Ma voltunk kis családommal Szolnokon az új repülő múzeumban. Eddig is kicsi esély volt rá, de ma teljesen megtisztult a tudatom és biztos, hogy soha nem megyek a 4-es út közelébe hacsak tehetem és van másik alternatíva.
Nem kell valakinek egy láncfűrész?
Tajga 214 nemjáték fajta, régóta állt a fészerben és tegnap itt hagyták nekem. A berántó rugója és a kapcsolóköröm hiányzik róla, egyébként egyben van. Ma lemostam, egész pofás. Komolytalan pénzért vihető.
Eddig csak kicsit zavart, most viszont kezd idegesíteni, ezért hozzátok fordulok a kérdéssel: 3000 alatt torpan a motor, gyenge, nem akar menni. Karbiszinkron volt, gyertyák újak. 3000-től megy mint az állat, ha kint járnék vele többet, igazából nem is érdekelne, de városba, szűk kanyarba, kis utcákba ha leesik 3000 alá, ott szenved. Gyújtáshibára nem tudom gondoljak-e, mert nem durrog. Alapjárat jó, üresbe hibátlanul veszi a lapot, de terhelésen nem. Ami még esetleg összefügghet a hibával: melegen is van, hogy csak gázzal indul, de avval viszont pöccre. A hiba konstans, bár hidegen mintha kevésbé csinálná (szivató nélkül is), és hajszálpontosan háromezres fordulat a vízválasztó, mindig. Ha valakinek van valami ötlete, ossza meg velem, nincs kedvem nekem vagy szerelőnek végigtotózni a lehetséges hibákat és fölösleges köröket futni, csak amennyit nagyon muszáj.
Azzal együtt hogy szeretem az ilyesmit, a sütés-főzés előkészületekkel-mosogatással majd elpakolással jár, aminek én vendégként nem feltétlenül tenném ki a kis családodat. (persze hacsak nem kimondottan ők is ezt szeretnék ) Szerintem az egyszerűbbik változat egyszerűbb lenne.
Igen mértem hézagot is, de rendben volt, és mielőtt leszedtem a a hengerfejet a vezérműtengelyek nélkül is megnéztük áteresztenek e, és sajnos áteresztettek.
Van jössz velem debrecenig otopályán :D
Tajga 214 nemjáték fajta, régóta állt a fészerben és tegnap itt hagyták nekem. A berántó rugója és a kapcsolóköröm hiányzik róla, egyébként egyben van. Ma lemostam, egész pofás. Komolytalan pénzért vihető.
Azon elég sok múlik.
Eddig csak kicsit zavart, most viszont kezd idegesíteni, ezért hozzátok fordulok a kérdéssel: 3000 alatt torpan a motor, gyenge, nem akar menni. Karbiszinkron volt, gyertyák újak. 3000-től megy mint az állat, ha kint járnék vele többet, igazából nem is érdekelne, de városba, szűk kanyarba, kis utcákba ha leesik 3000 alá, ott szenved. Gyújtáshibára nem tudom gondoljak-e, mert nem durrog. Alapjárat jó, üresbe hibátlanul veszi a lapot, de terhelésen nem. Ami még esetleg összefügghet a hibával: melegen is van, hogy csak gázzal indul, de avval viszont pöccre. A hiba konstans, bár hidegen mintha kevésbé csinálná (szivató nélkül is), és hajszálpontosan háromezres fordulat a vízválasztó, mindig. Ha valakinek van valami ötlete, ossza meg velem, nincs kedvem nekem vagy szerelőnek végigtotózni a lehetséges hibákat és fölösleges köröket futni, csak amennyit nagyon muszáj.
http://youtu.be/KEodtWN7Xb0