jah, van páros motorozás.
De Millerről is ott derült ki hogy pedofil, mikor egy kisfiút fuvarozott a ringen körbe-körbe - azóta szívják a vérét - úgyhogy ez lehet h nem jó ötlet...
grat a zxr-hez.
mentem porszívós 400-assal és tökre tetszett, olyan volt mintha nem lenne benne tiltás, mert pörög mint a picsa. Mondjuk rugdosni kell a váltót rendesen, dehát még fiatal vagy, nehezen fáradsz.
relatív mi a drága. Teljes idomszett fényezése 75 körül áll meg, sztem az nem vészes.
Fehéren nem akarom hagyni, ráadásul kitaláltam egy fényezést ami sztem elég ütős lesz és mindenképp meg akarom csinálni. (fekete-fehér-szürke terepminta)
persze, szívesen.
de miután 1-2-3-ból a tiltás kikerült, helyreraktam az injektort és a gázáramlást, meg felkerült pár foggal nagyobb lánckerék.
nehogy gyengének tűnjön...
semmi különös, japán gép van már alattam is:D
aztán gondoltam csinálok nek valami köntöst, de akkor te csináltatod. gondoltam hátha tudsz valami praktikát mert sokat nem akarok olyanra költeni amit úgyis lezúzok:)
jah nem - nincs semmi titokzatosság, persze h lehet tudni.
gsxr1000 lesz.
Baromi egyszerű oka van: kaptam egy jó ajánlatot, ár/érték (teljesítmény) arányban a legjobb, emellett pályára szintén a legjobb, meg a gsxr kupához is ez kell. Mivel egy motorra lesz csak keret jövőre, ezért lett ez a választás. Ha pályamotorra is lenne money külön, akkor utcai motornak csak R1 jött volna szóba, de mivel csak egy motor lehet, így gsxr lesz.
Emellett egy hétvégén nálam volt egy példány és meggyőzőtt. Sehol nincs kidolgozásban az R1-hez képest, viszont nagyon kemény motor. Egy vmit lehet vele csinálni csak, kurva gyorsan menni.
hát március elején ha minden ok meglesza jogsim motor az nem tudom mikor lesz tüzérke el új motor mire megérkezik bejáratás hát nem tudom de egy "meccset" összehozunk
A sávváltás már ment a szezon végén keréken, de kanyar az nem, úgyhogy majd még kitalálok vmit...
ha nincs más lehúzok 2 gyertyapipát. mondjuk az is 100 ló... akkor 3-at.
szia bencce!
mizu?
valószínűleg március-áprilisban veszem meg a motort, de azonnal leugranak róla az idomok és pályaidomot kap. Azt pedig fújni / fújatni fogom, de nem magam mert nem értek hozzá. Mike Tomival fogom megcsináltatni, a sérült arai-t is ő hozta most rendbe és nagyon szép lett. MEg egy baratom 954-esét is ő fújta meg és gyönyörű. A grafikában is tud segíteni ha nincs ötleted, bár az nekem már megvan...
Zema nekem megéri a látvány még nem láttam motort hátsókeréken kanyarodni térdelő soförrel ha meg lenyomsz?majd találok vmi jó indokot mért tudtál leelőzni
De Millerről is ott derült ki hogy pedofil, mikor egy kisfiút fuvarozott a ringen körbe-körbe - azóta szívják a vérét - úgyhogy ez lehet h nem jó ötlet...
mentem porszívós 400-assal és tökre tetszett, olyan volt mintha nem lenne benne tiltás, mert pörög mint a picsa. Mondjuk rugdosni kell a váltót rendesen, dehát még fiatal vagy, nehezen fáradsz.
relatív mi a drága. Teljes idomszett fényezése 75 körül áll meg, sztem az nem vészes.
Fehéren nem akarom hagyni, ráadásul kitaláltam egy fényezést ami sztem elég ütős lesz és mindenképp meg akarom csinálni. (fekete-fehér-szürke terepminta)
de miután 1-2-3-ból a tiltás kikerült, helyreraktam az injektort és a gázáramlást, meg felkerült pár foggal nagyobb lánckerék.
nehogy gyengének tűnjön...
aztán gondoltam csinálok nek valami köntöst, de akkor te csináltatod. gondoltam hátha tudsz valami praktikát mert sokat nem akarok olyanra költeni amit úgyis lezúzok:)
A szívem a yamaháé az eszem meg a gsxr-é... (lesz).
gsxr1000 lesz.
Baromi egyszerű oka van: kaptam egy jó ajánlatot, ár/érték (teljesítmény) arányban a legjobb, emellett pályára szintén a legjobb, meg a gsxr kupához is ez kell. Mivel egy motorra lesz csak keret jövőre, ezért lett ez a választás. Ha pályamotorra is lenne money külön, akkor utcai motornak csak R1 jött volna szóba, de mivel csak egy motor lehet, így gsxr lesz.
Emellett egy hétvégén nálam volt egy példány és meggyőzőtt. Sehol nincs kidolgozásban az R1-hez képest, viszont nagyon kemény motor. Egy vmit lehet vele csinálni csak, kurva gyorsan menni.
Nagyon titkozatosan beszélsz róla!
úgyis szokat megyek majd Lepencére tavasszal amíg nem indulnak a pályanapok, mert majd szonom kell az új motort.
aha úgy néz ki minden ok.
mondjuk pénz még nemtom mikor lesz.
ha nincs más lehúzok 2 gyertyapipát. mondjuk az is 100 ló... akkor 3-at.
Sikerült már elintézni a motort?
mizu?
valószínűleg március-áprilisban veszem meg a motort, de azonnal leugranak róla az idomok és pályaidomot kap. Azt pedig fújni / fújatni fogom, de nem magam mert nem értek hozzá. Mike Tomival fogom megcsináltatni, a sérült arai-t is ő hozta most rendbe és nagyon szép lett. MEg egy baratom 954-esét is ő fújta meg és gyönyörű. A grafikában is tud segíteni ha nincs ötleted, bár az nekem már megvan...