Szerintem az ugyanolyan felépítésű, mint az RN12-é, márpedig akkor csak le kell fúrni a díszvégek szegecseit, aztán az azzal eltakart kipufogóbetétet és a kipufogópalástot összefogó ponthegesztéseket + utána kihúzni a kipufogóbetétet, a díszvég és a dobba bemenő csonk közé a megfelelő hosszra alakított perforált csövet + hangtompítóanyagot be a palástba, a díszvégekkel szorosan illesztve (hogy ne lötyöghessen) a végeket visszaszegecselni.
Szerintem az bénázásból eltört fúrószárakkal együtt sem került 5000 Ft-ba, és ez volt az egyik valóban érezhető tuning a volt gépen - ami bármikor visszaalakítható a gyári állapotba.
De, ha venni akarsz, biztos lesz ajánlat itt vagy a képesmotoron.
Én 195/55-el járok. Igaz, hogy nem gyári a hátsó sárvédőm, de ott így is igen kicsi hely maradt. (RN12)
Mindenesetre a következő gumim gyári méretű 190/50-es lesz.
Yamaha R1 eshez 04-felfele keresek magnesreszt (generatort) nem a tekercset. Esetleg ha van valakinek egy egesz blokk elado az is erdekelne. Köszönöm.
mcdelar@gmail.com
Üdv!
Generátor forgó mágnesleválással valakinek sikerült már bevenni (05' R1)?
Gyári új 100 ropi esetleg valami alternatív megoldás? A régit nem lehet valahogy újramágnesezni ?
Kérdés, hogy a fesszab miatt nincs töltésed vagy a generátor miatt? A fesszab csere házilag könnyen megoldható, bontóból 15.000 kb.
A generátor az cumiiii
Már nem emlékszem jól, de szerintem a kezelésiben le van írva, hogy kell a mester (piros) kulccsal esetleg helyre tenni a rakoncátlankodó( feketé)t. Persze csak ötlet, hogy az immos kulccsal lehet gond (mondjuk nekem nem volt vele, pedig kimosni is sikerült).
hello. Van egy 2006 RN12-m és villog az immobilizer lámpája és nem tudom elinditani. a poén az ha a kulcs nincs benne akkor is villog. van valakinek ötlete mit lehetne vele kezdeni? üdv
Akkor legyen 1,6mm. Könnyű ilyen határokat húzni egy olyan országban, ahol alig van egyenes, mindenhol kanyar kanyar hátán.
Bezzeg a magyar sztyeppén >30km-t kell motoroznom, hogy lássak néhány rendes kanyart.
:)
nemetorszagba is kerdeztem forumon ajanlotak BMW eredeti protisztio szapant,,, aztan nem tudom mi lesz meg az aldi -ban van valami szapan ami narancsot tartalmaz es erosen jol zsirtalanit,
Szerintem az bénázásból eltört fúrószárakkal együtt sem került 5000 Ft-ba, és ez volt az egyik valóban érezhető tuning a volt gépen - ami bármikor visszaalakítható a gyári állapotba.
De, ha venni akarsz, biztos lesz ajánlat itt vagy a képesmotoron.