Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a nagy helyzet , hogy tekercselnem kell
Ha leszedem a lendkereket akkor melyik lessz az a 3-om tekercs?
Mert ha jól láttam van pár!
Vagy nem tudom eltéveszteni?
Azért kérdezem , mert még nem vettem le és inkább tanulok olyantól aki látta már, és jóval könyebb úgy szerelni ha tudom mit kell csinálni és mivel !
Nagyon köszi
Ezzel egyetértek.

A motorom futóműve még full gyári, senki nem állított rajta. Az előző tulaj 195cm magas volt, 90-95 kg. Mikor rákérdeztem azt mondta, hogy nem nyúlt hozzá. Országúton használta, nem érezte hogy állítgatni kéne rajta.
Én 190cm és 93 kg vagyok. Én sem nyúltam hozzá, bár az elején talán egy leheletnyit lehetne keményíteni.
Stabil ez a motor így is - bár "határon" sose mentem vele.
Egy pályára állított géppel sírni fogsz a közúton. Állandóan meg állítgatná a tököm.
Box bérlésbe beszálltok?
Úgy látom lesz egy kis csapadék hétfőn, nem jó volna elázni!
A simson hengerfejet hívják Feszültségszabályzónak. Vidd el valami villamossági szakihoz, cserélje ki a csúszósarukat rajta. Akkor ég szét ha ezek a saruk nem kellően szorosan csúsznak rá a fesszab. csatijára, és a rajta átfolyó áram melegíti a rossz kontakt miatt. Összerakás előtt kis WD40-et nyomj rá.
Hát estére kiderül
De azért köszi az eddigit
A lendkereket légkulcsal tudod csak levenni!
Szerintem a tekecs is oda lesz amit néztél az a feszültség szabályzó!Rem jó lesz üdv :L
Szia beszéltem egy emberkével ő azt mondta , ne foglalkozzak a tekercsekkel mert azok nem nagyon romlanak el
Ő javasolta , hogy az aksi elötti (pontos megnevezést nem tudok) de egy simson hengerfejhez hasonló kütyüt nézzek meg!
Hát megnéztem a csoki ami bele megy az szarrá volt égve , meg ennek a szarnak a 2 kimenő ágán is meg volt olvadva a műanyag!
Beszereztem egy másikat 15 ér
Remélem ma estére össze tudom rakni és akkor majd írok...
Amúgy a lentkereket nem tudtam leszedni
Mert ugye én szét kaptam elég rendesen mondom megnézem , mert én is arra gondoltam , hogy a tekercsekkel lessz baj ....
HI !

Csak a dob érdekel ?
Szia! Én is így jártam, nekem a generátorom krepált be 13e -ért megtekercselték Ózdon. + posta költség. Állítólag ezek gyári hibásak és soknak leég a tekercs menethibás és kiegyenlítő áram tönkre teszi ha egy picit merült az aksi amiről indítod. A generátor 3 tekecsét mérd meg a service manual segít eligazodni. És azt ajánlom küld el ennek a pasasnak. Ha kell az elérhetősége szólj segítek! Üdv: L
A legtöbb sportmotoron - a 2005-2008-as R1-en is - állítható a futómű. Úgy állítgatod ahogy akarod.
Különben:
2004-2006 RN12
2007-2008 RN19
Értem :D Köszi akkor majd hívlak párnap múlva, ahogy meg beszéltük.
Nem mentünk le Debrecenbe, ki kellett menni Ausztriába egy veterán autóért. Megvan még, tiéd az elsőbbség.
Értem, meg álmodom
Akkor igen veled beszéltem telefonon is, csak nem értelek el mikor itt voltál Debrecenbe. Majd fel hívlak, párnap múlva.
Szerbusztok R1 tulajok!

Kellenne egy kis info 2005-2008 közötti r1-röl.
Az lenne kérdésem hogy utcán hogy viseli a rossz utakat, mert sokat pályáznék vele és azért utcán is használnám a gépet sokat és most vacilálok mert pályára jobb lenne egy sportmoci. Szóval minden fajta negativ pozitiv infot szivesen fogadok csak hogy tudjak mindent előre.

Köszöntem szépen
Üdv Gyuri
Nekem van eladó Leo cső a hozzá való Y-nal. A gyári Y kb. 32 mm-es, a Leo 50.
Sziasztok!
Segítség kellene !
A kis rohadékon elment a töltés
Végig néztem minden kábel rendben és a helyén van !
Akkor már csak a tekercsem lehet szar ?
Vagy van más esetleg ami miatt nem lehet töltés ?
Nagyon köszi
Y nincs hozzá
Nem tudjátok van-e különbség a 2004 és a 2006-os R1 légszűrőházban a tölcsérek (velocity stacks) hossza között? Videón a 04-es másképpen néz ki, mint az enyém. Abban 2 hosszú és 2 rövid van, nekem 4 rövid.
Szia,

Természetesen adok hozzá mindent csak fel kell csavaroznod.

Üdv

Chris
Szia! A dobokat külön is adod? A dobhoz összekötőcsövet adsz?
köszi!