ok, de ha az elsőre tesszük fel a tárcsafékzárat, akkor azzal nem vagy kisegítve. Mivel az a kerék úgyis a levegőben lesz...
Ezt azért addig majd gondold át...
pontosan. a gumi se kopik, meg a felnit se üti meg semmi, max fejmagasságban.
A pénz kérdése meg sztem olyan dolog h akkor vegyen valaki 1000-es (vagy akármilyen sportmotort) ha azt tudja finanszírozni és lesz pénze benyára, gumira, szervízre, meg minden másra. annak nem sok értelmét látom h vki benevez egy 1000-es motorra, de nem húzza , mert sokat fogyaszt és ezért úgy megy vele mint nagyanyám járókerettel. meg használt, lefutott gumit vesz rá, meg kiskőrösi bukóban és melegítőfelsőben megy vele. Ha vkinek pont csak a motorra van pénze, akkor vegyen eggyel kisebb kategóriát , de vegyen normális cuccot, sisakot, meg legyen pénze benyára.
uff.
hi,
nem nagyon van időm mostanában fórumozni, de néha benézek - bár csak olvasgatok inkább.
még nem fújkálok pályaidomokat, majd március környékén remélem meglesz a gép.
De már jól vagyok, egész jól tudok már menni - bár még fáj ha erőltetem de azért már jo(bb). végülis már 3 hónap eltelt, itt volt az ideje.
Jaaaaaahhhaaaahajahajahhhajaj.
Mindig tudtam, hogy érdemes benézni ide, már rég röhögtem ilyen jót....!
Értem én, hogy saját termék meg minden, de hát nahát...!
A fogyasztáshoz:
nekem 10L alá nem ment, bár én nem azért vettem h nézegessem a fogyasztást. És nem is érdekelt. aki 1000 sportmotort vesz az mi a fasznak foglalkozik ezzel...? Nem economy motoros vagyok, aki ezt akarja nézegetni vegyen ybr125-öt, aki meg azért nem húzza mert sokat fogyaszt az 1000-es az egy kretén és szintén ybr125-öt vegyen, vagy egy 1000-es swiftet.
A ringen nekem csurig töltött tankkal nem bírt ki 4x20 percet, a 3. után tankolnom kellett, másképp a 4. etap közepén over volt.
Bár nem biztos h autentikus forrás vagyok a fogyasztás ügyben, mert én a nyelezést kifejezetten élvezem, főleg 1-2-ben. Biztos lehet 7 körül is menni vele, nekem is sikerült egyszer, bár akkor tréleren ment a motor.
Az R1-hez:
A legjobb, legjobb minőségű, legszebb és legkompromisszumkészebb multifunkciós motor, az volt az most is és az is marad. Bár valszeg jövőre nem R1-em lesz - kompromisszummentes motort választok - attól még ez mindig is így marad.
A 150-es ETZ-s sráctól meg mindenki búcsúzzon el amíg míg él.
Nekem a 2002-es 2 személyel telepakolt tanktáskával telepakolt oldaltáskákkal + 1 hátizsákkal 120-130-as túratempóban 5 litert fogyaszt. A ringen nem tudtam még a 9 litert elérni pedig a szezon vége felé, eléggé igyekeztem. Átlagbn 6.5-ből elketyeg ebben viszont van minden
Viccet félretéve, az R1-et mondták a tesztelők a legszomjasabbnak az ezresek közül.
De szerintem ez ne érdekeljen senkit, aki ilyen motor vásárlásán töri a fejét.
A Lamborghini és a Porsche Turbó fogyasztása sem izgatja a tulajokat.
Ezt azért addig majd gondold át...