Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van.
hát ez az...passz február 16.án mutatják be az új R6Rrel együtt
akkor húzzatok bele. mennyiért osztogatják?
Igaz.
A horror mértékű túltöltés káros, mert szétnyomja a tömítéseket, meg mindent - csak kevéssel szabad túltölteni.
De a lényeg, hogy amíg nem vagy Mikeboy és nem tudsz 20-30-al holtponton kettesben kigurulni a világból és a motorod is normálisan fel van készítve, addig ez nem fog fenyegetni senkit, úgyhogy no para.
ha minden igaz Február 16.án megyünk faterral megnézni akkor meglátjuk mennyiért adják meg hasonlók de igazából nálunk fateron múlik
Annyit jegyeznék meg, hogy nem szóróolajozás van a blokkban, hanem kényszerolajozás. Nem az alkatrészek szórják az olajat, hanem furatokon keresztűl nyomja a kenendő helyekre az olajszivattyú. Amikor pedig fel van emelve a motor (magasra), akkor az olaj hátrafolyik a blokkban és előfordulhat, hogy a szivattyúnak az olajba merülő szívócsöve nem ér bele az olajba. Ilyenkor értelemszerű, hogy mi történik. Ezt szokták egyszerűen megoldani olajtúltöltéssel.(nem annyira egészséges)
Hi Z3!

aha, már teljesen jól vagyok. tudok járni, táncolni, futni, kerekezni. A roncsot szombaton fizetik ki, a kárt meg jövő hét elején úgyhogy a pénz nagyobb része meglesz jövő héten. kb. márciusban hozom el a gsxr-t, de már lefoglaltam. Piros-fekete K6 1000 lesz, új 0km-es. Hát kakucsot nem tudom, de Lepence az tuti lesz jövőre is! Meg töménytelen HRing, Pannónia ring, mert sikerült beszereznem egy trailert, úgyhogy viszem mindenhova.

Nálatok lesz yzf125?
Szia Zema!Hogy vagy?Felépültél?remélem jösz idén kakucsra (is) MIkor jön a gixi?
Hi,

pár napja volt téma ez egykerekezés, meg az ezzel kapcsolatos esetleges károk.
A földi halandók által végzett kerekezés semennyire nem befolyásolja az olajzást, mert úgy van kialakítva a henger, a vezérműtengely, a dugattyú és a hajtókar, hogy az olajat permetszerűen teríti.
Ha úgy kerekezel mint kulman miki, töky, meg a többi huligán, az hazavágja, mivel a holtpontos keréknél nem jut el az olaj a karterből azokra a helyekre ahol kenni kell - ezért vannak ezek a motorok úgy átalakítva, hogy külön olajzással és olajpumpával működnek. erre akkor van szükség ha huzamosabb ideig közlekedsz holtponton - ez pedig túl sok embert még nem fenyeget. Az általunk végzett 60-70 fokos kerekezéskor ugyanannyi olajat kap, mintha egyenesen menne - no para. Ha gáz lenne akkor már pár motoromnál ez kijött volna. Az R1-em nem mérhető olajfogyasztást produkált a (bár azt tudni kell, h én 5-6ezrenként cseréltem olajat), valamint minimálisan mindig túl volt töltve.
A kerekezés egyéb károkat okoz, de azoknak nincs köze a blokkhoz.
Az elején amíg gyakorolsz és durván teszed le a kormánycsapágy látja kárát, a felni pedig folyamatosan deformálódik főleg a 200-as tempójú lerakásokkor. Emellett az fejidom csavarok és fülek jobban lazulnak ezekre figyelni kell, valamint a hátsó fékbetétek jobban kopnak, mivel a kerekezést célszerű a hátsó fékkel kontollálni. nekem a hátsó fék be volt állítva ehhez. Emellett még a kuplungos keréknél a kuplunglamellákat sűrűbben kell cserélni, korábban fog megcsúszni, és a lánc/lánckerék is jobban kopik. De attól ne fosson senki h a blokkot megöli az olajzás hiánya miatt, mert ez baromság. Még soha senkit nem tudok akinek talán csak egyszer is kigyulladt volna a visszajelző lámpája.
Az meg h a ledöntés káros, meg ott se kap olajat az is nagy baromság.

Mellesleg szombattól nem vagyok R1 tulaj, viszont a biztosító elég korrektül állapította meg a kárt és a roncsértéket, úgyhogy nem jövök ki olyan rosszul, egyedül az extrákat szoptam be.
Alszik mindenki?
Oké, köszi!
Péntekre nálad lesz!
Ííííí de szép borsos ára van.... Akk kerítek még vkit akinek kell és megvesszük ketten! Egyenlőre elég lesz a rendszámtartó is. Az mikorra várható kb?
Egy ilyen komplett szett 19.900 Ft, és ugyanúgy örök garanciás, mint a tankpadok. Egy ilyen szett több mint egy motorra elég.
Mennyibe kerülnek ezek a tankpad izék?
Hát, ha Gyöngyösön megmutatod a Végh Janának, akkor tuti kiderül hogy érdemes-e megvenni a gépet!
dannyboy

Úgy gondoltam,hogy van egy haverom aki Salgótarjánban dolgozik a Hondánál mint szerelő.
Tehát nyilvánvalóan jobban ért hozzá mint Én.
Meg van egy pár haverom akik már réggeben motoroznak(nagy gépekkel)
Azonkívül ha hazahozzuk a gépet,(ha tényleg jó)
akkor is átviszem Gyöngyösre Tátraihoz(Yamaha,szalon és szervíz)És megnézetem velük is.
Ha eggyálltalán odáig eljutunk,hogy elhozzam.
Persze hogy van, bodykit-nek hívják, és az angol Motografix gyártja. Egy csomó kisebb-nagyobb tankpad anyagú matricából áll, amiket oda raksz, ahol védeni szeretnéd a fényezést. Van egy csomó féle, még több színben, az R1-hez szerintem ezek passzolhatnak:
Chriss, ha ez mind így igaz, akkor abszolút jó biznisz!
DE! Anélkül hogy bárkit is gyanúsítgatnék, mindenképp menj el megnézni valami szakértőbb emberkével, ha pedig úgy is okésnak tűnik, még nézesd meg egy márkaszervízben is, megéri azt a 10 ezer forintot, hidd el! Sajnos nem egy "sérülésmentes, nem dohányzó, női tulajtól" R1-et láttam már, aminek jó hogy nem hiányzott a komplett (fotón persze nem látható) oldala!
Szerintem ez tuti,"belpiacos termék".
DANGER
Van még ilyenetek? Vagy vmi más mintával? Mindeggggy
A Full Gas-nál?
2-t találhatsz. Harmadikra megmondom.
Háát... Tekintettel arra, hogy még nem érkezett meg a rendszámtartóm: inkább visszaszívom! Viszont cserébe áruld el, hol vetted azokat a halálfejeket a tankra! Elég praktikus