Az FZR eredeti áttétele 16/46-os. Ha ezt nyújtod (kisebb hátsó lánckerék ami az FZ-n is van) akkor nem tud teljesen kiforogni és "gyenge" lesz.
A "3000-ig dadog"-hoz meg nézd meg a karbik légszűrőház felőli szívótorkában a féklevegő fúvóka méretét, gyári nyitott fúvókázással 115-ösnek kell(ene) lennie. Ha 90 Le-s svájci sor akkor abban 117,5 vagy 120-as van, amivel a az általad leírt jelenség fog jelentkezni 3e-ig.
Na ránéztem a szívócsonkokra, nem a folytott, hanem a folytatlan 2GH kóddal ellátott csonkok... gumipogácsákra is rénéztem, ami fent volt az 2LM kódos és 33-33,5 mm -t mértem a belső átmérőnek, a másik 1000-es karbisoron 3GM kódos van fent, azon mintha picivel nagyobb lenne a belső átmérő, ott 34-34,5 körül mértem belső átmérőt, de nem tudom hogy ez csak deformálódás és a kiszáradás miatt vagy nem tudom... elképzelhető lenne hogy ez szívat meg ennyire? Most kicserélem majd a 3GM-esekre, deazért még bontom tovább, nemsokára mérek egy kompressziót csak még közbe kicserélek ezt azt ha már szétszedtem....
Van alapjárat, olyan FZ/FZR-es kis ingadozások vannak de annak kell is lenni, semmi komolyabb nincs, alapjáraton egyhelyben veszi is a lapot és ejti is a fordulatot is, meg is tartja... viszont menet közbe ugyan úgy mekeg...
Nekem a 750-es simán ment 3000 alatt is, nekem 2-3000 között volt pl városban mindig a fordulat, az is 3000-től indult meg (onnantól kezdenek dolgozni a CV-k gondolom) de az nem rángatott, egyenletesen járt és nem volt vele baj, ha 3000 alatt lenyeleztem akkor is csak ugye "hörgött" és viszonylag jól gyorsult.... de az 1000-es nagyon meg van halva lent, szögletes a benzin 3000-től meg seggberúg és megindul, olyan 4000-től meg kisimul a fordulat és onnantól egész jól érzi magát. Szóval nem értem.
Az a fura, hogy amúgy 3-5e között meg én is simán eljárok vele bárhol, ha átlag haladást nézünk (max 5.5, 6e, de azt is már inkább csak necces előzésnél kint), de 3e alatt mintha torpanna. Nem gyújtáshibára gondolok, mert nem durrog, valami más gebasz lesz itt. Kompresszióhiány meg nem ennyire kontrasztosan jön elő, egy blokk ha gyenge, akkor az minden tartományba gyenge, legalábbis énszerintem
Ha uresen elketyeg 1500 korul akkor semmi baja .... menet kozben ha rangat 3 ezerig az is termeszetes mert sport motor ..... csak ha allohelyben nem megy 2-3000 ford ala meg ingadozik az alapjarat akkor nagyon merni kell a kompressziot
Na ennek nem örülök, hogy ezt írtad enyém is hajszálpontosan 3e alatt halódik, onnantól meg húz mint az állat, mondjuk az enyém 600-as FZR, és fojtott volt, szóval ki tudja mi van még itt-ott-amott a kanyarba. Legalábbis evvel próbálom nyugtatni magam
De amúgy van még másik 2 komplett blokkom mind a kettő 2KK kódos, abból az egyik kopottabb a másik meg hengersor bajos de azon kívül mindene stimm (hengersor párát kapott állítólag és berozsdált a fala, hozzám is így került )
Nekem gyárilag FZ 750 Genesis... enyém az 87-es kiadás és 2MG a gyári kód... Nekem más annyira nem kopott, henger is egész jó, csak extrém terhelésnél látható pici füst motorféken egy két pillanatra, de az sem vészes. Igazából a vezérlés ami "hirtelen" megkopott, egyszer csak elkezdett picit morogni és a végére már nagyon hangos volt, ezért is szereltem ki, de mivel eleinte nem találtam a problémát, így összeraktam az 1000-est, ami jelenleg ugye szintén huncutkodik.
A "3000-ig dadog"-hoz meg nézd meg a karbik légszűrőház felőli szívótorkában a féklevegő fúvóka méretét, gyári nyitott fúvókázással 115-ösnek kell(ene) lennie. Ha 90 Le-s svájci sor akkor abban 117,5 vagy 120-as van, amivel a az általad leírt jelenség fog jelentkezni 3e-ig.