Ez pl. már itthon is belelóg a "nem érdemes vele foglalkozni" kategóriába, mert mire "kész" lenne benne lesz annyiban mintha egy jó állapotút venne a biker. Tőlünk nyugatabbra meg ez már a hulladék kategória. Az elvetemültebbek szoktak építeni ilyesmiből ezt-azt de szigorúan csak hobbiszinten.
Itt van pl. sanyáé. Pár húzás kell rajta a polírpasztás szivaccsal meg ki kell cserélni rajta az illatosítót fenyőről vaníliára és jövőre mehet is OT vizsgára, mindez 350-ért.
Ha veszek egyet 150-ért, aztán féktárcsák, futómű elől-hátul, gumik, blokkot a jó ég tudja hogy mit találok benne, fényezés-matricázás egyéb visszaalakítanivalók és hopp, lóf&szt jön az ki 200e-ből.
Szia, Arni82..
Kép alapján nehéz eldönteni hogy megéri-e, de ha donornak kell, akkor biztos megéri.
Amúgy nekem nincs vele bajom, megbízható motor szerintem.
Még annyit hogy célszerű a felső értéket megcélozni, mert (mint láthatod) ezeknél a hézag elfogyni szokott, nem nőni. (sanyáén is alsó határon volt egy vagy két szelep mikor anno mértem, könnyen lehet hogy azért viccelődik vele a gép)
Annyiban menti a helyzetet hogy a 8 kip. szelep betétjeit átteheted a szívókhoz így egy részét be tudod állítani. Viszont érdemes megmérni a betéteket hogy tényleg akkorák-e mint amit a számozás mond, nehogy te legyél az aki szintén anyázni fog. Én már jártam úgy hogy naiv módon a számozás alapján kihézagoltam, aztán mikor összeraktam valahogy semmi sem stimmelt. (én is anyáztam)
Az a papír el szokott kallódni és a sokadik tulajnak már nem lesz meg de az új betétek ára miatt ez egy nem túl helyes de "érthető" megoldás. (a valódi sz&rrágás az amikor a lapos betétet /400-500-600-1000exup/ viszik köszörülni, pedig ahhoz van utángyártott betét 500Ft körül)
Még komolyabb szervizekben lehet megkérdezni hogy van-e ilyen betétjük, mert ha igen és hajlandóak is "cserélni" akkor lehet boltolni ott is. (bár ha nem ők csinálják a hézagolást akkor ritkán ilyen rugalmasak)
Nem túl szakszerű (mert anyázni fog aki utánad hézagot állít) de ezt a fajta betétet köszörültetni szokták GÉPMŰHELYBEN, precíziós síkköszörűn. (400-800Ft/db)
Szia, Devil84!
Nekem is ilyen szelephézag gondom volt, sajnos kicsit távol vagy tőlem.
Nem mondom hogy egyszerűen , de van megoldás olcsóbban is.
Még a gyújtását is át lehet alakítani megszakítósra, meg a kuplungot bovdenosra. :-)))
az a baj hogy nekem is 200 felettiek vannak tartalékba talán pár 190 környéki akadhat 192 195 198. Nekem már van olyan szelep ahová a 160is sok lett volna. ennek a hengerfejnek az utolsó dobása ebbe a motorba.
Itt van pl. sanyáé. Pár húzás kell rajta a polírpasztás szivaccsal meg ki kell cserélni rajta az illatosítót fenyőről vaníliára és jövőre mehet is OT vizsgára, mindez 350-ért.
Ha veszek egyet 150-ért, aztán féktárcsák, futómű elől-hátul, gumik, blokkot a jó ég tudja hogy mit találok benne, fényezés-matricázás egyéb visszaalakítanivalók és hopp, lóf&szt jön az ki 200e-ből.