Igaz: egyetértek!
Nálunk sokkal jobb hatszámjegyért felhangosítani a gépet, hiszen a reklámban rengeteg lóerő jön vele (hja, sportlégszűrővel, fékpaddal), sőt, talán a kukin is növeszt... :)
A végeredmény jó nagy kiadás, szomszédok zavarása (persze bizonyos IQ alatt ez nem tűnik fel), túraképesség csökkenése.
Tisztelet a kivételnek: láttam olyan ezrest, ami köridőben, versenyeredményben megindokolta a rálocsolt súlyos összegeket, meg olyat is, amelyik tulaja által vezetve egy avatott kézben (nem az enyém) lévő 400-assal nem venné fel a versenyt.
Persze ez nem csak itt mutatkozik meg: kevés országban divatos ennyi tornyos, csicsás házikó mint felénk.
latom a fele a csapatnak erto a masik meg nem ertö-de hat ez igy van rendjen.amugy a gyari sportdob sem lehet rossz ha versenyeznek vele odaat az usa-ban.csakhogy mi utaljuk a gyarit
ez a regi racefit is olyan mind a suzuki bujosisak-fujj jo szar mondjak 1esek pedig 1 arai rx7es
jo lenne ..............de ez mar masik tema
hogy a racefit milyen ?kiralyyyyyyyyyyyy-es nem 1 sufnituning kipuff.
az hogy te nem hallottal rola az a te bajod-majd ha nagyobb leszel-most bunko voltam nem de?
Nálunk sokkal jobb hatszámjegyért felhangosítani a gépet, hiszen a reklámban rengeteg lóerő jön vele (hja, sportlégszűrővel, fékpaddal), sőt, talán a kukin is növeszt... :)
A végeredmény jó nagy kiadás, szomszédok zavarása (persze bizonyos IQ alatt ez nem tűnik fel), túraképesség csökkenése.
Tisztelet a kivételnek: láttam olyan ezrest, ami köridőben, versenyeredményben megindokolta a rálocsolt súlyos összegeket, meg olyat is, amelyik tulaja által vezetve egy avatott kézben (nem az enyém) lévő 400-assal nem venné fel a versenyt.
Persze ez nem csak itt mutatkozik meg: kevés országban divatos ennyi tornyos, csicsás házikó mint felénk.