Először ki kéne deríteni melyik henger nem megy,ha beindítod akkor meg tudod nézni a leömlőkön melyik nem melegszik,az egyiknek hidegnek kell lennie csak vigyáz ne égesd meg magad,ha meg gyertya ki akkor már lehet látni hogy száraz vagy tiszta benzin,ha száraz akkor valamiért nem kap benzint ha benzines próbáld ki másik gyertyával sajnos előfordul hogy az új gyertya is rossz főleg ha NGK,ha ezek után sem jó akkor lehet a gyertyapipákat keresztbe próbálni hogy a hiba át megy e a másik hengerhez én legalábbis így kezdeném sajna jàrtam én is úgy hogy 200km-t ment az új gyertya
Segítséget szeretnék kérni: ma elmentem a gépállatért (haverom kerékcsapágyat cserélt benne), múlt hét kedden vittem ki. Ma ráülök, indítok, 3 henger, alapjárat semmi. Haver mondja, h ezt egyszer bejátszotta, amikor beállt vele a műhelybe, de akkor felpörgette 4-5 ezerig, és magához tért. Na, hát most nem indulni indul "faszán", sokadjára is, de konstans nem megy valamelyik henger, és nincs alapjárat. Elment vele a koma egy körre, hátha magához tér, de nem úgy jött vissza, hogy messziről hallottam, ahogy krahácsol. Múlt hét kedden lábon vittem oda, semmi baja nem volt. Előzmények: gyertya-légszűrő új, karbik voltak pucolva, bár nem atomjaira szedve, szinkron még nem volt (az lett volna a köv. projekt a jövő héten). Tankolás csak OMV-n, drágábbik 95-ös (lehet, hogy baromság, de az én lelkem nyugodt tőle, meg OMV van a háztól 500 m-re ). Mi tud egy nem éppen hibátlan, de mindenképpen 4 hengerrel használhatóan üzemelő motoron elromlani egy hét ÁLLÁS alatt?
Ui.: tudom, senki nem Tihanyi Tamás, távgyógyító , látni-hallani kéne, de a leírtak alapján legalább nagyjából merre kezdjük a hibakeresést?
Sajnos sokukból hiányzik ez a "belevalóság" és ragaszkodnak a kényelemhez. (minél idősebbek annál inkább)
Nejem is ezért nem motorozik már. (helyette fuvarozhattam csövit a hátsó ülésen így elmondhatja magáról hogy előbb ült a gtr-en hátul mint a nejem )
Mostanában azon gondolkodom,hogy bevásárolok egy kis kempingcuccot és átalakitanám a ducatot,hogy bármikor hamar lakóbusszá alakitsam és irány a természet Persze az asszony hallani sem akar róla,mondván,hogy panzioban is meglehet szállni.Nem érti,hogy ez a szabadság oda és akkor megyünk ahova akarunk.
Nök
Váááá, az ideiglenes fólia sátramat ebben a pillanatban tépte szét most épp ázik minden műhelybe való cuccom szóval ha eláll, lesz tennivaló
Segítséget szeretnék kérni: ma elmentem a gépállatért (haverom kerékcsapágyat cserélt benne), múlt hét kedden vittem ki. Ma ráülök, indítok, 3 henger, alapjárat semmi. Haver mondja, h ezt egyszer bejátszotta, amikor beállt vele a műhelybe, de akkor felpörgette 4-5 ezerig, és magához tért. Na, hát most nem indulni indul "faszán", sokadjára is, de konstans nem megy valamelyik henger, és nincs alapjárat. Elment vele a koma egy körre, hátha magához tér, de nem úgy jött vissza, hogy messziről hallottam, ahogy krahácsol. Múlt hét kedden lábon vittem oda, semmi baja nem volt. Előzmények: gyertya-légszűrő új, karbik voltak pucolva, bár nem atomjaira szedve, szinkron még nem volt (az lett volna a köv. projekt a jövő héten). Tankolás csak OMV-n, drágábbik 95-ös (lehet, hogy baromság, de az én lelkem nyugodt tőle, meg OMV van a háztól 500 m-re ). Mi tud egy nem éppen hibátlan, de mindenképpen 4 hengerrel használhatóan üzemelő motoron elromlani egy hét ÁLLÁS alatt?
Ui.: tudom, senki nem Tihanyi Tamás, távgyógyító , látni-hallani kéne, de a leírtak alapján legalább nagyjából merre kezdjük a hibakeresést?
Nejem is ezért nem motorozik már. (helyette fuvarozhattam csövit a hátsó ülésen így elmondhatja magáról hogy előbb ült a gtr-en hátul mint a nejem )
Nök