Én csak azt rakom rá amibe eddig van nekem nem kereskedő vagyok én kb 300 körül gondoltam de csak itt a fórumon mondom ezt máshol letagadom hogy ennyit írtam ide. Nem mondom hogy nem kell rá költeni de már nem sokat szerintem. Leírogattam már lejjebb. És a láncszett kimaradt arra se kell költeni. Ha megjön a fejidom összerakom rakok fel képet róla.
Ja.
Akkó ócsóért is adod?
Valaki jól fog vele járni...
Oszt akkor elhúzol innen a jó társaságból? (végre...)
Vicceltem...
Mosmár bátran viccelek FZR talin tuti nem leszel ott FZR nélkül. Nemtucc megverni.
A képen láthatod hogy mind a két betét 188-as jelölésű(1,88mm) de a jobb oldali mégis alacsonyabb.(ez a paraszt változat,egyszerűen leköszörültek belőle mert magas volt)
Van hozzá egy táblázat amivel hézagmérés után és a berakott betét számát megnézve megállapítható hogy milyen számú betét kell a megfelelő szelephézaghoz.(ha valaki köszörülgette a betéteket mint a Sárgában is akkor már sz@rt sem ér a táblázat és a szerelőnek hullani kezd a haja,az előző "szakembernek" pedig csuklani kezd az anyukája)
Nos ha jól hallottam akkor a Nagyvasnál néhányszáz Ft darabja de célszerűbb beballagni egy szervizbe a nem megfelelő méretű betétekkel és ott elcserélni a Neked megfelelőre.(a számok alapján,de ha már köszörülgették akkor a mikromérős játék következik)
Én mivel többnyire rövid távon használom félszintetikus 10w40-est teszek bele de ha nyáron melegben hosszabb távokat nyomnák erőltetett menetben akkor 20w50-est tennék bele.(20w40-est már nemigen kapni)
Az ásványi olaj is megfelel a gyári előírásoknak.
De valami hasonlót szeretnék amit 1 cb v gs-ből lehet csinálni.
ilyen bobber stílusú moci mindig is a chopperek- bobberek átépített vasak álltak közelebb hozzám mint a speedmocik, és amúgyis most kemény válságon megyek át lelkileg kell 1 nyugis motor. Ez túl vad.
http://8negro.blogspot.com/