Uhhh, hát nem egyszerű a kérésed, mert kb. egy A4-es oldal lesz 10-es betűmérettel...
De tekintettel arra, hogy jól választottál motort, megcsinálom neked a hétvégén, rendben?
Csak adj majd egy email címet, ahova elküldhetem!
Hát lábazatig kész van pincével. Az ytong megvan az egészre csak nem kezdtünk bele tavaly. Idén meglesznek a falak meg a tető. A többi meg majd még eldől.....ahogy kijövünk pénzügyileg....ha kapunk 3 milla bm kölcsönt akkor ablakok miegymás.....ezen kívül nem akarunk hitelt a nyakunkba. Kész lesz mikor kész lesz. Aztán gyorsan kell venni valami autót (400-ért egy szar suzukit ) és újra motorra ülhetek........legkésőbb 3-4 év múlva összejön nagyon remélem. Ha mást nem de valami pályagépet össze kell kaparni, mert meg fogok bolondulni.....mikor nyáron szaggatnak az úton a gépcsodák. Addig is XJ 900 forever ....bár nem bánnám, ha ide is eljutna egy fjr1300.....azzal csak jobban kihúznám az ínséges időkben
Tudsz élni. Ha nekem 2007-es R1-em lenne tuti, hogy fekete lenne és csak piros cuccokkal lenne tele. Mint pl: lábtartó, fékcsövek, emelőszemek, talán a plexi is.....
Hát én 1000-es előtt nem motoroztam. Vagyis egyszer mentem haver simsonjával.....annak is felakadt a gáz és felmentem vele a házfalra. Görögöknél minden évben összevágtam egy robogót . Kollégám vett annak idelyén egy piros fehér thunderac-et. Nagyon beleszerettem....(nem a kollégámba majmok ) gyönyörű motor. Elmentem lerakni a vezetői engedélyt "A"-ra mivel már 25 éves voltam. Azt sem tudtam, hogy kell az irányjelzőt kapcsolni.... . Felültem egy 250-es kis endúróra és gyakoroltam vele megcsináltam a rutint. Utánna 600-as endúróval a forgalmat. Megvolt a vezetői engedély. Jöhetett a Thunderace . Meglett majd 400 km után balos kanyar nagygáz kis szerencse lefutottam a padkára......mielőtt vissza tudtam volna kormányozni az útra belementem egy kátyúba, a kormány befordult a villák eltörtek én meg katapultáltam. Bal válcsúcsra érkeztem.....majd csúsztam még vagy 50 métert minimum. Felugrottam futás vissza a géphez.....romok látványa "SOKK". Leültem és a mobilért nyúlva éreztem, hogy a kulccsontom elég érdekesen nyomja kifelé a bőrt a a nyakamnál . Hát darabosra tört.....igazából szétrobbant. Raktak bele titánium sínt, benne is van és marad is örökre. Ezután vettem meg az R1-et .......de előtte elvégeztem a rendőr motoros képzést egy hatszázas xj-vel. Na meg az R1-el is óvatosabban kezdtem. Mire most eladtam 2 év és 16.000 km közös km után, úgy érzem elég jól mentem vele, de nem érzem úgy, hogy minden körülmények között ez elég nagy tudás lenne. Szóval a fokozatosság igen is fontos. Én is úgy kezdtem neki, hogy majd nem húzom és lassan megyek.......elsőre nem jött be a dolog, másodikra igen. Fejben kell eldönteni ez igaz, dehát mint mindenki tudja mi férfiak nem mindíg a fejünnkkel gondolkodunk és ez a motorozásra is igaz, mert mindenki jobb akar lenni a másiknál, mindenki első akar lenni, mert ettől érzi igazán jól magát.....
Ma megyek a fehér cuccokért, és viszem a kékre fényezendő dolgokat!
De tekintettel arra, hogy jól választottál motort, megcsinálom neked a hétvégén, rendben?
Csak adj majd egy email címet, ahova elküldhetem!
És mostmár a múlté a motorozás?
Ház hogy áll?
Közben szép csöndben készül az én "rendőrmotorom"...
Már korábban kellett volna perecelnie?
Úgy látszik a fejét is beütötte, nem is kicsit!
Összehajtogattya az Uzsgyit, oszt Gergő haverom óccsóéé kap PC-t...