Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minden sportmotoromban volt power commander, amit nem a fos gyari terkepekkel hasznaltam, hanem fekpadon minden gazallashoz hozzaigazitva. az rn12ben dynojet gyujtasmodul is volt. a 600rr-eket vegh jana allitotta be, az r1eket ago. tudom miket allitanak, azt is hogyan, azt is mire jo, azt meg foleg mi a kulonbseg. a gyari ecu allitasi lehetosege joval korlatozottabb mint a pc 5%os intervallumai. emellett ahogy lehuzom a pc-t az ecu visszaall a gyari gyujtas es injektorterkepre. emellett a gyari ecu modositgatasaval a kornyezetvedelmi es egyeb tiltasokat nem tudod kivenni, m az eprom-ba egetett. sokkal jobb megoldas a pc. ha ugyanazt el tudnad erni az ecu ganyolasaval nem talaltak volna ki a pc-t es a versenyzok nem modositananak az elektronikan.
Elrettentselek Big ,az enyém csak és kizárolag autopályán borzaszto sokat eszik 130km körül már ég a zsebmetsző ,de csak pályán és nem 200-al az is igaz !
Na erről beszélek... Nálam 190km a max A teletankolt állapot pedig, mikor egyenesen áll a motor és úgy csurig. Csurig!
Ezt nem gondoltam volna. A ZX-10-em 5l is elmegy.
Lehet. Többet akartam írni csak lenyomtam. Szóval ha 2 centivel a széle alá hagyom az már -5-7 deci. Fölül annyira kiszélesedik a tank, hogy nagyon sokat számít.
Olyan RN 12 nem létezik amelyik 6l eszik....,ha nagyon finom vagy elmehetsz vele 190 km... Nálam álltalában 150 körül kigyullad a lámpa,de ez az injektor beállitástol is függ..
Gondolom, csak azért írtam mert lehet h Drbig nem.
Zema,látom,h.vágod a dolgokat de ezek szerint még nem láttad vagy nem tapasztaltad,h.mit és,hogyan állitanak be a befecskendezésen...,az enyémet belötték méghozzá a gyári Yamaha verseny beállitásra...,az első,hátso telokat és az injektort! És jobb lett.... (sokkal) Gyárilag minuszban vannak az értékei...,de a beállitásnál figyelembe kel venni,h.van e s.légszürö,vagy dob a verdán és ettöl függ a plusz érték meghatározása....!
Én mindig fullra tankolom.
A teli tank relatív. Elég sokat kell trükkölni, hogy kajak tele legyen szerintem. Mivel sportmotor, ennek is felfele tágul a térfogata gondolom, és az utsó 2-4litert már nem annyira egyszerű belenyomni.
Inkább literre számolj, mert tankolásnál amikor leállítja magát először a tankolópisztoly , én még utána majd 3 litert bele tudok rakni!
Visszafogott tempónál 6l többet nem igen kéne ennie. Ami testvérek között is 260-280km hatótávot feltételez.
Bejáratás alatt nem néztem.... Annyira nem húzom neki és mégis eszik elég szépen... Sőt, mostanában szinte nem is húzom neki
te biztos vmi versenyzo lehetsz es nagyon mesz azert...
csunya lenne ha bejaratas alatt nem menne el 200at.
Neked kibír 200km-t egy tank? Mit rontok el?!
6000re nem tudod allitani a villanot, mert 7000 a legalacsonyabb ertek. es gyarilag a 0km es motoroknal mar arra van allitva. meg vmi! lancspray a baratod. kell neki, kb minden tankolasnal, tehat olyan 150-200 km-enkent. a motul factory line ebbol is a legjobb, mert teflonos es jobban tapad.
jah es felejtsd el ezt a baromsagot, ne nyulkalj bele se te se mas a befencskendezesbe!
az injektor es gyujtas terkepeket csak power commander altal buzeraljatok, ne az ECU gyari ertekeit irjatok felul a muszerfalon keresztul, mert hazavagod az egeszet.
hi Chris!
nekem is r1 lett nem gsxr.
a bejaratas alatt ne porgesd 7000 fole TARTOSAN. tehat ha elozol es bakondig eledfordul a krosszmotorral akkor oda lehet neki huzni. a masik, h az nem bejaratas h felmesz a palyara es mesz 1000 km-t hatodikban. a fekeknek es a valtonak is ossze kell kopnia, ezert forgalomban jarasd be ahol surun hasznalod valtot. az elso parszaz km alatt keruld a hirtelen nagy fekezeseket, mert megeg a betet es a tarcsa, finoman be kell oket koptatni. az ezer alatt ne valts kuplung nelkul, es keruld a dugoban alldogalast, ahol a viz 100c fole mehet. az r1 egyetlen gyenge pontja a huto. nyaron varosban folyamatosan megy a ventilator, mert iszonyatosan melegszik. ezt keruld a bejaratas alatt. emellett alap h hidegen nem szabad porgetni, en altalaban megvarom mig a viz kb 80 fokos lesz. az r1eknek alapbol eros motorhangja van, olyan mintha hengerfejes lenne, mert ciripel a blokk. ez azert van mert a sulycsokkentes miatt vekonyabb a szelepfedel. bar engem zavar, de nem lehet csinalni vele semmit. az 1000es szervizkor full szintetikus olaj menjen bele, akkor volt jo a bejaratas ha a kifolyo olajban finom, apro femforgacs is van. 1000es szerviz csak olaj, olajszuro cseret ir elo, de mindenkepp huzasd meg nyomatekkulccsal a feknyergek csavarjait es nezzek meg a hutofolyadek szintjet. olajbol castrol r4 superbikeot ajanlom, vagy motul 300v factory line-t. az inspekcio szerint 12000kent van olajcsere, en 6ezrenkent ajanlom, foleg ha kemenyen mesz, v palyazol. gyari kormanytelo semmit nem er, azonnal csereld!
ugy nagyjabol ennyi.
gyari bukogombam van neked eladom.
Köszi az infót, ha az Akrapovics dobok érdekelnek akkor eladóak vagy elcserélném Twobrothers-re.

06/70-776-45-10
Tibi
Zema R1-et vett!
Aki GSX-R-t vesz R1 helyett, sikeres ember nem lehet!
De Zema sikeres!
Rendes vagy!Köszi
Bár nem erre számítottam
Én a villanófényt mondom....
Akkor is más az érték ha gyári dob van,meg akkor is ha nem
Na ja...,holnap meg el sem indul neki BIG Majd találja ki,h.milyen értékre kell beállitani A villanofényhez...,na ahoz tényleg nem kell...
Úgy add rá a gyújtást, hogy a select gombot nyomva tartod közben.... Nem kell hozzá szakember
Igen!