Üdv mindenkinek.Hamarosan venni akarok egy r1-et.Akinek esetleg van eladó azt meghallgatom.2005-től keresek 110000-1150000 körüli áron.Csak karc és sérülés mentes magyar pótkulcsos szervízkönyves érdekel.Behozott,taknyolt,barmolt kókányolt nem érdekel,az ne is írjon,köszi.
Sziasztok! Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Lehetséges hogy 1999-es Yamaha R1-re fel rakjam a 2003-as idomot? Mint ahogy a képen is látszik? Nagy munka lehet? Köszi
Nekem is pont ilyen gépem van, ennyi km-rel, de nem értek egyet a haveroddal. Én is szerelek, a sajátomba egy kuplungkosarat cseréltem 3év alatt meg persze olajat és gumit .Az én véleményem az hogy egy 600-as mocit ami forog 16ezret hamarabb szét lehet cseszni mint egy ezrest.Ezt sajnos saját tapasztalatból mondon.Az egyik haverom zx 10-esébe 85ezer km van, most cserélt vezérműláncot és ennyi. Szóval nyugodt lehetsz ha megkapja ami kell neki(jó olaj)és nem streetfighter vagy nem hiszem h gond lenne vele
Kicsit rámijesztettek a minap! 2004-es R1 tulaja vagyok a második éve. Használtan, 32.000 km-rel vettem! Most kerek 40.000 van benne. Egyik motorszerelő ismerősöm, aki szerel is, motorozik is, van tapasztalata és már régóta benne van a motorozásban, azt mondta hogy ő ennyi km-rel eladná, mert hogy 30-40 ezer km-nél előjönnek a bajai! Jó motor, de nem tartós.. Amit említett a hajtókar, hajtókar csapágy.. és ha tönkremegy akkor nem lesz olcsó! Mások azt mondták viszont, hogy ha normálisan szervizelve van egy motor akár 100.000 km-t is elgurul. Én sem gondolom hogy egy viszonylag új, 1000 ccm-es sportmotort úgy gyártottak volna hogy 30-40.000 km-nél kuka lenne.. de azért kicsit idegeskedtem rajta! És úgy gondolom kérdezni sosem szégyen! :) Lekopogom nem volt még bajom a motorral, és szervizelve is úgy van, ahogy elő van írva :) De azért gondoltam megkérdezlek titeket is, hátha van valami tapasztalatotok ezzel kapcsolatban, vagy esetleg valakinek benne van ennyi km, vagy még több! Válaszotokat előre is köszönöm!
Első lámpa reléd nincs véletlenül 2003 as mocihoz? Kuplung kar foglalat érdekelne még ugyan ehhez az évjárathoz.
Hő gomba
Olaj szint jelző gomba, + relé
Kormány stabilizátor tartó
Hátsó Brembó fékmunka henger tartállyal
Olcsón!
50.000 km, a blokk bontatlan egy ismerősömnél, aki szereti, ha üvölt a motor.
Kicsit rámijesztettek a minap! 2004-es R1 tulaja vagyok a második éve. Használtan, 32.000 km-rel vettem! Most kerek 40.000 van benne. Egyik motorszerelő ismerősöm, aki szerel is, motorozik is, van tapasztalata és már régóta benne van a motorozásban, azt mondta hogy ő ennyi km-rel eladná, mert hogy 30-40 ezer km-nél előjönnek a bajai! Jó motor, de nem tartós.. Amit említett a hajtókar, hajtókar csapágy.. és ha tönkremegy akkor nem lesz olcsó! Mások azt mondták viszont, hogy ha normálisan szervizelve van egy motor akár 100.000 km-t is elgurul. Én sem gondolom hogy egy viszonylag új, 1000 ccm-es sportmotort úgy gyártottak volna hogy 30-40.000 km-nél kuka lenne.. de azért kicsit idegeskedtem rajta! És úgy gondolom kérdezni sosem szégyen! :) Lekopogom nem volt még bajom a motorral, és szervizelve is úgy van, ahogy elő van írva :) De azért gondoltam megkérdezlek titeket is, hátha van valami tapasztalatotok ezzel kapcsolatban, vagy esetleg valakinek benne van ennyi km, vagy még több! Válaszotokat előre is köszönöm!
üdv
Carbon kiegészitőket keresnék egy 2007 R1- hez.
-lánckerékvédő
-hátsó sárvédő
-láncvédő
-kipufogó cső védő az ülésrész alatt
-benzintank oldalán lévő burkolat
-kuplung bemenet takaró kis fül
Köszönöm
Péter