Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így az egyik (pont ebben színben és állapotban) az "Ötökből" amelyiket be szándékozom tenni a garázsba a nosztalgiás sarokba. (ha már túl lennék ezen a qrva lakáshitelen de remélem lesz még ilyen később is)
ábrus mit csinaljak fzr kuplunjaval alapjaraton ne zőrőgjőn? tügőrgőt belső kosarat kicserélten igaz bontott most lamelakat akarok cserélni az acél lamellát !!! akkor is zőrőgni fog ?
telo szamod ird meg azt holnap felhivlak
Igan a héten a motorra léptek,de másra egyenlőre még nem!
Szia! Igen meg egyezik az 500-60) lamella van 3szettem is! A tank egy 30-as,az nem sérült!
Ezt én találtam ki.
Jó de csak hétvégén lesz kép,mert lent a cucc a garázsban.
Igen. Csak a füleket hegeszti fel,amihez oldalanként 3db csavarral lehet felrakni a tartót.
kuplungod milyen allapodpan volr fzrn lammelak erdekelnek robesz?
Hegeszteni a motorra? ezek mindig csavarral szoknak csatlakozni... biztos van helye, ahova oda lehet csavarozni. Furcsa.
És akkor nem lesz levehető? vagy csak füleket hegeszt, amire felrakod?
Képet
Ha kész lesz,rakok képeket.
Leszerelt állapotban nem látszik semmi,és pár perc alatt felrakható. Reményeim szerint jó lesz,de a "puding próbája az evés"
Kész van,csak fel kell hegeszteni az idom alá a csomagrögzítőre.Utána már 3 csavar,és fent van.
mi van a táska tartóddal?
A biztosító lépett már?
Nem dehogy. Csak ez nagyon jó motor,jó helyről.
robeszfzr500 tankod mennyiert adod tetszik a festes nem serult fenyezese?
Ha lecserèlted a tiedet akkor már ne vegyèl vissza sportmotor.Egy túramotor sokkal kènyelmesebb.
Kuplung megegyezik 500 a 600 eval mármint a acél lammelára gondolok ?
Szia.Mizu?Nem melozol?
"Persze egészen addig, amíg a benzinszivattyú fel nem kapja a megromlott benzin szmötyijét a tankból. Veteránosok jól ismerik a jelenséget – amióta etanolt tesznek a benzinbe, egész más löttyel van dolgunk. Az új lé nem párolog, nem tisztít rendesen, viszont marja a bőrt, pár hónap állás után pedig büdös lesz, szétesik, kőkemény lerakódásokat hagyva maga után. Ráadásul még fura amőbákat is csinál a vezetékrendszerben. Amióta ezt a löttyöt árulják benzin helyett, azóta az ősszel még tökéletes állapotban letett járműveket gyakorta rozsdás tankkal, beindíthatatlanul, teljes szétszedés után kiáltó üzemanyagrendszerrel veszik elő a zokogó tulajdonosok tavasszal. Itt is valami hasonló történt, a visszaúton már finoman rá kell húzni a szívatót, hogy ne fulladozzon a motor, csúnya bosszúság. Tudok megoldást ez ellen, hadd hirdetem, mert a német 911 és BMW 02-es klubok szülték az ötletet (ki is mérették): méregdrága, szintetikus 2T olajat kell 1:100 arányban a benzinbe keverni eltevés előtt, s megjáratni vele kicsit az autót (motort)..."