http://www.aliexpress.com/item...
Ja, CDI, nem is vészes áron, pedig nem is sokat kerestem.
Úgy látom, ki van öntve, szóval ha ezt ducttape-vel kell tekergetni be, ott már bajok vannak
Onnan vagyok ilyen b&szott okos hogy az első "igazi" nagymotoromon (a Honda CB900, amivel mint kezdő sornégyszűz mazsolát jól átb&sztak 20 évvel ezelőtt) volt ilyen.
Két külön elektronyika trafónként? Annak akkor lenne értelme, ha minden külön lenne, és 2 egyhengeres motorként menne... olyan?
Én megnézném még a csatlakozó blokk felforrasztását a panelra, ott gyakran törik el a forrasztás ilyesmi cuccoknál.
Azok a gyújtáselektronika vezérlőegységei.
Trafónként van egy és az "mondja meg" hogy mikor kell szikrát adni, a főtengelyen van a két jeladó ami vezérli őket (két mágnestekercs a generátorfedél alatt) de azokkal nem szokott baj lenni.
A szürke ragasztószalag a valaha még összetartást adó gumipánt helyett van (elöregszik és ez a MekkGályver javítás).
Ahogy tegnap is mondtam, a baj 99%-ban a csatlakozó és a vezetékköteg szokott lenni.
Hát ez bármi is lehet, de hogy így betekerték, az azt jelenti, hogy szét van törve vagy szét volt szedve Az nem jelent jót, én szétbontanám, és megnézném, miért van megbarmolva.
Ha már látod, akkor meg is lehet rendesen csinálni (sziloplaszttal letömíteni, de előtte átvizsgálni, nem-e kontakt hibás valahol.
Sztem is ez a gyújtás vezérlő, de a kábeleiből kiderülne (hogy hova mennek belőle)
http://veteranapro.hu/szolo-mo...
Ja, CDI, nem is vészes áron, pedig nem is sokat kerestem.
Úgy látom, ki van öntve, szóval ha ezt ducttape-vel kell tekergetni be, ott már bajok vannak
Én megnézném még a csatlakozó blokk felforrasztását a panelra, ott gyakran törik el a forrasztás ilyesmi cuccoknál.
skájpon meg izentem mostan
Az már majdnem 50 és ilyenkor érzem hogy mégsem vagyok vénember.
Isten éltessen még sokáig kedves fórumtárs!
Trafónként van egy és az "mondja meg" hogy mikor kell szikrát adni, a főtengelyen van a két jeladó ami vezérli őket (két mágnestekercs a generátorfedél alatt) de azokkal nem szokott baj lenni.
A szürke ragasztószalag a valaha még összetartást adó gumipánt helyett van (elöregszik és ez a MekkGályver javítás).
Ahogy tegnap is mondtam, a baj 99%-ban a csatlakozó és a vezetékköteg szokott lenni.
Ha már látod, akkor meg is lehet rendesen csinálni (sziloplaszttal letömíteni, de előtte átvizsgálni, nem-e kontakt hibás valahol.
Sztem is ez a gyújtás vezérlő, de a kábeleiből kiderülne (hogy hova mennek belőle)
Van rajta valami szám? abból kiindulva okosabbak lennénk.