Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

Engem érdekelne az ülés.

Üdv

Chris
Bocsi tévedtem !
Ebay-en magyarba házhoz szálítással X gyűrűs lánc lánckerekekkel 162 euró (árfolyamtól függően kb 47 ezer)
Íme az ebayes
Magyarba meg találtam egy viszonyléag olcsót itt2-3 ezer a külömbség meg a posta kölcség!
Magyar oldal
Annyi szól a magyar melett hogy hamarabb megkapod
Rem tudtam segíteni !?
Szia!
Nem tudom mennyire ismered az ebay.de vagy com , az ebay.hu-t hanyagold mert nem találsz meg elég sok mindent!
Lényeg az , hogy ebay-en beírod , hogy D.I.D. rn12 -és már ki is dobálja neked szép számmal!
Én is most fogok rendelni és házhoz szálítással is 10ezerrel olcsobra jövök ki , mintha ithon venném meg
Oké drága.
Látatlanba azt mondom, drága, köszönöm!
Nem hibás, nem törött, nem sérült van, 06-osról.
Keresek Yamaha R1 2004-re (RN12) sérült, törött hátsó ülést, átalakítás céljából. Csak az "alaplapra" lenne szükségem! Köszönöm!
B
Üdv!

Eladó egy hibátlan tank 2004-2006-ig bordó színben!
Köszönöm! Ennyi épp elég!
Szia,

Én Cserszegtomajról szoktam venni az olajat.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sziasztok Urak!

Kellene egy-két apróság, ha v.kinek van elfekvőben!
RN-12-re első fékkar, jobb oldali indexek, gyári bukógombához kopórész, kuplungtengelyvédő lemez, apró csavarok a blokk jobb oldalára, kormányvégsúlyok valamint még egy gyári kormánygátló.

Hamarosan láncszettet is cserélek, ha látattok valamerre jóárasított D.I.D. láncot, akkor boldogan olvasnám az infót.
Idén én is Motul olajat szándékozok használni a Castrol helyett (legalábbis kipróbálni egy ciklusra), de kellene egy forrás, ahol biztosan eredetit kapok és postázzák nekem Kaposvárra. Erre esetleg egy jó tanács!?
Köszönet a válaszokért!
Akkor pályamotor volt (azért félszemű)?
Tegnap "forrtam" össze igazából az én kicsikémmel
500 Km az Alpokban egy kis hógolyózással
benzincsap tömitést(javító klt)honnan szerezhető?
kamerával biztos h nem jó.
Köszi! Szerintem ott leszek én is! Majd ott rád keresek a googleban.
thx
Nem.
Engem érdekelne ha nem túl sötét. Tiszta ideg lennék ha azért nem látnám jól a felvételeken ahogy kifékezem a Meklaut, mert túl sötét a plekó.
A debreceni fehéret vetted meg? Akkor értem...
http://www.kepesmotor.hu/idomo...

Vkinek? 8e. postával..
Hát motorhang az van. Csörög-zörög az enyém is, főleg 6-ban alacsony fordulatról van érdekes hangja. A kormánygátló nekem gyári, de nem jellemző a csapkodás. Nekem a beömlőtől a kipufogóig végig gyári a cucc, csak áttétel módosítás van. Az hogy gyenge lenne azt nem mondanám. Hringen nem voltam 2 éve, de az én áttételem amúgy sem mérvadó, mert a testsúly hátrány van erősen kompenzálva. Nekem eddig semmi bajom nem volt a géppel, se kuplung se más. A fékje is rendben van, nekem TRW carbon betét van most benne. Ha megmelegszik fog mint állat. Az enyémbe 28-30ezer van ennek kb 60%-a pálya. Olajat 1200-1500km között cserélek Castrol P1 Racing. nem kell rátölteni semennyit. Május 12 Pannónia a következő na hogy kimozdulok vele.
Szia!

Kérdés az lenne...
Igazából szerettem volna meghallgatni másik motort is. Beneveztem egy 07-es évjáratú motorra. Több bajom is van vele. Persze lehet csak azért mert idegen nekem a márka. Az első ezer kilcsin attól is idegrohamot kaptam ahogy a motor járt. De ezen már túl vagyok. Olyan hangok jönnek belőle mint egy 98-as széthajtott zéixhatból. Több haver/hozzáértőnek is megmutattam, de mindenki azt mondta ez ilyen.
Más.
A gyári kormánygátló neked ér valamit? Nagyon bele kell nyulni a blokkba ,hogy menjen is? Fékkel meg vagy elégedve? Hringre milyen áttétellel mész? A tiédnek is szét akar esni a kuplungja? Első körben ennyi. De ha jársz pest felé motorral, vagy ringen, szivesen meghallgatnám a tiédet!

üdv
sziasztok volna 1 kérdésem honnan tudjuk,hogy mikkori az akkumulátor? van 1 belesütőtt 10 számból álló sor a tetején.
Köszi Gabesz hogy Te is közre működttél!
Annó láttam hogy feltette valaki a motorom képét ide is hogy keresem,ellopták...de nem tudttam hogy ki volt az de mostmár legalább tudom... Köszi