Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha majd legközelebb te is egy 30 éves géppel mész!
Hárman együtt meg lenyomtunk volna bármilyen motorosfalkát 10 km-es körzetben.
Plöckenpass
Én itt jártam,igaz csak bringivel,de az is jó volt

http://www.panoramio.com/photo/36923224
Talán még fogyasztásban is ezzel a kímélő üzemmóddal.
Megnyugtató volt a tudat hogy csövi gépe még a mieink nélkül is egyedül lenyomta az összes többi gépet együttvéve. Legalább életkorban.
De aranyos!
Jól megtermett bringás. Megszenvedhetett mire felért a csúcsra.
Arrafelé társaságban nincs hiány.
Ez az. Ez nagyon jó
Kell egy kép a blokkról, a motorról és a váz+motorszámról.
termosztát meg a tankborítás alatt a légszűrőház elött.
Hali. üveg közepe. vízfok a termosztáton, olajnyomás nincs csak olajszint az meg a blokk alján. robesznak talán van műszerfala.
Az olajat meddig kell bele önteni?az üvegkémlelő teteje,vagy közepéig?a motoron nem,a gyári műszerfal van.nincs a vízfoknak,és olajnyomásnak visszajelzője.ezeknek a jeladóit hol találom,hogy visszakössem?esetleg valakinek gyári műszerfala eladó?
Rajta vagyok de egyelőre nem találom nehezzebb mint gondoltam.
A parti sétány 14-et keresd meg
Köszi a választ
Szia!
Azt nem tudom hogy lehet kideríteni milyen évjáratú a blokk. Talán a motorszámból vagy motorkódból. Olajból szerintem ásványit vagy rész szintetikusat vegyél bele. 20-50 vagy 10-40 viszkozitásút. Az ismertebb márkákat jobban hamisítják árban 1000 és 3000 Ft között van literje. Olaj és levegőszűrő mindegy milyen de jó ha az olajszűrőt is mindig cseréled. A levegőszűrőt meg mikor hogy. Ha földúton is közlekedsz akkor gyakrabban kell azt is.
Itt a Polgár Jenős amiről beszéltünk

http://youtu.be/jR9BPSqFQZE