Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az ötletet, megpróbálom kiszedni... ez a bontott karbi viszont egyenlőre nem kecsegtet sok sikerrel...
Így volt használva leginkább a ferde fúvókára és az eltérő benzinszintekre gondoltam. Tavaly utolsó motorozásnál hazafele már nem volt az igazi, 3-4.000 alatt alig vette a lapot. Idén első indításkor csak nagyon nehezen akart indulni, egyenetlenül járt, semmi alapjárat, hidegen melegen csak szívatóval indult. Ezért is gondoltam a kipucolására... A membránokat fény fele néztem, szerencsére azok jók.
A "nem lyukast" úgy látod igazán ha fény felé tartod a gumit és kifeszíted. (a tűszúrásnyi lyukakat csak úgy veszed észre)
A törött csavart úgy tudod kiszedni ha (gondolom nincs kéznél törött csavarkihajtó) kiveszed a tűt és a csavarba belehajtasz egy facsavart ami megszorul benne, az elkezdi magával vinni a törött részt és ha befeszült akkor elkezdheted kifelé hajtani. (lazán van a menetben, könnyen kijön)
Ha ez így volt használva az qrva érdekes mert az a henger aminél a törött lezáró csavar van az enyhén szólva nem működött optimálisan.
Szerezni csak bontott karbiból tudsz, külön max. gyáriban lehetne rendelni. (aranyáron)
A megszorult fúvóka ugyanolyan, csak gondolom valami toronyeszű ferdén kapatta bele a menetbe és eddig jutott. (menetfúróval ki lehet igazítani a menetet)
ertem kőszőnőm segitséged !!!!
Mi lenne veled ha a valódi nevemet kellene leírnod? (az sokkal hosszabb)
Az is de nem az a fő baj. (azt a videón láthatod amikor épp mozgatom a kuplungkosarat)
Mindjárt kapsz a fejedre
szia ámbrus erre gondoltál ezvan elkopva????
Ráadásul látszik is, hogy az a törött más fajta, mint a többi...
A membránok pedig ilyenek és nem lyukasak.
Sziasztok,
Mesterek legyetek szívesek segíteni karburátor témában. (1987-es 1000-es Genesis). Szétszedtem pucolás céljából, mert az egyik henger nem ment. Az egyik karburátorban gyak. 0 volt a benzin szint (képen az úszó nélküli), és találtam benne egy törött alkatrészt is . Esetleg látott már vki ilyesmit? Van valami ötletetek, hogyan tudnám kiszedni? Esetleg lenne vkinek elfekvőben ilyen? Mi ennek az alkatrésznek a neve? Másik, hogy a képen is látható szomszédos fúvókát nem lehet betekerni rendesen. Lehet más lenne? Mindjárt összehasonlítom a többivel... és eddig ez így volt használva!
Én is hallottam róla, csapágyfém minőségű futógyűrűk különböző (fix) méretlépcsőkben, felületedzéssel. Valószínűleg a Japán mérnökök is gondoltak erre anno és előrelátóan választottak csapágyméretet. (hogy még véletlenül se valami épeszű méret legyen)
Rákerestem
Létezik méretre kapható acél futópálya, vagy mi a neve, ilyesmi helyre bélésnek. Gépmunkával kivenni, betenni, felköszörülni, legalábbis szivattyú felújításnál hallottam ilyesmit.
Na rohanok Szegedre, érettségizünk.
Lucky írtam privátba számot
Volt egy amit felszórattam de nem találom róla a képet. (bár lehet hogy arról nem is volt)
Rövid használat (1-2e km) után elkezdett apró pöttyökben kipattogni a felhordott felület, sajnos nem lett jó. (bár mondta is a mester hogy kicsi rá az esély hogy tartós lesz de megpróbálhatjuk)
Volt egy Hondáé (CB750) azt felhegesztették majd méretre köszörülték és leedzették, az jó lett de az a kapcsolatom sajnos már nem ott dolgozik. ( Vasmű, mechanika üzem)
Nem hinném hogy ezzel tudna kezdeni valamit, ez brutál kemény felület. (gondolom ő is fémszórással csinálja, az meg itt nem lenne tartós, volt már rá kísérlet)
Itt baromi nagy és folyamatos a terhelés, a szabadonfutónál meg (kép) csak addig van terhelve amíg dolgozik az önindító. (azzal nincs is gond, ott ez oké is)
Szabadonfutó felújítás , Aprilia Pegaso , RSV Rxv SX , Yamaha

http://www.jofogas.hu/somogy/Szabadonfuto_felujitas___Aprilia_Pegaso___RSV_Rxv_SX___Yamaha_Dragstar_48330395.htm
A nagykosár futógyűrűje van kikopva amin a tűgörgő fut. Az új kosár ára megfizethetetlen (hatszámjegyű összeg) a bontottak meg vagy jók vagy nem. (te melyikre tippelnél?)
holnap en is csinalok videot :-) azt megosztom veletek!!!!
Ma nem. (reggel jöttem haza)