Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A végén már igen. (de semmi)
Lehet lemerült az akksi.
Hozzátenném hogy azóta volt itt egy szerelő kisöreg, beugrott megnézni a hengerfejet, igazából nem értjük mi okozta a szelepek hibáját, a szelepek nem görbék, élei szépek nem kopott sem a fészek sem a szelep. Szóval gépműhely marad szerintem, majd télen ha lesz kredit akkor elvitetem felújítatni. Addig meg valahogyan össze pattintom a másik fejjel, csak attól tartok hogy nehogy az is rossz legyen.
Igen a kompressziómérésnél volt az első tünet, 1-2-4 hengerek felszaladtak hamar 13,5-14 közti értékekre (BAR) de a 3-as az olyan furán ment fel, néha felment néha csak sziszegett valami és akkor meg se moccant a mutató. 3-4 mérés után lebontottam mindent, akkor már lehetett hallani hogy a szívócsonkból jön a sziszegés.... Egy fecskendővel feltöltöttem a szívó szelepeket benzinnel, és ahogy szép lassan tekertem a főtengelyt (sűrítési ütem) akkor csak úgy fújta kifelé a benzint. Akkor próbáltam hogy nem e kosz, korom, vagy valami ilyesmi ment a szelepekhez, de nem sajnos. Levettem és megnéztem mi a helyzet. Érdekes módon így nem ereszt át. De akkor se stimmel valami. Van egy másik hengerfejem, az jóval kopottabb, de szerintem ideiglenesen az megy majd vissza, igaz ott már erősen elfogytak a szelepek. Ezért kérdeztem amúgy hogy mivel lehet tesztelni a szelepeket házilag, mert a benzines dolog nem vállt be ezek szerint. Egyébként csóró parasztgyerek vagyok én, nincs nekem pénzem számítógépes szinkronokra, örülök hogy van egy sima kis 4 órás teszterem, meg hogy van egy ismerősöm akinek van higanyos. Szinkronnál is voltak érdekességek, néha elmászott a szinkron de akkor abbahagyta és sikerült szinkronolni.
Benzin van benne
Mondtam hogy egy kalap szar az egész. El kell bontani oszt jól van. Eddig legalább beindult pöccre,igaz 3 henger ment csak alapjáraton.
A kompresszio mérés dobta ki vagy csak a fülre ment ? A szelephibát kimutatja a mérés .... ha sokat nem volt használva a moci akkor lehet cska elég neki a tankba egy kis spuri és kitisztitja szépen ha nem akkor szívás és szerelgetés ..... De ezt a karbi szinkronnál kikellett volna jeleznie ha laptopos beállitásrol volt szó mert ott ezt egy ebben jártas ember simán megmondja !
megvan a kulcs.........de nem indul. (egy pöffenés sincs)
Srácok akkor így marad?
Fórumtali erdèlyben.
Ábrus Gtr
Mlas bmw nem tudom milyen
Pupu Fzr
Fábi Fzr
Csövi bmv 4 kerèk.
Jómagam.
Remèlem az èn ducatom is ilyen strapás lessz.Mondjuk 300 ezer van benne de -20 fokban is pöcc röff.2,8 jtd motoros a kicsike.
Egyszerű ha már levetted akkor felfordítod egy sík helyen és felöntöd benzinnel a robbanóteret,hamar megmutatja melyik szelep enged
Hát, hogy szelephézag van-e és mennyi a kompresszió....
Próbáld a képmetszővel. Kezd el beírni a startmenübe (keresés a ...): képmetsző - és akkor kiadja.
nem a képernyőről
Játékból, programból szeretnél képet? Lehet nem engedik...
Valami számítógépes zseni segítsen már.
Eddig tudtam screenshotot csinálni és paintbe ctrl+v vel be tudtam rakni. most semmi se screenshot se ctrlv
Úgy néz ki megvan a probléma, 3-as henger szívó szelepei nem zárnak valami jól, a sziszegésből kiindulva legalábbis. Lekaptam a hengerfejet. Esetleg valami ötlet hogy hogyan tudom megnézni hogy jól zárnak e a szelepek?