Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorozás vagy a gyerekkor?
"Gyerekkorom óta motorozom..."
Máig tart.
Őszinte részvétem...
Szerinted meddig lenne kielégítő élmény a "túrázás"? Én is azt mondogattam előtte, hogy nem hajtok... Mit gondolsz, meddig bírtam? Bejáratás még úgy ahogy megvolt... Én a fokozatosság mellett voksolok ebben a témában, persze ez emberfüggő. Nem vagyunk egyformák! Sok szerencsét akármilyen mocc is lesz!
Te Z3 nem megdögleni akarok rajta hanem motorozni nekem most Nsr125 van,de kismotorként vettem Amit te irtál B+ azt mondták haverok is nekem."105kg-mal repitene engem.Amugy turázni akarok vele 400-as motorok nem sokkal fogyaszt kevesebbet.
Én etz szintű motorokról ültem át Z750-re! Annyira kezelhető motor, mely egyben piszok erős is, hogy nem lehet vele hibázni! Na persze ehhez az is hozzá tartozik, hogy egy minimális agyi szintnek lennie kell! Az R1-ről már nem tudom ugyanezt elmondani! A kawa 4-5000ig otthagyja a francba, na de utána... Vadállat! Nem ajánlott kezdőnek.... Nekemse....
Gyerekkorom óta motorozom, de kb. 10 éve vannak komolyabb - általában új - 600 és 1000 ccm közötti motorjaim, emellett majdnem mindegyik sportmotorral csapattam már ami az elmúlt időben kijött. Évente kb. 15,000-et megyek, volt két balesetem és nem tartozom a túrázós motorosok közé.
Ezt csak azért írom le, mert ezek mellett is úgy szálltam le minden egyes alkalommal az 1000 ccm-ról hogy azt mondtam aztakurva és minden egyes alkalommal ha rányitottam a gázt végigbizsergett a testem attól az érzéstől amit produkált és ha akartam olyan adrenalinlöketet adott, h a bukó alatt üvöltöztem örömömben! DE mindig képes volt arra, h összeszarjam magam tőle.

Ezeket érdemes mérlegelni, mikor valaki azon gondolkodik h R1-re ül, mondjuk egy etz-ről.
nem ismerem egyátalán az ezres gépeket olvasgatom amiket Zema szokott írni nekem ebből az jött le hogy egy 1000reshez tudásuilag fel kell nőni és egy etzről átülni...sebaj ő baja
"Ha nem döntögetni akar és nem 299 el végigbaszni az autópályán hanem közlekedni,akkor simán vehet r1et..."

no comment.
Ez mongyuk télleg fura 50ese van nekem 125 nos kitárgyaltuk za r1eseket De ez csak az én véleményem volt
Nekem jelenleg nem fogyaszt semmit, mert ma elvitték 1.33 milláért . Egy darabig csak a szolgálati XJ900 marad, dehát több mint a semmi
Ez igaz.
Csak nem tudod, miről beszélsz az ezressel kapcsolatban.
legalább ki tudom motorozni azt az 50est nem úgy mint egyesek 600-1000-1300as sportmotorjukat
Ezt jól kitárgyaltátok.
Az egyiknek 50-ese van, a másiknak 125?
hanem a döntögetés
Bár a motorozásnak nem ez a lényege....
Hát ezaz Énse hétköznapi futkosásra használom eljutni innen oda,hanem száguldozni kell nekem
és ha nem döntögetni meg száguldozni akar akkor mire kell a motor?
hát ez az ennyierővel bicajjal is járhatna
Mérne ülhetne r1 re etz utánn?Ha nem döntögetni akar és nem 299 el végigbaszni az autópályán hanem közlekedni,akkor simán vehet r1et...Habár igaz normál közlekedésnél is tud meglepetést okozni...Amúgymeg normál közlekedéshez mi a fasznak r1?
etz150után ülsz r1re?valami fasza koporsót vegyél mellé...pff
Azért ezt találtuk ki mert 160alatt nemtart meg a menetszél és elfárad a csuklód,180felett meg már nemtudsz nézelődni. ez a nyugdijjastempó
"160-180-as túratempóban"
Ilyen túráról még nem hallottam, biztos siettetek.
Hú vazze most hogy visszaolvastam kicsit megkésett a hozzászólás.De ez van mikor dolgozik az ember mint gépállat hogy nyáron tudjon motorozni.Üdv mindenkinek Áve Cesar
Hály. 160-180-as túratempóban 6-8000közt mocizva 7liter.200-240körött 8liter.240fölötti halytós autópálya menetben 10-12liter.2005ös modell.Ezek csak az én tapasztalataim.