Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez pl. már itthon is belelóg a "nem érdemes vele foglalkozni" kategóriába, mert mire "kész" lenne benne lesz annyiban mintha egy jó állapotút venne a biker. Tőlünk nyugatabbra meg ez már a hulladék kategória. Az elvetemültebbek szoktak építeni ilyesmiből ezt-azt de szigorúan csak hobbiszinten.
Itt van pl. sanyáé. Pár húzás kell rajta a polírpasztás szivaccsal meg ki kell cserélni rajta az illatosítót fenyőről vaníliára és jövőre mehet is OT vizsgára, mindez 350-ért.
Ha veszek egyet 150-ért, aztán féktárcsák, futómű elől-hátul, gumik, blokkot a jó ég tudja hogy mit találok benne, fényezés-matricázás egyéb visszaalakítanivalók és hopp, lóf&szt jön az ki 200e-ből.
Csomagban veszik. (több motort egyszerre és úgy nagyon akciósak) Ez lehetett úgy 100 euro.
Mindig eszembe jut, hogy ezeket kinn mennyiért adják, ha itthon-otthon kérnek ennyit...
Szia.
Nyugtass meg hogy te 3eFt/db áron rendelted meg a gyári betéteket a Yamahánál.
Jó gépek de ilyen állapotban csak alkatrésznek venném.
Szia, Arni82..
Kép alapján nehéz eldönteni hogy megéri-e, de ha donornak kell, akkor biztos megéri.
Amúgy nekem nincs vele bajom, megbízható motor szerintem.
Megèri?Milyen vasak ezek?
Van egy Fz 750 és eladó.500 júró.N em az enyèm
Szia, ábrus.
Ez az mikor duplán kell dolgozni más spórolása miatt.
?
Még annyit hogy célszerű a felső értéket megcélozni, mert (mint láthatod) ezeknél a hézag elfogyni szokott, nem nőni. (sanyáén is alsó határon volt egy vagy két szelep mikor anno mértem, könnyen lehet hogy azért viccelődik vele a gép)
Annyiban menti a helyzetet hogy a 8 kip. szelep betétjeit átteheted a szívókhoz így egy részét be tudod állítani. Viszont érdemes megmérni a betéteket hogy tényleg akkorák-e mint amit a számozás mond, nehogy te legyél az aki szintén anyázni fog. Én már jártam úgy hogy naiv módon a számozás alapján kihézagoltam, aztán mikor összeraktam valahogy semmi sem stimmelt. (én is anyáztam)
Az a papír el szokott kallódni és a sokadik tulajnak már nem lesz meg de az új betétek ára miatt ez egy nem túl helyes de "érthető" megoldás. (a valódi sz&rrágás az amikor a lapos betétet /400-500-600-1000exup/ viszik köszörülni, pedig ahhoz van utángyártott betét 500Ft körül)
Még komolyabb szervizekben lehet megkérdezni hogy van-e ilyen betétjük, mert ha igen és hajlandóak is "cserélni" akkor lehet boltolni ott is. (bár ha nem ők csinálják a hézagolást akkor ritkán ilyen rugalmasak)
Úgy néz ki, hogy én is köszörültetni fogom és hogy korrekt legyen a dolog feljegyzésre kerül, hogy melyikből milyen lett.
Na ugye, hogy ugye! :-) Ezt mondom én is! :-)
Hozd be! Megköszörülünk mindent. Lesz olyan hézagod, hogy át is lehet majd köpni közötte :-)
Nem túl szakszerű (mert anyázni fog aki utánad hézagot állít) de ezt a fajta betétet köszörültetni szokták GÉPMŰHELYBEN, precíziós síkköszörűn. (400-800Ft/db)
Meg a világítást olajmécsesre.
Szia, Devil84!
Nekem is ilyen szelephézag gondom volt, sajnos kicsit távol vagy tőlem.
Nem mondom hogy egyszerűen , de van megoldás olcsóbban is.
Még a gyújtását is át lehet alakítani megszakítósra, meg a kuplungot bovdenosra. :-)))
Mèg nem nèztem mennyit lehet csereberelni...èrzèsre nem sokat. Valami olcsobb megoldást kell talalnom...
az a baj hogy nekem is 200 felettiek vannak tartalékba talán pár 190 környéki akadhat 192 195 198. Nekem már van olyan szelep ahová a 160is sok lett volna. ennek a hengerfejnek az utolsó dobása ebbe a motorba.
ez komoly pénz lesz 3000/db
az is jó
Sajnos csak 0,05-ös léptékű hézagmérőt sikerült kerítenem...
Akkor tessék!