Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A relé gyári! Miért?
2002-ig az R1 a fodulatszámmérő ugrálásával jelzi ki a hibakódot. Mutatja az aktuális fordulatszámot majd pár másodpercre felugrik X-1000-re. Az X-1000 lesz a hibakód.
Az index relé gyári (bimetall)?
Yamaha R1 alkatrészek eladóak!
Hátsó Brembo fékmunka henger, tartállyal 8000ft
Olaj gomba 3000ft
Hő gomba 4000ft
Index relé, olajszint jelző relé 1500ft
Öhlis kormány stabilizátor tartó egység. 8000ft
Olcsón eladóak!
2000 évjáratú R1. Fordulatszámmérő ugrál össze vissza. Indításnál jó a teszt, de utána kicsit bajos. Ötlet?
senki?
még egy kép, segítség?
egy kérdésem lenne a fórumhoz, elképzelhető hogy yamaha r1 valamelyik évjáratához jó ez a leömlő, nem eccerű vas vékony falu és porrá lehet szedni, nem akarom szétvágni hogy ráfaragja a saját verdámra, tehát valaki szakértő?
kár érte szép jószág!
Karbi tűszelep szerintem. Belefullad a kajába amikor sok lesz a benzinszint.
Egyiket sem javaslom. Viszont kezdőmotornak tudom ajánlani a GS500-at.
Kifejezetten kezdőmotor!
Kettőt vegyél.
Édesjóistenem, így, egyben...

Remélem sokat segítettem!
Sziasztok!

Infókat szeretnék kérni tőletek 2005-2007-es évjáratú R1-ről mert a közeljövőbben szeretnék vásárolni egyet.
Milyen tipus hibái vannak? Mire kell figyelni? Mennyire megbízható?
És fenntartási költségei mennyibe vannak? kezelhetősége?
Ja a legfontosabb.. hogy ajánljátok-e viszonylag kezdő motorosoknak?
A másik motor amin gondolkozok az egy Suzuki gsx-r 750 K5.
Melyiket a javasoljátok egy kezdő motorosnak úgy minden téren?
Segítségeteket előre is köszi!
kék kellene, de amit te linkeltél az 98-99es. Nézem Én is az ebay-t, de egyszerübb lenne itthonról.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...

Németből ez a legolcsóbb ami egyben is van. Színt nem írtál.
2000 évjáratú R1-hez bal oldalidom valakinek? Sértetlen kellene!
2002-2003-as R1 hez hozzájutottam jó áron egy ECU-hoz. Ami most van bent azzal sincs semmi baj. Olyan kérdésem van, hogy ez az alkatrész kb mennyire szokott meghibásodni? Nekem az a tippem, hogy ha nem piszkálják szerintem nem igen dobja fel a papucsot.
Kérdezem ezt azért, hogy eladjam-e? Mert nem szeretném eladni ha várhatóan egyszer kipurcan, aztán drága pénzért vehetek másikat.
Köszi!
OK víssza olvastam minden csere. nekem is volt hasonló a karbi tűk nem egyformák voltak.
a karbi szétvolt szedve? azt nem írtad.
Tolással kurvára vigyázni kell. Ha egyedül próbálod rutintalanul akkor jó az esélyed hogy elhagy a paripa. Ahogy valaki írta kuplung csak akkor ki ha már rajta ülsz. Engem toltak már, a toló dobott is egy hasast a betonra
Sajnos már nekem is be kellett. 3-ba egyedül sikerült. De ha ketten vagytok akkor simán megy. (feltéve ha csak egy merült akku okozza a hibát és egyéb problémája nincs a motornak)
Nem olyan bonyolult. Azt is meg lehet játszani, hogy melléd áll a motoros kolléga és a bukógombádon a lábát megtámasztva megtol.
Ezt legutoljára egy D-csepellel játszottam el. Ott ment. De ha itt megborulnék a másik irányba semmi nem hozna vissza.
Nekem már kellett. Megtolod mint állat, ráugrasz az ülésre, jól leterhelve a gépet a súlyoddal, kuplung ki és hajrá.