Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valakinek nincs rá szüksége 2006 os motoromon volt
Sziasztok!
Gyári yamaha R1 (2005-re) láncszettet eladnék ha érdekel valakit!
Yamahában vásárolt! 530-as.

http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Nekem mindig is a Dunlop volt a legszimpatikusabb!
Köszönöm !
Lánckerék ?
Én metzeler m7 rr t vettem Még nem tudok róla semmit . majd meglátom
FJR1300-ason tökéletes volt a Michelin Pilot road 2 és a 3 is. Elejét megette 10.000 alatt, de a hátulja 20.000-et elment. -5 és +40 fok alatt egyszer csúszott meg, de az tükör jég volt. Egyébként stabil, tapad rendesen.
Nem. Nekem most nincs. Venni vennék, de gyér a választék. :(
Hali! Ki milyen gumit ajánl egy RN09-re, most METZELER SPORTEC M3 van rajta, nekem különösebben nem volt vele gondom! Utcai használatra kellene, túrázgatni néha 2 személlyel! Pályázni nem járok! Mire érdemes esetleg váltani?

Vagy mit érdemes ilyen max 70 eft-os kategóriába?!

https://www.r17.hu/788-120/70r...

Köszi!
DID. ZVM-X 530.
*Lâncszettet
Sziasztok !

Segítséget kérek szépen:
milyen gyártmányú,tipusú.... lánszettet vegyek 2006-os R1-re ?
Olyat szeretnék,ami pályán sem kopik,nyúlik gyorsan.
Köszönöm !
meg kell oldani a hűtését, a zx9 nek is van, a vfr 800-ra is kialakították utólag. meg lehet utólag tekercselni, DE el kellene fogyasztani a megtermelt feszültséget, a ledes kütyük pedig nem a fogyasztás bajnokai. debrecenbe tekercsel egy manus -tűzmanó- szép és jó munkája van, de ha nincs hűtve akkor a jó is lefüstöl. fogyasszatok !!!!!!!!!!!! hűtsetek!
Nem kell hozzá kerekezni sem. A bal felső harmadot nem éri elég olaj. Mindig azok a tekercsek égnek meg.
Viszatérve a generátorról azt mondják még, hogy rosszul van megtervezve a hűtése. Az olaj nem egyenletesen hűti. Egy részt a nem megfelelő hűtés végett, másrészt pedig a vezetőtől is függ meddig tart. Addig ok míg a gép horizontálban van de ha sokszor megemelik egykerékre tartósan +magas fordulat akkor ez káros a generátor hűtésére. Nem nagyon érdemes tekercseltetni ha leég, mert a mesterek általában pár hónap garanciát adnak érte. Az új az elég drága megoldás. Használtat meg talán megéri venni vagy nem?
Köszi szépen
Szia!
A legtöbb kereső ezt hozza: YT12B-BS
én is most tettem bele egyet , ugyanezen kereső alapján, és eddig még jónak tűnik
Sziasztok.
2003-as r1-be milyen akksi a legjobb? Valaki tudna mondani pontos tipus számot márkától függetlenül? köszi
Nekem is elment a töltésem . mindenképp kell beszerelni egy voltmérőt , hogy legalább haza tudj menni
Én Motul 7100 10w50-t használok....minden oké.
Ha már így az olaj is szóba került, milyen olaj a legjobb választás 2004es R1 be, mert már szinte mindenfélét olvastam, 10W40 -15W50 - esetleg 10W60 ?
És egy másik kérdés is :) Ebay es üléspúpot rendelt már valaki, mennyire színazonos ? egy plexit rendeltem kintről, és az elég jó minőségnek tűnik :)
Nekem is 2003-as R1 van.Tavaly februárban vettem ,mentem vele 7300 km-t eddig.Kétszer volt olajcserélve,közben utána öntöttem kb 2dl olajat,szerintem az nem sok.Most 38500 km van benne,egyelőre semmi problémát nem tapasztaltam,de a generátorrol én is hallottam több embertől hogy döglődik.A kormány csapokdás szitálás nálam is meg van nagy sebességnél (280) körül.Napi első indításkor nem indul könnyen tovább kell tekertetni,de utána napközben pöcc-röff.
A leírtak megfelelnek a valóságnak. A generátor le fog égni előbb vagy utóbb. Az akksinak nincs köze hozzá, nem tudja elrontani. A 2. fokozattal is szokott probléma lenni, ahogy írtad. Hézagolási problémát vélt felfedezni a szerelő aki cserélte nekem a váltót, ezt orvosolta. Kormány nekem nem csapkodott, bár sokáig volt rajta gátló. Olajat tényleg nem ette, pedig már 70e km környékén volt benne. Befecskendező rendszere nagyon stabil, soha nem volt ebből fakadóan indítási probléma, vagy akár lefulladás.
A 2003-as évjáratú motorról annyit, szeretnék én is 1 ilyet :D Beszéltem 1 tulajjal aki jól megvigyázott és karbatartott 2003-as R1 vett egy idősebb embertöl. 35000km van az óráján. Motorostalalkozóról hazafele tönkrement neki 3 tekercs ami gyári volt. Azért történt mert nem megfelelő aksi volt benne. A barátjának akinek szintén ugyanez a modell van annak is a tekercsek tönkrementek az meg 50000km-en történt. A 2. sebesseg is ki akar esni általában mert egykerekeznek vele. Ez a tulaj azt állítja hogy nem fogyasztja az olajat a korábbi modellekhez képest. Kormánygátló nélkül nagyon csapkod (szitál). Persze sok van amely nincs megvigyázva levannak gyilkolva ritka a jó. Azt ajánlotta nekem a tulaj ha ráfutok egy kiválló állapotban lévőre bátran vegyem meg
elment a szikra valamiért vagy a jeladoért