minden sportmotoromban volt power commander, amit nem a fos gyari terkepekkel hasznaltam, hanem fekpadon minden gazallashoz hozzaigazitva. az rn12ben dynojet gyujtasmodul is volt. a 600rr-eket vegh jana allitotta be, az r1eket ago. tudom miket allitanak, azt is hogyan, azt is mire jo, azt meg foleg mi a kulonbseg. a gyari ecu allitasi lehetosege joval korlatozottabb mint a pc 5%os intervallumai. emellett ahogy lehuzom a pc-t az ecu visszaall a gyari gyujtas es injektorterkepre. emellett a gyari ecu modositgatasaval a kornyezetvedelmi es egyeb tiltasokat nem tudod kivenni, m az eprom-ba egetett. sokkal jobb megoldas a pc. ha ugyanazt el tudnad erni az ecu ganyolasaval nem talaltak volna ki a pc-t es a versenyzok nem modositananak az elektronikan.
Elrettentselek Big ,az enyém csak és kizárolag autopályán borzaszto sokat eszik 130km körül már ég a zsebmetsző ,de csak pályán és nem 200-al az is igaz !
Lehet. Többet akartam írni csak lenyomtam. Szóval ha 2 centivel a széle alá hagyom az már -5-7 deci. Fölül annyira kiszélesedik a tank, hogy nagyon sokat számít.
Olyan RN 12 nem létezik amelyik 6l eszik....,ha nagyon finom vagy elmehetsz vele 190 km... Nálam álltalában 150 körül kigyullad a lámpa,de ez az injektor beállitástol is függ..
Zema,látom,h.vágod a dolgokat de ezek szerint még nem láttad vagy nem tapasztaltad,h.mit és,hogyan állitanak be a befecskendezésen...,az enyémet belötték méghozzá a gyári Yamaha verseny beállitásra...,az első,hátso telokat és az injektort! És jobb lett.... (sokkal) Gyárilag minuszban vannak az értékei...,de a beállitásnál figyelembe kel venni,h.van e s.légszürö,vagy dob a verdán és ettöl függ a plusz érték meghatározása....!
A teli tank relatív. Elég sokat kell trükkölni, hogy kajak tele legyen szerintem. Mivel sportmotor, ennek is felfele tágul a térfogata gondolom, és az utsó 2-4litert már nem annyira egyszerű belenyomni.
Inkább literre számolj, mert tankolásnál amikor leállítja magát először a tankolópisztoly , én még utána majd 3 litert bele tudok rakni!
6000re nem tudod allitani a villanot, mert 7000 a legalacsonyabb ertek. es gyarilag a 0km es motoroknal mar arra van allitva. meg vmi! lancspray a baratod. kell neki, kb minden tankolasnal, tehat olyan 150-200 km-enkent. a motul factory line ebbol is a legjobb, mert teflonos es jobban tapad.
jah es felejtsd el ezt a baromsagot, ne nyulkalj bele se te se mas a befencskendezesbe!
az injektor es gyujtas terkepeket csak power commander altal buzeraljatok, ne az ECU gyari ertekeit irjatok felul a muszerfalon keresztul, mert hazavagod az egeszet.
hi Chris!
nekem is r1 lett nem gsxr.
a bejaratas alatt ne porgesd 7000 fole TARTOSAN. tehat ha elozol es bakondig eledfordul a krosszmotorral akkor oda lehet neki huzni. a masik, h az nem bejaratas h felmesz a palyara es mesz 1000 km-t hatodikban. a fekeknek es a valtonak is ossze kell kopnia, ezert forgalomban jarasd be ahol surun hasznalod valtot. az elso parszaz km alatt keruld a hirtelen nagy fekezeseket, mert megeg a betet es a tarcsa, finoman be kell oket koptatni. az ezer alatt ne valts kuplung nelkul, es keruld a dugoban alldogalast, ahol a viz 100c fole mehet. az r1 egyetlen gyenge pontja a huto. nyaron varosban folyamatosan megy a ventilator, mert iszonyatosan melegszik. ezt keruld a bejaratas alatt. emellett alap h hidegen nem szabad porgetni, en altalaban megvarom mig a viz kb 80 fokos lesz. az r1eknek alapbol eros motorhangja van, olyan mintha hengerfejes lenne, mert ciripel a blokk. ez azert van mert a sulycsokkentes miatt vekonyabb a szelepfedel. bar engem zavar, de nem lehet csinalni vele semmit. az 1000es szervizkor full szintetikus olaj menjen bele, akkor volt jo a bejaratas ha a kifolyo olajban finom, apro femforgacs is van. 1000es szerviz csak olaj, olajszuro cseret ir elo, de mindenkepp huzasd meg nyomatekkulccsal a feknyergek csavarjait es nezzek meg a hutofolyadek szintjet. olajbol castrol r4 superbikeot ajanlom, vagy motul 300v factory line-t. az inspekcio szerint 12000kent van olajcsere, en 6ezrenkent ajanlom, foleg ha kemenyen mesz, v palyazol. gyari kormanytelo semmit nem er, azonnal csereld!
ugy nagyjabol ennyi.
gyari bukogombam van neked eladom.
Inkább literre számolj, mert tankolásnál amikor leállítja magát először a tankolópisztoly , én még utána majd 3 litert bele tudok rakni!
csunya lenne ha bejaratas alatt nem menne el 200at.
az injektor es gyujtas terkepeket csak power commander altal buzeraljatok, ne az ECU gyari ertekeit irjatok felul a muszerfalon keresztul, mert hazavagod az egeszet.
nekem is r1 lett nem gsxr.
a bejaratas alatt ne porgesd 7000 fole TARTOSAN. tehat ha elozol es bakondig eledfordul a krosszmotorral akkor oda lehet neki huzni. a masik, h az nem bejaratas h felmesz a palyara es mesz 1000 km-t hatodikban. a fekeknek es a valtonak is ossze kell kopnia, ezert forgalomban jarasd be ahol surun hasznalod valtot. az elso parszaz km alatt keruld a hirtelen nagy fekezeseket, mert megeg a betet es a tarcsa, finoman be kell oket koptatni. az ezer alatt ne valts kuplung nelkul, es keruld a dugoban alldogalast, ahol a viz 100c fole mehet. az r1 egyetlen gyenge pontja a huto. nyaron varosban folyamatosan megy a ventilator, mert iszonyatosan melegszik. ezt keruld a bejaratas alatt. emellett alap h hidegen nem szabad porgetni, en altalaban megvarom mig a viz kb 80 fokos lesz. az r1eknek alapbol eros motorhangja van, olyan mintha hengerfejes lenne, mert ciripel a blokk. ez azert van mert a sulycsokkentes miatt vekonyabb a szelepfedel. bar engem zavar, de nem lehet csinalni vele semmit. az 1000es szervizkor full szintetikus olaj menjen bele, akkor volt jo a bejaratas ha a kifolyo olajban finom, apro femforgacs is van. 1000es szerviz csak olaj, olajszuro cseret ir elo, de mindenkepp huzasd meg nyomatekkulccsal a feknyergek csavarjait es nezzek meg a hutofolyadek szintjet. olajbol castrol r4 superbikeot ajanlom, vagy motul 300v factory line-t. az inspekcio szerint 12000kent van olajcsere, en 6ezrenkent ajanlom, foleg ha kemenyen mesz, v palyazol. gyari kormanytelo semmit nem er, azonnal csereld!
ugy nagyjabol ennyi.
gyari bukogombam van neked eladom.
06/70-776-45-10
Tibi
Aki GSX-R-t vesz R1 helyett, sikeres ember nem lehet!
De Zema sikeres!
Bár nem erre számítottam