Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez jó volt
http://totalcar.hu/belsoseg/20...
"A hengerfejet 800 ezernél szedtük le, de nem kellett volna, kidobott pénz volt csak, de kíváncsiak voltunk, hogy nincs-e baja, na akkor fogadtam meg, hogy amit a japán belerakott, ahhoz én hozzá nem nyúlok, amíg működik."
Bárcsak ilyen idő lenne jövő hètvègèn is
Tegnap 30 fok volt felhőtlen ègbolt
Jó reggelt !
Megy a motor,csak keveset.Sok a munka.Mióta hazajöttünk a nyaralásból talán 100 km-ert mentem vele.Na de jövő hètvègèn
Jó éjt!
Sanyám előzmény.
Józsi! Ez Dunaújvárosi motor. Először azt hittem Te árulod....

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_gtr_1000-10542970
Szerintem nem.
Még egy tippem lenne... Levegőszűrőház és a karburátor között ami van gumi csonk... az most nézem hogy az 1000-esnek nem olyan mint a 750-esnek,... az nem lehet problémája? o.O
Mi újság felétek? Moci jó?
Szia
Sziasztok!
115-ösök a fúvókák.... Vezérlés a helyén van, szelephézagok stimmelnek. Mindjárt ideér a kompressziómérő is és olyan eredményem is lesz
köszönöm
Utánnanèzek
Van minden mennyiségben.
Most jött haza Bibarcfalváról ismerős és hozta a kedvenc Székely házi csokimat. Arnikám remélem nálatok is lehet kapni.
Max. a vezérlés nincs a helyén, más nem nagyon lehet.
Vagy erdélyrap poló M es méretbe ha van ilyen ismerősöd vagy információd honnan lehetne megköszönném.
Arnikám Onnan a környéketekről nem ismered ezt a pár együttest? 2arc, Potyautasbothee kéne valami relikvia tőlük.
Nekem az áttétel 17/47, és 17-es felni van hátul, az FZ-vel is ugyan ez volt az áttétel, a 750-es blokkal és ugyan ezzel a karburátorsorral (1000-es sor 1000-es fúvókázás) ugyan ezzel az órával 240-245 között volt a vége. Az 1000-essel pedig 200 körülig viszonylag szépen felmegy, onnantól meg megintcsak néha néha torpanva nyögvenyelősen épp hogy ugyan annyit ki tud csiholni mint a 750-el tudott, de közel sem olyan dinamikusan és egyenletesen és gyorsan elérve azt a végsebességet. Most az FZ 750 karbisor gyári főfúvókái vannak benne, így megy a legjobban, a saját gyári 1000-es főfúvókákkal nagyon dadog és nem is megy ennyit.
Hengerfejben nem lehet valami változás? Ami esetleg nem szembetűnő vagy valami ilyesmire gondolok....