Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BakondiG!
Ha olvasod...
Egyedül nem volt olyan jó sokkolni az embereket a Bajcsy, Dózsa György, Andrássy bermuda háromszögben...
hüpp-hüpp, hiányzol...
Tegyél SM kerekeket a KTM-re és akkor minden rendbejön....
Zabos egy csikó mi?
Thx, mindenkinek.
Ma volt meg az ezres szervíz, du kicsit cibáltam neki.
Hihetetlen mennyire másabb, mint a 06-os RN12-őm volt.
Az üléspozíció, ahogy és ahol megjön az erő, meg minden.
Gyorsan összebarátkoztunk és a Bajcsyn is alig volt forgalom...
Egyszer én is szeretnék egy ilyet de elötte még R6 lesz.
PS3 matrcia hol van róla?Gratula
Grat! Szép darab!
Fúj de csúnya.
Sziasztok...!
http://www.hasznaltauto.hu/1975199_yamaha_yzf_2005
Sziasztok!
Erről a gépről,tud valaki valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/1975199_yamaha_yzf_2005
Be tudod állítani az erősségét,hogy mikor,hogy,és meddig világítson!Próbálgasd a leírt módszerrel.Hali
Köszi szépen .Müködik az állitás.Csak mostmeg valahogy kikapcsoltam mivel mert egyáltalán nemjelez a váltófény,de majd próbálgatom még.
Hali!Állitsd a gyujtáskapcsolót Off helyzetbe.Tartsd lenyomva a Select gombot,és add rá a gyujtást.A Reset gombbal tudsz beállítani mindent,a Select-tel tudsz lépni.
Hello all.Én most regeltem magam ide,mivel a múlt héten vettem egy 2004-es bordó R1-est.Egyböl lenne két kérdésem,:
1:hogyan tudom beállitani hogy a váltófény mennyi fordulatnál jelezzen?
2:hol lehetne venni mondjuk vmi olyan gázkart amire rávan írva hogy R1?
Elöre is köszi,hello.
Üdv mindenkinek! Yamaha fs 1-ről szeretnék infót! Tud valaki segíteni? Tudom, hogy nem erről szól az oldal, de hátha van vki aki tud valamit a motorról! Köszönöm előre is!
Ja és amit/ makaiisti/ mond szerintem is az a legjob a motornak fogadd meg a tanácsát többet használ a mocinak mint a hetenkénti beindítás.
Azt akkor csinálja ha az akumlátorban kevés a feszültség és az önindító védelmében az elektronika letiltja az inditást. rakd fel töltőre az aksit 24 órára utánna szerintem OK lessz minden .
kezd el adagolni faterodnak hogy mostanság hallottál vmi széria hibáról az r1esek közt... .
Szia!
Volt-e ilyen nálad, hogy menet közben megállt ill. rángat aztán 1* csak semmi, mintha mi sem történt volna?
meg én sem értem miért kéne hetente beindítani? főleg egy hozzá nem értőnek?
el kell rakni szépen, ahogy leírták, azt ennyi.
"csak aztan hirtelen leáll meg trüüü valami ilyesmi hangot ad ki:S"

ez nekem a mai legjobb, egy fél órát röhögtem rajta
videot persze fel tudsz tenni ide 50megáig,
DE
ha kedves az életed ne buzeráld többet azt a motort
Hali!
De figy ellkezdem nyomni az önindítot ugyan oylan hangot ad ki mint régen,csak aztan hirtelen leáll meg trüüü valami ilyesmi hangot ad ki:S:( Videót feltuok róla tenni valahova?
Biztos örülni fog a fater.

Szerintem is először azt nézd meg, hogy a gázkar melletti piros kapcsoló ("vészleállító") nincs e kikapcsolt állapotban.

De különben meg minek kell szegény motort indítgatni? Ha mész is vele akkor ok, de ha csak a garázsban járatod üresben, annak nem sok értelme van szerintem. Álló helyzetben nagyon sokáig kell járatni ahhoz a motort, hogy az olaj meg a gyertyák is üzemi hőfokot érjenek el. Ha álló helyzetben a hőfokjelző elérte a 60-70 fokot, attól még az olaj nem melegedett fel rendesen a motorban. Arra meg nem is merek gondolni, hogy ilyenkor valaki huzkodja a gázt a motoron, esetleg leszabályzásig pörgeti üresben, mert milyen jó hangja van.

Szerintem ha legközelebb itthon lesz fater és mielőtt ismét kiutazik tankoljátok tele a vasat, szereljétek ki az aksit, esetleg motoremelővel elöl-hátul emeljétek meg és szépen takarjátok le valamivel.

Szerintem ez többet használ neki, mint ha hetente járatod pár percet a garázsban. És ha valóban elromlik valami a mocin legalább nem kell a faternak bizonygatni, hogy nem te rontottad el.

Remélem tényleg nincs baja a mocinak csak nem vetted észre, hogy át lett kapcsolva a vészleállító.

Szeva.
A digó fíling a véremben van. Hidd el összehoznám a hibajelenséget egy R1esen is