Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Féktárcsa üt? hát motoroknál még ilyet nem hallottam :)
Üt a féktárcsám. De nem tudom melyik. Találtam egy tárcsát jó áron. Kérdésem az, hogy ezt felrakhatom bármelyik oldalra, vagy van forgásirányuk?
Szia! Ezt már előtte is érezned kellett!
Eléggé sok gond van ezzel a géppel!
Generátorod volt a rossz vagy a feszültség szabályzó?, most a gumi.....!
Értem, köszi!
Az nem olajszint ellenőrző csavar... ott normál állapotban nem szabad kifolynia az olajnak.. A motorodban 1helyen van olaj, az olajszintet lent az ablaknál tudod ellenőrizni.
Barátom, újjászülettél de gondolom ezt te is tudod
Az nem lehet Michelin gumi, a mintája egyértelműen Metzeler Rennsport.. de gyanítom az valami régi Michelin Pilot slick megvágva.. az meg nem csoda hogy így járt.. nagyobb baj is lehetett volna.
Mindenesetre nagyon nagy szerencséd volt
Ez a deklim ami a linken be van karikázva meg van repedve.

http://kephost.hu/image-5181_4...

Levettem, hogy megjavíttatom. A motorolaj kicsit minimum szint alatt van az ablakon nézve. Megvettem az új olajat + szűrőt. Ha megjavíttatom a deklit és feltöltöm az új olajjal szintig akkor ebben a dekliben a nagy műanyag csavarig állni kell az olajank? Csak mert van egy olajszintellenörző csavar kb a dekli közepén. Köszi!
Szerintem Zema ötlete megér egy sört!
Üdv!Nekem is ilyen jellegű problémám van az R1-el.El tudod küldeni a Salgótarjáni xzakik elérhetőségét (kvandras@citromail.hu)Előre is Köszi
tegyel fel 1 ujjat azt irany a vegtelen.nem a sebeket kell 30 fokban nyalogatni.arra ott a tel
Az a helyzet srácok , hogy most pillanatnyilag csak annyit tudok , hogy pilot , majd megnézem a pontosat!
Ezzel a gumival vettem , és a srác mondta , hogy mikor vette stb...
A rajta lévő felirat alapján következtetek arra , hogy nem egy 70 éves gumi !
Sajnos nekem számlám nincs se semmi , így hát benyelem ....
Új gumi volt, vagy használtan vetted?
Mert ha az utóbbi, akkor max annál kopoghatsz akinél vetted, mert nem ismered a gumi előéletét. Ha új volt, akkor számla elő, és kopogtass a Michelin-nél. Ha ügyvédi keresetlevéllel mész, és van időd, akkor még pénzt is leakaszthatsz, de egy szett gumit mindenképp.
Az pilot power 2CT-re vonatkozott, és ez nem az a minta.
Az egy elég tág kategória. 2CT volt? Mert abból volt egy hibás széria ami szétesett nagy sebességnél.
MICHELIN PILOT
És nem volt régi gumi!
Tehát még azt se mondhatom , hogy 5éves volt és elfáradt
kb 10 km-eren keresztül mehettem ezzel a tempóval!
Kormány stabilom majdnem max erőre volt álítva és így is szitált kicsit !
Mgáltam , megláttam és vetettem egy keresztet....
Motoroknál (általában) nincs külön váltó, illetve motorolaj. Ugyan az keni a váltót és a motort.
Vettem 5100-asat.
A képen bekarikázott dekli alatt, motor vagy váltó olaj van? Köszi!
Majd a tapasztaltabbak megmondják. Én még csak egyszer cseréltem benne.
Metzeller Rensportnak tünik a mintája alapján de ha vágott slick akkor akármi lehet láttam már pirellit dunlop 211gp mintával . az a lényeg hogy megúszta
Milyen gumi volt?
Elég rosszul néz ki.
Ez milyen gumi? Mennyi ideig mentél 220-al?

Cseszneknél megint egy motor feküdt a szalagkorlát alatt. A srácnak szerencsére semmi baja nem lett. Egy jobbost lapon vett, és elindult a hátulja.
Szerencséje volt...
Sziasztok!
Ma ez történt velem
220 nál elkezdett szitálni és kicsit irányíthatatlan volt !
Mikor megáltam már értettem miért
Köszenet annak aki feltalálta a kormány stabilizátort
Szerintem tökéletes bele az 5100-as
És melyiket tegyem a mociba? A 7100 drágább is valamivel.