tenyleg chriss!
milyen a matra? tavaly azzal riogattak az embereket, h fekvorendoroket raknak le.
meg ugye volt az olajkiontos sztori is. meg kurva sok rendor, meg az utak is szarok voltak.
lehet azert nyomulni?
hi!
tudod mi a velemenyem a sisakokrol... csak arai...
mellesleg van egy M-es ARAI RX7 CORSAIR EDWARDS LAGUNA SECA LEGEND YELLOW sisakom elado, majdnem ennyiert... hjct nem vennek ennyiert.
bar ezt sem ismerem, szoval lehet h tok jo.
sztem ne csereld le ha mar benne van.
sajnos nem ismerem.
nezd meg h eszi e, vagy hangos tole, vagy kemeny e a valto.
ha igen raersz akkor. de ha fordulaton tolod neki, palyazol, meg surun nyelezed, akkor vmi nagyon jo fullsynt menjen bele sztem.
chriss hat sok sikert a gephez.
amugy egy ezresen elvezheto a bejaratas, mert a 7ezres fordulat 6ikban az olyan 160 korul van, amivel el lehet lenni.
volt par 600asom amiknek a bejaratasa kinszenvedes volt. addig lehetett porgetni ahol meg se ero, se nyomatek... elveztem nagyon...
de az r1eimet szerettem bejaratni, elveztem minden percet.
valtogass jo sokat, maradj 7ezer alatt, ne nyelezd 7ezerig se es akkor nem lesz gond.
+ a tied gyarilag pilot powerekkel jott ki, azok meg az egyik legjobb utcai gumik. en nagyon buntettem oket, meg a ketkomponensu verziojat, a 2ct-ket is, es csak akkor csusztak meg ha akartam, maguktol soha. mondjuk cserebe a hatso nem is birt sokat... jah, figyelj a guminyomasra is, a kereskedesek altalaban "laposan" adjak at. en ketnaponta megnezem a nyomast. 2.5 2.9 a gyari ertek utcara, ez majd te kitapasztalod neked mi a jo, en ennel utcan is kevesebbel megyek.
Razor,
ez se jott at... mi van, remeg a kezed?
gondolom a castrol act evo olajokrol akartal kerdezni.
sajnos nem ismerem oket, nem hasznaltam soha.
en ugy vagyok vele, h az olajon nem erdemes sporolni.
nincs akkora arkulonbseg,h erdemes legyen probalkozni. az olaj fontos, hamar a legjobb motort vettuk menjen bele a legjobb olaj.
castrol r4eknek volt egy olyan "mellekhatasuk" h olyan 5ezer utan kemenyebb lett a valto. akkor attertem motulra, de azota a szerelok szoltak h a castrol megvaltoztatta az osszetetelt es most mar ez nem eszlelheto. emellett nekem az r4el volt a legcsendesebb a blokk. amugy is a fullszintetikus olajokat erdemes 6ezrenkent cserelni.
Zema "barátom"
Azt hiszem,elég kielégítő volt a válaszod,megpróbálok mindenre figyelni amiket írtál
Mindenesetre az olajakat,sprayt felírtam.
Én a Mátra lábánál lakom,úgyhogy a járatás itt fog történni,meg egyébként is szoknom kell majd a ménest.
Fel a Kékesre....vissza,körbe a Mátrán,meg majd amerre visz a szellő
Most egy xt 660-assal nyomom és ez csak 48 LE
Úgyhogy lessz mit megszokni
De majd menet közben úgyis folyamatosan írok Nektek,hogy éppen hol-mi-merre.
hi,
nem mondtam h rosszul tudod. tobbfele megoldas van amivel el lehet erni a celt.
szamomra a pc elonyosebb es biztonsagosabb. user friendly-bb...
mindenki ugy allitgatja ahogy akarja, en nem szeretek ilyen direkt eszkozokkel belenyulni a gyari beallitasokba.
Zema,a fogyasztásrol látom egy a véleményünk....,de a beállitásokrol ezek szerint más,de tiszteletben tartom a tiéd Azért annyit ide firkálnék még,hogy én nyugati gyerek vagyok és a Pannonia ringen szoktunk vergődni...,a barátaim elég komolyan nyomják én meg csak majdnem olyan komolyan ....,na csak annyit,h.ott az összes Osztrák,Német,Olasz csapat akik R1-el nyomják használják ezt a beállitást..a PC-hez meg a legjobb hangolni,az enyémbe is egy Ők turkáltak bele..,Yamahások... Most akkor mi tudjuk rosszul? Hidd el,ahány motoros annyi vélemény....
ne vicceljetek h ha 7000nel elvaltogatja akkor nem megy el 200km-t, mert az faszsag. bejaratasrol beszelunk. utana meg felesleges a fogyasztasrol beszelni, mert ha ez erdekelne akkor valszeg mindenki ybr125el jarna.
nekem atlagban 150-160nal gyullad ki a lampa, olyan is volt, h 100nal. bp-siofok nyelen. nem lehet atlagot vonni, ki hogy huzza. en mindig kerekezek, szeretem a powerslideot, es nem turazok, a fordulat meg alt 10e felett van. igy megy el 15t0et.
emellett ha a manualisan megnovelt benzin mennyisegtol eltorik/megeg a hajtokar, hazavagod a szelepeket stb, es a szervizben radugjak a computert, ami azonnal kidobja hogy az ecut felulirtak, ugrott a garid. mig a pc-t ha kiveszed nem marad nyoma.
amugy a karbon-kevlar sisakok nem oregednek.
milyen a matra? tavaly azzal riogattak az embereket, h fekvorendoroket raknak le.
meg ugye volt az olajkiontos sztori is. meg kurva sok rendor, meg az utak is szarok voltak.
lehet azert nyomulni?
tudod mi a velemenyem a sisakokrol... csak arai...
mellesleg van egy M-es ARAI RX7 CORSAIR EDWARDS LAGUNA SECA LEGEND YELLOW sisakom elado, majdnem ennyiert... hjct nem vennek ennyiert.
bar ezt sem ismerem, szoval lehet h tok jo.
sajnos nem ismerem.
nezd meg h eszi e, vagy hangos tole, vagy kemeny e a valto.
ha igen raersz akkor. de ha fordulaton tolod neki, palyazol, meg surun nyelezed, akkor vmi nagyon jo fullsynt menjen bele sztem.
amugy egy ezresen elvezheto a bejaratas, mert a 7ezres fordulat 6ikban az olyan 160 korul van, amivel el lehet lenni.
volt par 600asom amiknek a bejaratasa kinszenvedes volt. addig lehetett porgetni ahol meg se ero, se nyomatek... elveztem nagyon...
de az r1eimet szerettem bejaratni, elveztem minden percet.
valtogass jo sokat, maradj 7ezer alatt, ne nyelezd 7ezerig se es akkor nem lesz gond.
+ a tied gyarilag pilot powerekkel jott ki, azok meg az egyik legjobb utcai gumik. en nagyon buntettem oket, meg a ketkomponensu verziojat, a 2ct-ket is, es csak akkor csusztak meg ha akartam, maguktol soha. mondjuk cserebe a hatso nem is birt sokat... jah, figyelj a guminyomasra is, a kereskedesek altalaban "laposan" adjak at. en ketnaponta megnezem a nyomast. 2.5 2.9 a gyari ertek utcara, ez majd te kitapasztalod neked mi a jo, en ennel utcan is kevesebbel megyek.
ez se jott at... mi van, remeg a kezed?
gondolom a castrol act evo olajokrol akartal kerdezni.
sajnos nem ismerem oket, nem hasznaltam soha.
en ugy vagyok vele, h az olajon nem erdemes sporolni.
nincs akkora arkulonbseg,h erdemes legyen probalkozni. az olaj fontos, hamar a legjobb motort vettuk menjen bele a legjobb olaj.
castrol r4eknek volt egy olyan "mellekhatasuk" h olyan 5ezer utan kemenyebb lett a valto. akkor attertem motulra, de azota a szerelok szoltak h a castrol megvaltoztatta az osszetetelt es most mar ez nem eszlelheto. emellett nekem az r4el volt a legcsendesebb a blokk. amugy is a fullszintetikus olajokat erdemes 6ezrenkent cserelni.
Azt hiszem,elég kielégítő volt a válaszod,megpróbálok mindenre figyelni amiket írtál
Mindenesetre az olajakat,sprayt felírtam.
Én a Mátra lábánál lakom,úgyhogy a járatás itt fog történni,meg egyébként is szoknom kell majd a ménest.
Fel a Kékesre....vissza,körbe a Mátrán,meg majd amerre visz a szellő
Most egy xt 660-assal nyomom és ez csak 48 LE
Úgyhogy lessz mit megszokni
De majd menet közben úgyis folyamatosan írok Nektek,hogy éppen hol-mi-merre.
Zema, szerinted a Castrol Act
nem mondtam h rosszul tudod. tobbfele megoldas van amivel el lehet erni a celt.
szamomra a pc elonyosebb es biztonsagosabb. user friendly-bb...
mindenki ugy allitgatja ahogy akarja, en nem szeretek ilyen direkt eszkozokkel belenyulni a gyari beallitasokba.
nekem atlagban 150-160nal gyullad ki a lampa, olyan is volt, h 100nal. bp-siofok nyelen. nem lehet atlagot vonni, ki hogy huzza. en mindig kerekezek, szeretem a powerslideot, es nem turazok, a fordulat meg alt 10e felett van. igy megy el 15t0et.