Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ne már... Ez vicc? :D Akkor viszek övet.
Hello,
Vizsgán nekem is hiányolták... Megoldásként levettem gyorsan a bőr övem, átkötöttem az ülésen és kész.
Igazából nem kell, ha van a motoron kialakított utas kapaszkodó, de mostanában ezt szerintem is lexarják. A kipufogót szeretik, meg a féket - ez rendben is van sztem
Az ETZ-men 86-ban volt műszakira egy ülésre alulról facsavarral rögzített fekete táska fül akkoriban még megkövetelték pedig volt nagy krómozott cső kapaszkodója is.
... meg piros kerettel körbe kellett festeni a motorszámot - régi szép idők
Vehet bele akár milyen hiper-szupert, nem biztos, hogy nem jár így... sztem jobb közepes árút, vagy ismeretlenebb márkát venni, azt nem hamisítják.
https://www.sportmotor.hu/maga...
Csak ha buzi a vizsgabiztos. (egyébként általában nincs rajtuk és ámennek gond nélkül)
Sziasztok. 4 nap múlva lejár a vizsga. Most olvasom hogy a hátsó ülésen kell lenni szíjnak. Nekem nincs. Eléggé gyári a motor. Most akkor a bukás boritékolható?
Szét kell szedni teljesen.
csak a motul
Köszönöm! Most motul 5100 van benne!
Nem ritka a 10000-res fordulat! Hajtva van rendessen
A mégis mit jelent?
Kap rendessen
Ez valóban így van.
Mennyire ütöd vágod?
Szia! Van egy műszerfalam 90-es évjáraton volt!
Üdv itthon! Látom jól sikerült a túra :-) Józsi kellene egy kis segitség! Tudom kényes a téma a forumon de olaj csere elött van a gixer! Milyet ajánlasz?
A legjobb gép.
Idomos túragépet egyet láttam a GTR-en kívül, az is egy R1150RT volt. (laci BMW-je is a muzeális részleget képviselte a többihez képest)
Nem. Gondoltam,megjáratod arra a Frézit is.
Gondolod hogy legközelebb majd csak 11 év múlva megyek arra?
De többnyire ilyenek vannak.
FZR-nek való vidék.