http://totalcar.hu/belsoseg/20...
"A hengerfejet 800 ezernél szedtük le, de nem kellett volna, kidobott pénz volt csak, de kíváncsiak voltunk, hogy nincs-e baja, na akkor fogadtam meg, hogy amit a japán belerakott, ahhoz én hozzá nem nyúlok, amíg működik."
Még egy tippem lenne... Levegőszűrőház és a karburátor között ami van gumi csonk... az most nézem hogy az 1000-esnek nem olyan mint a 750-esnek,... az nem lehet problémája? o.O
Nekem az áttétel 17/47, és 17-es felni van hátul, az FZ-vel is ugyan ez volt az áttétel, a 750-es blokkal és ugyan ezzel a karburátorsorral (1000-es sor 1000-es fúvókázás) ugyan ezzel az órával 240-245 között volt a vége. Az 1000-essel pedig 200 körülig viszonylag szépen felmegy, onnantól meg megintcsak néha néha torpanva nyögvenyelősen épp hogy ugyan annyit ki tud csiholni mint a 750-el tudott, de közel sem olyan dinamikusan és egyenletesen és gyorsan elérve azt a végsebességet. Most az FZ 750 karbisor gyári főfúvókái vannak benne, így megy a legjobban, a saját gyári 1000-es főfúvókákkal nagyon dadog és nem is megy ennyit.
Hengerfejben nem lehet valami változás? Ami esetleg nem szembetűnő vagy valami ilyesmire gondolok....
"A hengerfejet 800 ezernél szedtük le, de nem kellett volna, kidobott pénz volt csak, de kíváncsiak voltunk, hogy nincs-e baja, na akkor fogadtam meg, hogy amit a japán belerakott, ahhoz én hozzá nem nyúlok, amíg működik."
Tegnap 30 fok volt felhőtlen ègbolt
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_gtr_1000-10542970
Hengerfejben nem lehet valami változás? Ami esetleg nem szembetűnő vagy valami ilyesmire gondolok....