Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lenne nekik egyszerűbb Üllő felé leégetni a 86. Szolnok Helikopterbázisig és onnan mennénk együtt? (minek jönnének le Dföldvárig?)
Menetben Kunszenten randizhatnánk - feltételezem, Sanyával jönnél, ő jön arról...
Nektek Solt-Kmét-Kunszent utána mennénk fel 1ütt a 442-n Martfű-Törökszmiklós majd a 4-en végig.
Snoopy csatlakozhat hozzátok Dunafváron.
Lehet hogy elgurulnánk veled az asszonnyal! Meg kéne járatni a vasat! Ha kapunk szabit! Ez a napokban kiderül!
A dolog biztossági indexe szerintem kb. 85% (ha kollégám tényleg tartja a szavát és műszakot cserélünk akkor nincs gond)
Eddig nem tudok róla hogy kivel és merre mennék így (nőkkel kapcsolatban) nyitott vagyok bármire.
Szeva Józsi! Neked biztos dolog ez a nagykárolyi egy napos kirándulás? Van valaki aki megy veled?
"oké, de hogy rakja össze, és hogyan lövi be a lápkákat mi hova való (hát igen, ahhoz már fel kell venni a Yamaha gyárral a kapcsolatot és lehet hogy még náluk sincs erre mérnök aki segíteni tudna)..........Csak mert a mostaninak nagyon sok meloja van, és nincs ideje ilyennel szórakozni :( "
Aki motorszerelő(???) szerelő létére ilyet mond azzal tényleg ne akarj dolgoztatni. (olajat/fékbetétet valóban egyszerűbb eladni meg cserélni és azokból is meglehet élni de ne belőled)
Hosuba garázst nem próbáltad?
Üdvözlet mindenkinek
Najo... Elmondtam szerelőmnek mivan, azt mondja oké, de hogy rakja össze, és hogyan lövi be a lápkákat mi hova való... Szóval, Dunaharaszti vonzás körzetébe tud valaki normális hozzá értő motor szerelőt? Csak mert a mostaninak nagyon sok meloja van, és nincs ideje ilyennel szórakozni :(
Ez 6 perce jött:
Hivatkozási szám 2568395 Fizetés módja Utánvét Szállítás módja GLS futár Megr. idõpontja: 2016-05-11 00:54:49 Feladás dátuma:
2016-05-12

Azonosító Megnevezés Menny. Egys. ár Eng. Érték Státusz
TUSZELEP_K1 Tour Max tûszelep (193001) 4 db 1310 --- 5240 rendben
Termékek értéke összesen: 5240 Ft
Szállítási költség (opcionális): 1590 Ft
Az átvételekor fizetendõ összeg: 6830 Ft

Üzenet:
Egyébként mindegy mert van rajta meló még bőven, már annyira szét van hogy majdnem csak a blokk maradt benne.
Hengerfej tömítést valóban kell cserélni (kb. 10e Ft környéke szokott lenni az Ebay-ről)
A hengerfejet kettéválasztó lemezt viszont vissza lehet tenni ha higítós/benzines tisztítás után VÉKONYAN megkened tömítő pasztával.
Nem ér csak pénteken vannak már, és akkor adják fel a cuccokat.
Éjjel SOS-ben kellett rendelnem 4 karbi úszó tűszelepet. Mivel a munkáltatóm elvárja hogy néha bejárjak dolgozni így kénytelen vagyok magammal vinni a munkát így tegnap bevittem a karbisort (is) és inspekció jelleggel belenéztem. (tegnapelőtt meg a féknyergeket szedtem szét)
Kosz az semmi, minden a helyén de az úszók magassága a 17-18mm helyett 13-14mm. A tűszelepben levő rugók elfáradtak és nem tartják már meg az úszót, összenyomódnak szinte teljesen. A Nagyvasból jön, remélem péntekre ideér. (van raktáron)
Ja, és azért kérdeztem, mert illene ilyenkor másik hengerfej tömítést rakni közéjük. És a másik hengerfejekhez nem kaptam.a régit ami most benne van azt meg nem raknám közéjük
Exup igen. Köszi mester! :)
Nem hiszem, hogy ez a munka az ő szintje...
Ez valami vicc? Annak jó
"Fzr 1000 hengerfejét hogy tudom leszedni, mert a szeleprugókba beleütközik."
Ezt azért értelmezzük. Először is melyik ezresről van szó? (Genesis vagy Exup bár a kérdésből gyanítom hogy az utóbbi)
A "beleütközik" szóból én arra következtetek hogy te magát a hengerfejet szándékozol kettévenni de a h.fej leszereléséhez azt nem kell.
Miután kivetted a vez.lánc feszítőt (hátul a karbik alatt középen) majd a szelepfedelet levéve kivetted a 40db 6-os csavart a vez.tengely leszorítóiból, leveheted az egyik vez.tengely lánckerekét (bele ne ejtsd a kis csavart a vez.lánc aknába! én rongyot szoktam alátömni) és kifűzheted a két tengelyt. Ekkor a képen látható helyeken levő csavarokat kell kihajtanod (ha jól emlékszem akkor a szélső anyákhoz 12-es vékony falú crovafej, a vez.tengely alattiakhoz pedig hosszú egyenes 6-os inbuszkulcs kell)
Ha ezeket kivetted akkor leveheted a h.fejet. (a szelepek az emelőtőkékkel együtt maradhatnak a helyükön)
A hengerfejet kettévenni a Genesisen simán lehet de az exupnál a másfajta szeleprugók miatt ez csak az egyik szelepsor kiszedése után lehetséges. (de nem kell szétvenni)
Ez a legkisebb? Na jó, nem blamálom, mert túrán beviszel minket az erdőbe, ahonnan csak te tucc kijönni...