Már saját magukat. Nem volt értelme korlátozni őket.
A kopásjelző a betétben van.
Ha elkopik a betét a határértékre, akkor a vezeték végén a betéten a műanyag lap is "elfogy" és szabaddá válik a fém szegecsfej ami hozzáér a féktárcsához, amin keresztül záródik az áramkör és a fék kontroll lámpája kigyullad.(na, ha az első képen látható vezeték nem fáradt volna el a tízenévek alatt és törött volna el)
A tárcsák sz&rul koptak, mivel mielőtt vettem sokat állt a kereskedésben és erősen rozsdásak lettek a tárcsák, amik köszörűként ették a betéteket és persze a tárcsa is fogyott rendesen. (35e km-t azért még elment eddig)
Ezért dobtam ki kompletten az egészet és mentek fel új tárcsák betétestől.
Nekem 96cm a külső ház hossza de olyan mintha rövid lenne azért akad ki mindig a sárvédőn lévő gyűrűből. Szerintem 100-at elbírna. Vagy a telóm nyúlt meg? Neeem az inkább össze ment...
A kopásjelzőt adják a betéttel? Vagy külön kell venni? A BMW-hez külön, szerény 4 ropi, és (ritka xar megoldás, és persze nem illeszkedett tökéletesen a betétbe, ami nem gyári béjemvé) a berakásnál el is törtem, így most nincs kopásjelző elöl nem is kell, túl óvatos, mikor jelzett, azzal még 30-at elmentem volna
Nálam tárcsánál 20mm az alsó határ (22 az új) és még 21 körül tartok, betét a 2. garnitúra fut benne. Téli-nyári kerékcserénél mindig megnézegetem.
Igazad lett, kifogtam valami román NGK-t 4-ből 2 gyertya semmit nem gyújtott, most bepróbálok Denso-t, megbízható üzletből, hátha nagyobb szerencsém lesz
Itt is most állt el a második hullám,hajnalban volt két nagy dörrenés nagyon közel lehetett,van kb 25m-re egy régi tsz-es hangszoró torony az szokta vonzani,a szemközti szomszéd háta mögött van volt hogy leesett a tükör a falról nekil
A kopásjelző a betétben van.
Ha elkopik a betét a határértékre, akkor a vezeték végén a betéten a műanyag lap is "elfogy" és szabaddá válik a fém szegecsfej ami hozzáér a féktárcsához, amin keresztül záródik az áramkör és a fék kontroll lámpája kigyullad.(na, ha az első képen látható vezeték nem fáradt volna el a tízenévek alatt és törött volna el)
A tárcsák sz&rul koptak, mivel mielőtt vettem sokat állt a kereskedésben és erősen rozsdásak lettek a tárcsák, amik köszörűként ették a betéteket és persze a tárcsa is fogyott rendesen. (35e km-t azért még elment eddig)
Ezért dobtam ki kompletten az egészet és mentek fel új tárcsák betétestől.