7000 alatt.meg aki pályán megy komolyabban még ha nem is versenyző az rak a motorjára egy nyitott dobot,légszűrcsit,PC-t és talán még áttételt is cserél.2008-ban egyik gyár sem engedheti meg magának,h vmi hulladékot gyártson...nekem személy szerint a 07-08' R1 jön be a legjobban.a 02-03' olyan mintha egy fazer lenne a fejidom alapján...mellesleg abban is igaza volt itt vkinek,h az itt irógatók 99%-ának a 150le is sok-még főtengelyen is... egy cimborámnak van egy K8-a amin van egy slip-on,y-nal és szűrő.193le lett így főtengelyen.semmi hengerfejtömítés csere,meg henger polirozás meg ilyenek.ezt csak azért mondom,h ma már nem nagyon kell különböző hókuszpókusz meg nagy csodák az utcára "értelmetlen" teljesítményhez.a Borsai mesélte,h hoztak egy IDM-es hengerfejet egy K5-höz amit felraktak,beállították,stb. amit ilyenkor még "illik" megcsinálni és 3.-ba úgy jön fel az eleje ahogy húzod a gázt...még egy nem 55kg-os rider alatt is ddt. majd azt mondta,h inkább nem jár vele utcán mert még szeretne élni 1 picit. szerintem az utolsó 2-3 évben nagyon sokat fejlődtek erőben az ezresek.
meg az 55kg-od...
Úgy emlékszem,hogy ezen a diagrammon szereplő zx-10-es nem széria,hanem egy pályagép,mert a Kawa parázott motort adni a Superbike-osoknak,Hogy miért?Ki tudja?Vagy a motorban nem bíztak,vagy a pilótákban.
te,azt a rendszámtáblatartót rúgd már le a vasról...hányinger.
Gyerekek miről vitatkoztok? Szerintem nagyon sokunknak teljesen mindegy, hogy egy 1000-es hány lovas úgysem tudjuk kimotorozni! Egyébként nekem 2001-es van az meg tol alul is mint a disznó!
Na azé!
Persze!
Most el is járom az indiántáncot!
Lehet itt lóerőzni az én 2002-es R1-em is durva volt, de még vezethető kategória, ha ráérzel. Ezek a soklóerős dögök már nagyon durvák és zabálják a benyát, míg az enyém elketyegett 5 lityiből és nem forgott többet 11500-nál ami tartósságilag sem egy rosz dolog. Megint olyat vennék.
Nyomdafestéket minden hírnek.
A kinek nagyobb a fasza versenyről is lesznek fent képek? Bizonyos körökben komoly érdeklődésre tarthatna számot.
Bejelöltelek most örülsz.