Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én abban a hitben voltam, hogy nagy köbcenti, kicsi súly és kicsi tapadás, ergo soha nem fordul át a dugattyú hanem csak elcsúszik a kerék az aszfalton. Ha kellett volna tolnom (tolatnom) a motorom nem kérdeznék ilyen hülyeséget...
még az 1300-ast is
Hülye kérdés, de be lehet tolni egy ezres motort?
hát köszönöm a tanácsot még nem adom fel probálkozok csak egy picit bosszantó már de azért köszönöm!
ha a karbiszinkront jól csináltad műszerrel és mükszik csak bizonyos idő után elállitódik az szopás.mert ugye mikor jó nem tudod kimérni .azt lehetne csinálni hogy rákötöd a müszereket és járatod ha szerencséd van pont elromlik és letudod olvasni a hibát onnan meg a lehetséges okokat elég sziszifuszi meló. szerelők sem szeretik mert lehet eltölt vele 8órát és nem jelentkezik a hiba és megcsinálni sem tudja meg pénzt se kérhet érte ezért nem is nagyon vállalják.csak olyan motorszerelőhöz vidd akinek megfelelő műszerezettsége van. kb ennyi a tippem
szerintem is benzinellátási probléma van csak most az a baj hogy sokat kap nem keveset a motor az utolso csavarig szet volt szedve minden átnézve repedés tömitési hiba stb... és teljesen uj alkatrészekkel lett összeszerelve minden meg az az érdekes hogy ha visszaveszek az anyagbol szépen megy a motor,kb 80 kilométert és hirtelen megin sok lessz neki az anyag de mitol mert elalitodni nem tud és nem is allitodik el szinte nulla anyagot kap de meg igy is sok neki de nemértem hogy mitol kompresszio tökéletes uj gyürök szelepszarszimeringek minden egyszerüen minden tökéletesen kimérve és mégsem jó és eddig még senki nemtudott rájönni.....
Érdekes hibajelenség . Elősször azt próbáld megnézni hogy mikor nem megy egy henger mindig ugyan az e amelyik nem mükszik mondjuk az 1,2,3 mindig megy a 4es meg csak 5000fölöt vagy ahogy leirtad.és akkor közelebb vagy a bajhoz . ha minden cserélve volt a karbiba karbiszinkront gondolom csináltak mert a leirtak alapján szerintem üzemanyagellátási gond van
szevasztok!segitsegre lenne szuksegem van egy 99es r1-em és lenne egy olyan problemam hogy a motor azt csinalja néha 2 henger megy neha 3 de ha a fordulat olyan 5-6 ezer fölé megy akkor beindul mind a 4 de amikor elengedem a gazt akkor visszaál 2 vagy 3 hengerre és egyszerüen leáll a de ha elzarom a benzincsapot akkor megy mint a 4henger és ha megint rányitom a csapot megint megáll a motor a motoron mar 2szer cseréltem gyertyasort új gyürüszett van a motoron amivel eddig 72 kilometert tudtam menni az összes tömitést kicseréltem a kalburatorban minden ki lett cserélve egyszerüen minden ki lett cserélve a motoron minden leellenörizve rajta a szelepek szelepszarszimeringek tényleg minden a motorra eddig 284 ezret költöttem rá 4 hónapja viszem szerelötöl szerelöig és semmi eredmény ha valaki tudna segiteni vagy csak tanacsot adni azt nagyon megköszönném vagy adtok valami elérhetöséget visszahivok bármit! ha tudnátok segiteni azt elöre is megköszönném!
Akkor hurrá!
Elindult már azóta. Vettem egy új 230A indítóáramú aksit és azzal indul. Csak nem értem hogy az autó aksijáról miért nem ment. Nah mindegy rejtély marad. A lényeg most pöccre indul a gép. Rá is csuktam a garázsajtót, letakar és téli álom.
Nem biztos hogy jó lesz az ötlet, de egy próbát megér!
Nekem volt ilyenem egyszer (más típus) hogy megállítottam este a tökéletes motort, reggel akartam indítani. Hallom hogy az AC megy, nyúlok az önindítóhoz, zizeg de semmi....Nna mondom szép!
Egy motoros barátom mondta hogy ne essek kétségbe, 100000 indításból 1-2 esetben lehet ilyen. Nem tesz jót, de próbáld meg lejtőn (Vagy betolva) elindítani a gépet, és onnantól láss csodát bármikor megint Pöcc a szekér!
Nekem bejött, sose fordult elő aztán többet. Kb . még 3 évet használtam utána azt a motort, de nem jelentkezett ez a probléma.
Remélem neked is segít!
Üdv.
Yamaha R1 2007-2008 hátsó lámpa, index, rendszámtáblatartó eladó.
http://www.kepesmotor.hu/lampa...
Nekem muszáj lett volna elindítanom hogy elvigyem télire a garázsba. Ma már vettem egy új aksit is, de azzal sem indul el. Teker, működik minden műszer, megy a relé is, hallom a hangját, de nem indul. Mi lehet?
Én mostanában mióta gyengélkedik az aksim kocsiról bikázom és szépen indul. Télen megveszem az új aksit, de most már felesleges lenne. Utána egész nap indul simán aksiról is, csak a hidegindításhoz kevés...
Az nem lehet, valamit nem jól csináltál, vagy nem az a gond!Lehet rossz relé, kontakt vagy valami hasonló. De 1 biztos, hogy lehet így bikázni
Ötlet valakinek?
ez nem jött be....
Reggel majd próba.. köszi a válaszokat.
De ne tescos, OBI-s kábellel kösd össze. Ha lehetőség van rá valami vastagabb vezetékkel és minél rövidebb legyen.
Lehet!
igen
Lehet motort autó akksiról bikázni?
Hello

Elküldtem az e-mail címedre az üzenetet!
Van több darabom is...
70/6321-829
Hello

Érdekelne a 07-08 évjáratra való főfékmunkahenger,ha megvan még!?
Tartályt adod hozzá?
Üdv!