Mondjuk anno mikor én említettem hogy használtam Slick, Metabond, ER, stb. adalékokat a járműveimben, állították itt hogy az felesleges baromság és hogy csak bebeszélem magamnak hogy használ. Aztán most meg a boxer nem eszi az olajat. Mik vannak!
Akkor majd mondom a GTR kuplungjának hogy mások szerint csúsznia kéne vagy valaminek elromlani mert ez ezek szerint nem hallott róla. (még 14-ben a Horvát túra előtt öntöttem bele kb. 5e km-rel ezelőtt)
A szivacsra azért mondta hogy nem alakítja mert ő nem tudhatja hogy nekem mi a megfelelő magasság és forma, azt nekem kell kiüléspróbázni alakítgatás közben. Ha megvan a forma (nem kell hogy szép legyen csak a méret és a forma miatt kell) akkor ő már a többit kialakítja hogy szép is legyen.
Megcsinálhatná ő is de abból az van hogy mikor kész van akkor "jó ez de itt egy kicsit magas, ott nyom egy kicsit, lehetne keskenyebb elől, stb." jön az újbóli szétszedés és alakítás.
Én is "készre" szerettem volna csináltatni de igaza volt, úgy lett jó hogy én itthon kiszivacsoztam/faragtam a formát (vagy 20 üléspróbával) ő meg befejezte.
De hát miért nem kérdeztétek, nem titok ez. Kérdeztem a srácot és mondta hogy ajánlhatom bárkinek.
És nem szomszéd falu hanem ez, de csak annyiban hogy havonta egyszer jönnek ide az anyósáékhoz. Egyébként Pest mellett van.
Nem tudom, komám, én csak leírtam, mit tapasztaltam... de a prosiban olyan duma van, hogy ez beépül a fém felszínébe 100ad mm vastagon, tehát csökkennek a hézagok, meg a hengerfal olaj-megtartó képessége is - de a siklás meg javul.
Ezek az adalék anyagok surlódás csökkentők. Tehát a motor könnyebben jár ezért kevesebb benzint fogyaszt. Olajfogyasztást nem tudom hogy tudná megakadályozni, betömi a gyűrű hézagot vagy leszűkíti a szelepszár szimmeringet?
http://forex.hu/webshop/xado/x...
ilyet tettem az autómba, és ami kimaradt, azt a motoromba, és az is elég volt, hogy gyak. megszűnjön az olajfogyi. Azelőtt 1000renként 2-3 deci belement, most bő 3000 óta semmit se kellett még utántölteni.
Nem, csak azt hogy ott van a szomszéd faluban, meg szinte ingyé csinálta. Azóta gúvad a szemem, hátha elcsípem az infót.
Meglepő módon van egy tartalék ülésem amit meg kellene csinálni az FZ-re, csak és a szivaccsal sem akartam foglalkozni.
De engem érdekelt, talonban is van... de lehet, hogy már csak őszre. A motorommal semmi gond, de az ülésen bizony van mit javítani - ha nem csúsznék előre, akkor 2x ennyi táv is mehetne így az ucsó nap végére pont lezsibbadt a seggem a nadrág húzásától, kb. 600 km után.
Viszont a napokban megnéztem az olajat pontosabban: 1 gramm se fogyott (kb. ugyanakkora döntésnél jön be a szint, mint induláskor) így amit már beszéltünk a Csodaszer-ről, igazolódni láccik
Amikor feltettem a képeket a kész ülésről akkor leírtam de nem nagyon érdekelt senkit.
Vas Zoli kárpit: 0670/5182287
Ha jól emlékszem akkor Délegyházán lakik. Csinál motorülést (az ülésformát kialakítani sk. kell az igényeink szerint, ő meg szépen befejezi és behúzza)
Autóbelsőt is csinál. Keressétek bátran, ügyes srác.
Áááá, engem csak a rejtély izgat odafelé 2. nap doberdó előtt sztem önmagában tettünk 50-80 keringőt lefelé Marinóból is 20-30-at, összejön ez... ez van, mikor 4 féle navigációt követünk - felváltva
számláló: nekem csak 1 napi számlálóm van, de van egy másik, amit nem lehet nullázni, viszont le lehet fényképezni induláskor-érkezéskor
Egy alkalommal nem volt bekapcsolva amikor San Marinoba mentünk és csövit vittem, akkor utánad mentünk. (visszafelé már be volt mivel emlékszem hogy mindkettő be akart vinni a földes úton a zsákutcába )
Így összesítve 2226,39km van benne (még 10 métereket is naplózott) + San Marinoig a nemtudommennyi.
Érdekességképp:
07.02-án a Via Palmanova (SR252) útvonalon: teljes táv: 195km, teljes idő: 3:38:56, menetidő: 2:42:05, állásidő: 0:56:5, min.magasság: 31m, max.magasság: 1128m, átlagsebesség: 53km/h, átl.menetsebesség: 72km/h, mentünk(tem) a leggyorsabban, max. sebesség: 177km/h
A Passo Giau felé is volt haladós rész.
Van még kérdés?
Mondjuk amennyi dolgom lett most hogy lejárt a táppénz ez már csak a bakancslistámra fér el.
Megcsinálhatná ő is de abból az van hogy mikor kész van akkor "jó ez de itt egy kicsit magas, ott nyom egy kicsit, lehetne keskenyebb elől, stb." jön az újbóli szétszedés és alakítás.
Én is "készre" szerettem volna csináltatni de igaza volt, úgy lett jó hogy én itthon kiszivacsoztam/faragtam a formát (vagy 20 üléspróbával) ő meg befejezte.
És nem szomszéd falu hanem ez, de csak annyiban hogy havonta egyszer jönnek ide az anyósáékhoz. Egyébként Pest mellett van.
ilyet tettem az autómba, és ami kimaradt, azt a motoromba, és az is elég volt, hogy gyak. megszűnjön az olajfogyi. Azelőtt 1000renként 2-3 deci belement, most bő 3000 óta semmit se kellett még utántölteni.
Meglepő módon van egy tartalék ülésem amit meg kellene csinálni az FZ-re, csak és a szivaccsal sem akartam foglalkozni.
Viszont a napokban megnéztem az olajat pontosabban: 1 gramm se fogyott (kb. ugyanakkora döntésnél jön be a szint, mint induláskor) így amit már beszéltünk a Csodaszer-ről, igazolódni láccik
Vas Zoli kárpit: 0670/5182287
Ha jól emlékszem akkor Délegyházán lakik. Csinál motorülést (az ülésformát kialakítani sk. kell az igényeink szerint, ő meg szépen befejezi és behúzza)
Autóbelsőt is csinál. Keressétek bátran, ügyes srác.
számláló: nekem csak 1 napi számlálóm van, de van egy másik, amit nem lehet nullázni, viszont le lehet fényképezni induláskor-érkezéskor
Így összesítve 2226,39km van benne (még 10 métereket is naplózott) + San Marinoig a nemtudommennyi.
Érdekességképp:
07.02-án a Via Palmanova (SR252) útvonalon: teljes táv: 195km, teljes idő: 3:38:56, menetidő: 2:42:05, állásidő: 0:56:5, min.magasság: 31m, max.magasság: 1128m, átlagsebesség: 53km/h, átl.menetsebesség: 72km/h, mentünk(tem) a leggyorsabban, max. sebesség: 177km/h
A Passo Giau felé is volt haladós rész.
Van még kérdés?