Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, kicsit húzós volt, mert a haverom hétfőn ment dolgozni, és így szombaton és vasárnap szinte egész nap motoroztunk. :-)
Mióta van meg a motor?

Két napos tura volt?Hamar lezavartad
Három hete voltam túrázni a Transfogarason és a Transalpinán, két napos túra 1300km volt.
Szia, erre.
Jól mondod, elég drága egy túra.
Szia,csövi. :-)
Nem hagyom ott, eddig 53000-kilométert mentem vele, de nem szándékozom megválni az öreg FZ-750-től.
Ez még az a széria, ami az első 1000db-on belül van. Nem az a sok ezredik széria.
Nem kell, csak mivel baszott drága a szállítás, és visszafelé valahogy senkinek nincs kedve vezetni a legtöbben eladják a célba érés után a járművüket.
Szia! Azthiszem, hogy a végén ott kell hagyni a járművet?
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 2018-as Budapest Bamako túrára, van-e itt olyan aki jelentkezne?
Igaz, 2018 még messze van, de így legalább van idő felkészülni a túrára.
A külső állítós FZ hátsó teló szemtávolsága beépítve 30cm.
A szem csavarja felül 10-es ha jól láttam. Mivel nem szedtem ki az alsót csak saccolni tudnám.
Köszi a segítséget.
A többit majd a profi írók mert ha betétet kell cserélgetni azt nem tudnám rendesen leírni.
Na egy gyorstalpaló. Gyertyák ki. Kis oldalfedél le, rakj a csavarra egy nagy alátétet meg egy kontracsavart. Szelepfedél le. Nem kell a T jelölést figyelni. Addig forgatod amíg a vezértengely bütyök felfelé nem néz. Aztán a hézagolót alátologatod felírod továbbtekersz, bütyök felfelé mérsz továbbteker. Normál hézagmérő amit lehet kapni 0,02 -- 100-ig. úgyis csak a legvékonyabbak kellenek. 0.11-0.20 0,20--0,30.
pl ilyen : http://www.m0moto.hu/wmotors-l...
A hézagmérést még megcsinálnám (aztán lehet a betét cserét is :) ). Várhatólag kedden-szerdán lesz lehetőségem a mérésre. Átnéztem a manualt, próbáltam itt is rákeresni és találtam videót is. Azonban lenne tévúton járok... Baloldalt leveszem a főtengely végén a takarólemez és egy nyolcas csavart beteszek, amivel tudom forgatni a főtengely. A kis kémlelőnyílásban mindegyik hengernél történő mérés előtt beállítom a "T" jelet - dugattyú felső holtpont - és ott mérem mind az öt szelephézagot? Milyen széles hézagmérő fér be?
Amúgy ahogy írtad: 6-7000 fordulaton meg-megjött a 4. henger is, és igen, az esetek nagy részében alacsony fordulaton használtam/váltottam mert a többi motorostársnak kisebb teljesítményű gépe van a csapatban.
Az első fékcsövem, nyaralás alatt:
de megoldottuk
Jó írás, 1etértek vele, tehát kb. annyi eszem van, mint neki, és emiatt pont ennyire is szeretnek a honpolgárok (az ilyen leírás, ha passzol az emberre, általában soha be nem gyógyuló sebet is üt rajta )
Az emberek nem szeretik, ha beleverik az orrukat a hülyeségükbe, Dodor ezt pedig jól tolja
Majd jön mlas és felhasználva az éleslátását elmagyarázza. (nekem mennem kell aludni)
Például mi?
Szerintem is jogos
Még annyi hogy a gyertyaköröm hézag 0,6-0,7mm legyen, ha nagyobb akkor nem mindig szeret szikrát adni, főleg alacsony fordulaton.
Pedig van, nagyon is van csak értő olvasási képesség szükséges hozzá. (meg némi önkritika)
A szelephézag állítást szervize válogatja de 10-15e Ft körül szökött lenni. (attól függ hogy hány betétet kell cserélni, az fzr-en nem olyan egyszerű művelet)
Ha már levetted a szelepfedelet akkor viszont (ha van egy lapos hézagmérőd) akkor a hézagokat megmérheted, az egyszerű. (ha kell akkor elmondjuk hogy kell, azért a többesszám mert én csak holnap este leszek itt megint és esetleg más gyorsabb lesz )
Nálad (ha alapjáraton nem megy a henger de fordulaton meg igen) akkor valószínűleg elfogyott egy (2-3-4-5....) szívószelepen a hézag és azért nem dolgozik melegen a henger. (van még egy lehetőség, ha nagyon tökörészősen használtad és ott váltogattál fel mint a helyi járatos busz, akkor el van kokszosodva az égéstér szelepestől, olyankor ugyanez a jelenség de ez a gyertyaképen meglátszik)
Azt is meg kell nézni hogy nincs-e tömítetlenség a szívórendszerben a karburátor és a hengerfej között, ha ott levegőt tud szívni akkor szintén ritka lesz a keverék alapjáraton. (szívócsonk gumik nem repedezettek és ahol felfekszik a hengerfejre ott is tömített rendesen)
Lehet még sok más oka is (a gy.trafók a pipákkal és a kábelekkel gondolom ezen is közel 30 évesek ) de ha nem csinálod meg "üzemképesre" akkor eladni is csak mélyen ár alatt lehet. (azaz nem lesz rá kereslet)
Kulcsot lehet csináltatni a kulcsmásolónál, bár nem mindegyiknek van nyerskulcsa hozzá.
Köszi, ezt rendelek én is. De majd megkérdem a helyi kulcsmásolót is, h mennyiért tud. Sajnos már ez sem az eredeti volt: rajta virít a JMA felirat :)
Tartalék kulcsot nem rég az ebay-ről rendeltem, pár száz forint volt.
Kicsit hosszú, de a profilja jó.

http://www.ebay.com/itm/Uncut-...
Szinte ingyen, TMK-ban vagyok lakatos.
Levágtam az anyagot (lett vagy fél kiló darabja) az esztergályos meg két sörért letolta mikor nem volt más meló.
A teleszkóp toldás is ennek az embernek a munkája. (A képen ekkor még nem volt lapolva a teteje)
A súlyról nincs jobb kép, de ha kell holnap csinálok.