Sziasztok,
Ugye tavasszal csak 3hengerrel ment a gépem (jelenleg eggyel se), gondoltam az évek alatt lerakodott dzsuva lesz a gond, ezért leszedtem a karbisort és átnéztem. Koszt nem nagyon, egyéb problémát viszont találtam: félig betekert fúvókát és egy törött csavart, amit Pupu segítségével sikerült pótolni (köszi). Karbi pucolás, új pohártömítés (a többi néhány éve lett cserélve), benzinszint állítás, összerak, indít, 4henger, Hurrá!, 20mp és már csak 3henger. Megnézem a gyertyákat, 3-as hengerben csak benzin, semmi szikra. Rendeltem Denso-t, cserélem, 3henger, gyertya ellenőrzés: 1-es henger tök száraz. Ekkor vettem észre, hogy a benzinszűrőben áll a dzsuva, szóval kezdtem elölről: tankmosás, szűrőcsere, karbi le stb, stb. Miközben tevékenykedek látom ám, hogy csöpög a víz a hűtőből (bal oldalt a csonk felet 3 cm-re). Na, ekkor fejeztem be a szerelést aznapra. Ma folytatásként az fogadott, hogy lesett a tank az állványról és beletört az egyetlen kulcsom, (más baja nem lett). Azért 5 perc q… anyázás után folytattam az összerakást eredménytelenül, mert maradt a 3hengerezés. Most mondjátok, hogy nincs elátkozva a motorom.
Kizárásos alapon úgy gondoltam, hogy akkor itt a szelepekkel lesz a baj, így végezetül szépen lebontottam mindent és megnéztem milyen szép is belülről a szelepfedél…
És akkor a jövő: a motort mindenképpen szerettem volna eladni idén, csak most nem tudom, hogy költsek-e rá vagy adjam el így? Annyi biztos, hogy a szelephézag állítást nem csinálom meg. Bár elképzelésem sincs, hogy mennyit kérhetnek egy ilyen melóért.
Kormánysúlyból csak FZR-é jó nekem, vagy más korabeli Yamaháé is passzolhat, ami menetes? Lecserélném ezt a mostani ebay-es valamit, mert "súly" létére a kettő nincs olyan nehéz, mint egy gombóc fagyi, de legalább még ronda is
Tényleg nem nagy kaland, de nem azért mert viszonylag közel van. Évek óta nem voltam, és kb. úgy hiányzik nekem ott egy strandolás mint sárgaláz a lepratelepen. Ha 10 km-re lenne se járnék oda. Viszont a hely jellegéből adódóan van 1-2 dolog ami miatt például a Balaton felvidékre szívesen megyek.
450 km kb., ennél közelebb hol van neked ekkora víz? ezt kényelmesen le lehet motorozni fél nap alatt, 2 megállásal.
Mi 480-at mentünk első nap, haza én 600 felett, a rekordom 850 (az már a vége felé nem volt kellemes, még az FZR-el)
Ugye tavasszal csak 3hengerrel ment a gépem (jelenleg eggyel se), gondoltam az évek alatt lerakodott dzsuva lesz a gond, ezért leszedtem a karbisort és átnéztem. Koszt nem nagyon, egyéb problémát viszont találtam: félig betekert fúvókát és egy törött csavart, amit Pupu segítségével sikerült pótolni (köszi). Karbi pucolás, új pohártömítés (a többi néhány éve lett cserélve), benzinszint állítás, összerak, indít, 4henger, Hurrá!, 20mp és már csak 3henger. Megnézem a gyertyákat, 3-as hengerben csak benzin, semmi szikra. Rendeltem Denso-t, cserélem, 3henger, gyertya ellenőrzés: 1-es henger tök száraz. Ekkor vettem észre, hogy a benzinszűrőben áll a dzsuva, szóval kezdtem elölről: tankmosás, szűrőcsere, karbi le stb, stb. Miközben tevékenykedek látom ám, hogy csöpög a víz a hűtőből (bal oldalt a csonk felet 3 cm-re). Na, ekkor fejeztem be a szerelést aznapra. Ma folytatásként az fogadott, hogy lesett a tank az állványról és beletört az egyetlen kulcsom, (más baja nem lett). Azért 5 perc q… anyázás után folytattam az összerakást eredménytelenül, mert maradt a 3hengerezés. Most mondjátok, hogy nincs elátkozva a motorom.
Kizárásos alapon úgy gondoltam, hogy akkor itt a szelepekkel lesz a baj, így végezetül szépen lebontottam mindent és megnéztem milyen szép is belülről a szelepfedél…
És akkor a jövő: a motort mindenképpen szerettem volna eladni idén, csak most nem tudom, hogy költsek-e rá vagy adjam el így? Annyi biztos, hogy a szelephézag állítást nem csinálom meg. Bár elképzelésem sincs, hogy mennyit kérhetnek egy ilyen melóért.