Normális videót pedig nem tudok csinálni, mert a hangja szar lenne. Úgy sem lehetne a zajból pont az kihallani.
Tasi egyik videójában volt egy gép amin a szorosabban meghúzott vezérműlánc nittelő miatt hangoskodott egy kicsit.
Mint említettem gondolkodok a lánc cserén, de nem tudom eldönteni. Az anyag nem veszélyes, de a munkadíjjal együtt 30k körül lenne.
És egyáltalán nem biztos hogy jobb lesz utána. Aki legutóbb ránézett azt mondta hogy nincs megnyúlva, és azóta nem mentem vele túl sokat. De 2009 óta van meg nekem ez a gép, és kezdem úgy érezni hogy megérdemelne egy új vezérműláncot.
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/DOSE9SIG0WZW3SFG0SYKCMFSYT044Z3GI65OISLG7ARG1GYDQL885AECPTRCWOQMIKGGRC6OQJKYHEKTKICLLPE0RJ5ZEQ9LI9RGGLKRYYP3TQSZKMO0JYPWZK6QLWTZL3H8ZYAOLRA8TAW0PKQKR0FJKKQ/page1
A 97-es GTR a napokban jelent meg, a másik kettő már tavaly óta fent van. Melyiket fogják elvinni a leghamarabb?
A feszítő a hátsó oldalon nyomja a láncot de elől az egyenes részen attól még elég ha egy-egy pillanatra is (főleg alapjáraton) picit meg-meglazulhat a lánc mert nem egyenletes forgó mozgást végez. (alul a főtengely fogaskereke húzza, felül meg a két lánckeréken feszül meg a lánc)
Lehet mégis megejtem a lánc cserét.
Mondjuk a patron rúdján van még pár rece a vége előtt, szóval nem teljesen kinyomott állapotban üzemel a szerkezet.
Nem akarok hülyeséget mondani, nincs igazán ötletem (sok minden lehetne) bármit is mondanék az csak találgatás lenne.
(az enyhén nyúlt vez. lánc lazul még valamennyit melegen, annak van "varrógépszerű kattogás" hangja amikor elől a lefelé futó lánc "kattog" a lánc vezetősínjén, ilyennel már találkoztam, lánccsere után megszűnt)
A baj az hogy ha kérdezősködsz sok helyen akkor sokan fognak sokfélét mondani és sosem tudsz majd dönteni mert mindig lesz olyan tanács hogy "jó de olyat meg azért ne mert ....." (Francia autót mondjuk tényleg ne vegyél mert arról mlas is megmondta hogy nem jók )
Nézz meg és próbálj ki minél többfélét abból amilyet szeretnél( ZX6-9, CBR-ek, YZF, GSXR, stb.) aztán dönts el hogy szeretnél-e együtt élni vele hosszabb ideig. Ha megvan hogy melyik az amelyik tényleg tetszene és olyannak találod hogy megfelel az elvárásaidnak akkor menj el és keress abból egy jó állapotút és azt vedd meg. A kérdezősködést meg hagyd a francba mert csak összezavar.
Az a lényeg hogy bármelyiket is választod (tökmindegy) alaposan nézzétek át vagy inkább guruljatok el vele egy normálisabb szervizbe és nyaljátok végig alaposan a gépet, rá kell szánni azt a ~30 percet a gumik, felnik, váz, futómű, stb. átvizsgálására (nem csak ránézek és van kereke, beindul, tehát jó) mert hiába "csak" egy párszázezres gép (a "mit akarsz ennyiért?" kérdés) akkor is neked kell majd együtt élni-javítani-kifizetni az észre nem vett hibákat és ez qrva kellemetlen tud lenni. Ha nem tetszik rajta valami, hagyd ott a gányba, csak olyanért adj pénzt ami tényleg rendben levőnek tűnik.
Figyú, minek lehet szelep hangja ami melegedésre jön elő?
Hidegindításnál semmi, aztán ahogy melegszik a gép, előjön egy halk varrógép kattogás szerű hang.
A helyét nem lehet megállapítani.
Tasi egyik videójában volt egy gép amin a szorosabban meghúzott vezérműlánc nittelő miatt hangoskodott egy kicsit.
Mint említettem gondolkodok a lánc cserén, de nem tudom eldönteni. Az anyag nem veszélyes, de a munkadíjjal együtt 30k körül lenne.
És egyáltalán nem biztos hogy jobb lesz utána. Aki legutóbb ránézett azt mondta hogy nincs megnyúlva, és azóta nem mentem vele túl sokat. De 2009 óta van meg nekem ez a gép, és kezdem úgy érezni hogy megérdemelne egy új vezérműláncot.