Én azóta hogy elhoztam, semmit sem csináltam vele csak betoltam a garázsba a fal mellé.
Az ugye feltételezhető hogy nem maguktól tekeredtek és törtek meg az állásban. (a bilincseket meglazítva és a csöveket elforgatva máris úgy álltak hogy a benzin is átfolyt rajtuk, de ehhez a helyén kell meghúzni)
A légszűrőház meg megint nincs a helyén, két csonkon ferde a bilincs és falsot is szív, az egyes hengeré meg a légszűrőházból is ki van csúszva. Így nem is lehet normális alapjárat.
Ezt nem szemrehányásként mondom, csak arra szeretnék rávilágítani hogy ez a gép nem feltétlenül egy elbontandó szemét, mindig is mondtam hogy ez a gép egy műszer és ezt továbbra is fenntartom.
Nem neked vannak különleges képességeid,valószínű,hogy én vagyok a béna hozzá. De hogy ezek a benzincsövek vadi újak,és az is biztos,hogy jó hosszúra hagytam őket,és megtekeredve sem voltak. Feltűnt volna,mert kb 100 x szedtem le a tankot naponta.
Hát igen.
A hülye Yamaha mérnökök nem tudnak megbízható motort tervezni. Meg azt is hallottam hogy az öreg Yamahákkal úgyis csak a baj van, meg sem lehet őket csinálni rendesen, meg azoknak szinte mindig karburátor bajuk van. (mellesleg van olyan akinek az ezresen a légszűrőház szabályos felrakása új, puha gumi szívócsonkokkal a nehézséget jelent max. 4-5 percen belül? Vagy csak nekem vannak különleges képességeim?)
Lehet a 6kilósnál az aksi lesz a ludas. ment a ventilátor és elkezdtem húzni neki és amíg ment addig 6000nél elkezdett dadogni letiltani. Aztán mikor visszahűlt és nem kellett a venti akkor már kipörgött rendesen. Szégyen de a közel 500 motorosból én voltam egyedül FZR motorral.
Az ugye feltételezhető hogy nem maguktól tekeredtek és törtek meg az állásban. (a bilincseket meglazítva és a csöveket elforgatva máris úgy álltak hogy a benzin is átfolyt rajtuk, de ehhez a helyén kell meghúzni)
A légszűrőház meg megint nincs a helyén, két csonkon ferde a bilincs és falsot is szív, az egyes hengeré meg a légszűrőházból is ki van csúszva. Így nem is lehet normális alapjárat.
Ezt nem szemrehányásként mondom, csak arra szeretnék rávilágítani hogy ez a gép nem feltétlenül egy elbontandó szemét, mindig is mondtam hogy ez a gép egy műszer és ezt továbbra is fenntartom.
http://youtu.be/mIbJ-dOLSmU
jajajjajjajjajjaaaajjjjj :D
A hülye Yamaha mérnökök nem tudnak megbízható motort tervezni. Meg azt is hallottam hogy az öreg Yamahákkal úgyis csak a baj van, meg sem lehet őket csinálni rendesen, meg azoknak szinte mindig karburátor bajuk van. (mellesleg van olyan akinek az ezresen a légszűrőház szabályos felrakása új, puha gumi szívócsonkokkal a nehézséget jelent max. 4-5 percen belül? Vagy csak nekem vannak különleges képességeim?)