Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugodtan! Csak lehet, hogy véletlenül rosszat küldök
Most?
info@danger.hu
Vagy hívj a 06-20-5-DAN-GER számon
Hova is kell írni?
Tökmindegy, ki mit mond, ha ráülsz, majd kiderül hogy viselkedsz. A 2 henger sehol nincs egy sor4-hez képest, legalábbis az 500-650 kategóriában. Egy sor4-nek nem kell tépni a gázt, hogy az addig megszokott sv tempónál többet adjon.
Azt meg áruld el, hogy mi értelme egy álmot egyébre váltani? Azaz hogy jön a képbe a gixxer, ha az r1 is belefér?
(Én mindig sor4-et akartam, végül sor2 lett a kezdet. A nagymotor mint álom teljesült, de nem úgy ahogy akartam. Aztán jött a ZX-7R helyette és úgy lett kerek a dolog. Máig az a kedvenc, R1 ide vagy oda.. Mondjuk utóbbinak is van varázsa, de nem akkora mérföldkő.)
Tudok 2004 es makulátlan kék R1 est 1,75 ért. Az egyik barátomé.
Vezérműhiba? Ne viccelj!
Az enyém első szériás, és 53.000 km. van benne. Semmi baja a vezérlésnek (sem).
Van.
Evotech gyártmányú, alumínium "tükörtakaró".
Alu, fekete, kék, bordó, titán színekben látezik.
9900.- ft. (/pár)
k4 es? az mutyuki itt 2004 es van vagy 04es
Y.R.t.W-Yamaha Rules the world
drbig
van nekik 10e.FT

en is most rendeltem csak nem nalluk
Az R1-ben nincs vezérműszíj,ilyen fordulatszámra soha"nem tesznek"szíjjat!
Csak lánc!
Az R1-nek nincs tipushibállya,gyenge pontjai vannak,de ezek egy része nem is rád tartozik,hanem a szerelőket bosszantja.
Talán legnagyobb"tipushibállya"a kormányteló,"szart"sem ér!
Hol laksz a Mátra lábánál?
Csak mert Én is!
2004-es R1.
Van k4es R1?
Na ezt valami "okos" ember mondhatta! Szerintem láncos a vezérlése. Inkább halgass olyankokra, akik használják, vagy szerelik a konkrét típust. Ha van Yamaha szalon a közeledben a szerelők biztosan elmondják, hogy az adott évjáratnak, amit kinéztél van e gyenge pontja. Bár kétlem, hogy lenne típushiba.

Én erről a klubról tudok:

http://www.yamahanemeth.hu/pro...
Azt hiszem azt hallottam, hogy a k4es r1ekben valami 15ezernél vezérműszíjat kell cserélni, vagy valami ilyesmit... Egyébként van valami r1 klub vagy ilyesmi, vagy éppen most pont ott fórumozok?
A "hallottad" forrása abszolút hiteles számodra? Esetleg azt gondolod, 20+ évvel a honda VF750 rossz blokkon belüli anyagpárosítását meg merné ismételni valamelyik japán gyár az egyik csúcsmodelljével (utána lőn az elnyűhetetlen VFR750..) ?
A kigyorsítás nagyon egyszerű: 6000-től csináld. Aztán próbáld meg később, nem lapról 10e felettről és hirtelen olyan huplikat is észreveszel a ringen, ami addig ott se volt.. és még csak óvatosan csavartad :))
Nem tudok vezérmű hibáról, de majd megírják a többiek. Nekem 2003-as van, 1 éve vettem 1,7-ért. Viszont tök gyári állpotban, ismerős szalonból, garantáltan törésmentesen, garantáltan 4800 Km-el!

Lehetett volna olcsóbban is venni, de így biztosan nem szétpályázott, összetörött mocit vettem. És persze szinte új mocit kaptam ennyi pénzér.

Én is egy 600-ról ültem át, de nem okozott gondot a dolog. Pályán és közúton is nagyon jól motorozható az R1.

Viszont mindíg tud meglepetést okozni amikor már úgy gondolom, hogy marhára ismerem a mocit.
Pontosan ezen kattogok én is. Meg már 1.7 felé már lehet kapni 2004-est. Hallottam valami olyasmiről is, hogy a 2004-es r1ek mind vezérműhibásak. Ez igaz? Vagy ha rosszul mondom akkor mely modellnél van valami nagyobb hiba amire emékezhetek? Meg gsxr 750 árába lehet majdnem kapni és azért ég és föld a két motor. Csak kicsit félek tőle, mert látom a sok videot ezresekről mikor a ringen túl hamar ráhúzzák a gázt kanyarkijáratból és sereg el a segge a fenébe
Nyugodtan vedd meg az R1-et!

Ha igazából R1-re vágysz és megvennéd a Suzukit ( ami szintén jó gép ), mindíg vágyakozva néznéd mások R1-ét és nem lennél tökéletesen megelégedve a motoroddal!

Ha normálisan motorozol, akkor úgyis óvatoskodsz az elején, amíg meg nem szokod a motort.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék tőletek kérni. Jelenleg egy sv650s motorom van. Mátra aljában lakom ezért igen sűrűn látogatom a mátrát . Viszont nekem álmaim motorja 2004-08-as r1. Szerintetek ha agyilag nem vagyok az az elszállós típus (márpedig nem vagyok), megpróbáljak meggyürkőzni egy r1-gyel? Vagy másik lehetőségem gsxr750. Tudom most mindenki mondja fokozatosság stb, de az r1 olyan gyönyörűűűűűű és olyan erőőőős :D. Köszi a tippeket.
Danny/MilleRR!
Van olyan pöckötök, amit a tükör helyére lehet tenni, ha azt leveszed? Mennyi pézecske?
Fasza gyerek vagy!
Maglód vki? Ja am hétfőn zárva vannak (minden hétfőn)
Na mizu e? Élet semmi? Hring vki?